|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:50 |
jaka jest zywotnosc asb w 2,5 td oraz samego silnika? |
Autor |
Wiadomość |
mnef
C180 ESPRIT
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 417 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:26
|
|
|
wiem, że Mercedesem skąd? długo się zastanawiałem co oznacza ten na masce.. |
_________________ MB W202 C180 97' ESPRIT |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:50
|
|
|
Spójrzcie proszę do Kompendium, tam jest napisane kiedy weszła skrzynia piątka i ma to słaby zwiazek z liftingiem...
Pewnie, że gałka mogła być zmieniona - jeśli był Elegance, to może miał tak wyjechaną skórę, że handlarz założył byle co, byle lepiej. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:51
|
|
|
Ale przecież oryginalnie to był Classic.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
darianbuhaha
darianbuhaha
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Siedlce ;]
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:11
|
|
|
w takim razie... o fuck... ale mam skladaka tylko na handel. bez kitu. dzieki wszystkim |
_________________ wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;] |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:24
|
|
|
sewan, ah Classic, no tak |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
darianbuhaha
darianbuhaha
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Siedlce ;]
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 23:26
|
|
|
ee no sorry Koledzy, ale czy w Classicu byly w tamtym roku elektryczne przednie i tylne szyby? bo mi sie nie wydaje, a tak z vinu wynika. a to, ze skladak, to prawda |
_________________ wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;] |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 23:34
|
|
|
darianbuhaha, Classic to wersja przede wszystkim stylistyczna (czarne listwy i części zderzaka, brak chromów, oraz klasyczne drewno na konsoli środkowej, brak "drewnianej" listwy w podszybiu i czarne listwy ozdobne na drzwiach).
Dodatkowo różnica była w wyposażeniu standardowym ale w opcji mogłeś sobie dobrać wiele dodatków między innymi 4 "elektryczne szyby"
Kiedyś na mobile.de był Classic w pięknych "koniakowych" skórach |
|
|
|
|
darianbuhaha
darianbuhaha
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Siedlce ;]
|
Wysłany: 30 Maj 2009, 16:43
|
|
|
aha. hm.. no z Kolegami o takim stazu klocic sie juz nie bede. ;] owszem, drewna w podszybiu nie mam, ale chromy i listwy w kolorze nadwozia jak najbardziej. klamki tez mam z chromem. antena tez jest elektryczna. drewno na boczkach tez jest. nie wiedzialem, ze byla taka mozliwosc przerobienia classic'a na elegance. wiec teraz wydaje mi sie to troche glupie, ze byla taka opcja. czy wersja elegance byla tyle drozsza, ze bardziej oplacalo sie przerobic classica na elegance chyba tylko tak mozna to tlumaczyc. |
_________________ wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;] |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 30 Maj 2009, 16:58
|
|
|
darianbuhaha napisał/a: | nie wiedzialem, ze byla taka mozliwosc przerobienia classic'a na elegance. |
Nie było takiej możliwości wybierałeś sobie konkretną wersję a potem dobierałeś opcje wyposażenia.
Taka przeróbka to "widzimisię" właściciela auta.
darianbuhaha napisał/a: | czy wersja elegance byla tyle drozsza, ze bardziej oplacalo sie przerobic classica na elegance |
Na pewno była trochę droższa ale czy opłacało się robić to poza fabryką tego nie wiem.
Prędzej właściciel oparł się na częściach używanych. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Maj 2009, 17:30
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | Taka przeróbka to "widzimisię" właściciela auta. |
Np. jakiegos Turasa. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
darianbuhaha
darianbuhaha
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Siedlce ;]
|
Wysłany: 30 Maj 2009, 21:19
|
|
|
juz prawie zglupialem. chcialem eleganca, mam classica z elegancem. ale dobra. wyposazenie ma w porzadku. i o to mi chodzilo. dzisiaj jeden mechanik mnie troche pocieszyl, bo powiedzial, ze nie mam wcale zajezdzonego silnika. jest prawie w porzadku. pare rzeczy byloby do zrobienia, gdybym nie chcial go sprzedawac.
mam jeszcze jedno pytanie. czy w tym 2.5td jest chlodnica oleju? |
_________________ wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;] |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 31 Maj 2009, 09:54
|
|
|
darianbuhaha napisał/a: | czy w tym 2.5td jest chlodnica oleju? | TAK. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
darianbuhaha
darianbuhaha
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Siedlce ;]
|
Wysłany: 31 Maj 2009, 16:23
|
|
|
czyli jesli mam majonez w zbiorniczku cieczy chlodzacej bardzo jest mozliwe, ze walnieta jest wlasnie chlodnica, ktora przepuszcza olej do cieczy? bo uszczelke pod glowica mam w miare swieza. nawet nie jest zasniedziala. |
_________________ wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;] |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Maj 2009, 17:17
|
|
|
darianbuhaha, wątpie. Chłodnica oleju jest osobnym elementem. Jeśli masz olej w zbiorniczku i wykluczasz uszczelkę, to może jest połączenie z obiegiem oleju automatu, a wtedy nie wróżę mu długiej przyszłości... Koniecznie się tym zajmij |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
darianbuhaha
darianbuhaha
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Siedlce ;]
|
Wysłany: 31 Maj 2009, 17:40
|
|
|
znajomy macher pracuje w serwisie daf'a. mowil, ze jak jest olej w zbiorniczku to wymieniaja chlodnice i problem znika. tyle, ze Celina to nie ciezarowka. dlatego tutaj pytam. Camel-, wiec mowisz, ze teraz plyn moze byc tez w skrzyni automatycznej?
[ Dodano: 31 Maj 2009, 17:43 ]
ale w jaki sposob on moze sie przedostac do oleju asb? |
_________________ wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;] |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|