Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:50
jaka jest zywotnosc asb w 2,5 td oraz samego silnika?
Autor Wiadomość
mnef 
C180 ESPRIT

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 417
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:26   

wiem, że Mercedesem ;) skąd? długo się zastanawiałem co oznacza ten :mb: na masce..
_________________
MB W202 C180 97' ESPRIT
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:50   

Spójrzcie proszę do Kompendium, tam jest napisane kiedy weszła skrzynia piątka i ma to słaby zwiazek z liftingiem... :?

Pewnie, że gałka mogła być zmieniona - jeśli był Elegance, to może miał tak wyjechaną skórę, że handlarz założył byle co, byle lepiej.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:51   

Ale przecież oryginalnie to był Classic.... 8)
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
darianbuhaha 
darianbuhaha

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Siedlce ;]
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:11   

w takim razie... o fuck... :lol: ale mam skladaka :lol: tylko na handel. :mrgreen: bez kitu. dzieki wszystkim :wink:
_________________
wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;]
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:24   

sewan, ah Classic, no tak :wink:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
darianbuhaha 
darianbuhaha

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Siedlce ;]
Wysłany: 29 Maj 2009, 23:26   

ee no sorry Koledzy, ale czy w Classicu byly w tamtym roku elektryczne przednie i tylne szyby? bo mi sie nie wydaje, a tak z vinu wynika. a to, ze skladak, to prawda :?
_________________
wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;]
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 29 Maj 2009, 23:34   

darianbuhaha, Classic to wersja przede wszystkim stylistyczna (czarne listwy i części zderzaka, brak chromów, oraz klasyczne drewno na konsoli środkowej, brak "drewnianej" listwy w podszybiu i czarne listwy ozdobne na drzwiach).
Dodatkowo różnica była w wyposażeniu standardowym ale w opcji mogłeś sobie dobrać wiele dodatków między innymi 4 "elektryczne szyby"
Kiedyś na mobile.de był Classic w pięknych "koniakowych" skórach :)
 
 
darianbuhaha 
darianbuhaha

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Siedlce ;]
Wysłany: 30 Maj 2009, 16:43   

aha. hm.. no z Kolegami o takim stazu klocic sie juz nie bede. ;] owszem, drewna w podszybiu nie mam, ale chromy i listwy w kolorze nadwozia jak najbardziej. klamki tez mam z chromem. antena tez jest elektryczna. drewno na boczkach tez jest. nie wiedzialem, ze byla taka mozliwosc przerobienia classic'a na elegance. :| wiec teraz wydaje mi sie to troche glupie, ze byla taka opcja. czy wersja elegance byla tyle drozsza, ze bardziej oplacalo sie przerobic classica na elegance :?: chyba tylko tak mozna to tlumaczyc. :?
_________________
wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;]
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 30 Maj 2009, 16:58   

darianbuhaha napisał/a:
nie wiedzialem, ze byla taka mozliwosc przerobienia classic'a na elegance.

Nie było takiej możliwości wybierałeś sobie konkretną wersję a potem dobierałeś opcje wyposażenia.
Taka przeróbka to "widzimisię" właściciela auta.
darianbuhaha napisał/a:
czy wersja elegance byla tyle drozsza, ze bardziej oplacalo sie przerobic classica na elegance :?:

Na pewno była trochę droższa ale czy opłacało się robić to poza fabryką tego nie wiem.
Prędzej właściciel oparł się na częściach używanych.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Maj 2009, 17:30   

!Łukasz! napisał/a:
Taka przeróbka to "widzimisię" właściciela auta.

Np. jakiegos Turasa. ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
darianbuhaha 
darianbuhaha

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Siedlce ;]
Wysłany: 30 Maj 2009, 21:19   

juz prawie zglupialem. :lol: chcialem eleganca, mam classica :mrgreen: z elegancem. :mrgreen: ale dobra. wyposazenie ma w porzadku. i o to mi chodzilo. dzisiaj jeden mechanik mnie troche pocieszyl, bo powiedzial, ze nie mam wcale zajezdzonego silnika. jest prawie w porzadku. pare rzeczy byloby do zrobienia, gdybym nie chcial go sprzedawac.

mam jeszcze jedno pytanie. czy w tym 2.5td jest chlodnica oleju?
_________________
wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;]
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 31 Maj 2009, 09:54   

darianbuhaha napisał/a:
czy w tym 2.5td jest chlodnica oleju?
TAK.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
darianbuhaha 
darianbuhaha

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Siedlce ;]
Wysłany: 31 Maj 2009, 16:23   

czyli jesli mam majonez w zbiorniczku cieczy chlodzacej bardzo jest mozliwe, ze walnieta jest wlasnie chlodnica, ktora przepuszcza olej do cieczy? bo uszczelke pod glowica mam w miare swieza. nawet nie jest zasniedziala.
_________________
wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;]
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Maj 2009, 17:17   

darianbuhaha, wątpie. Chłodnica oleju jest osobnym elementem. Jeśli masz olej w zbiorniczku i wykluczasz uszczelkę, to może jest połączenie z obiegiem oleju automatu, a wtedy nie wróżę mu długiej przyszłości... Koniecznie się tym zajmij :!:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
darianbuhaha 
darianbuhaha

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Siedlce ;]
Wysłany: 31 Maj 2009, 17:40   

znajomy macher pracuje w serwisie daf'a. mowil, ze jak jest olej w zbiorniczku to wymieniaja chlodnice i problem znika. tyle, ze Celina to nie ciezarowka. dlatego tutaj pytam. Camel-, wiec mowisz, ze teraz plyn moze byc tez w skrzyni automatycznej?

[ Dodano: 31 Maj 2009, 17:43 ]
ale w jaki sposob on moze sie przedostac do oleju asb?
_________________
wdb2021281f326056=c250TD - juz nie ma.
moze dla niektorych herezja, ale... BMW E39 520i ;]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 11