Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
13 Luty 2012, 11:58
Tuning C200D
Autor Wiadomość
jacques 
C 200 D 94 r.

Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 71
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 22 Grudzień 2006, 15:39   Tuning C200D

Chciałem Was zapytać drodzy koledzy w jaki sposób można wykonać tuning mechaniczny C200D aby był samochód trochę żwawszy? Bo te 75 kucyków pod maską jest troszeczkę mułowatych.
Czekam na wasze opinie za które z góry dzięki!!!
 
 
 
MonsterJob 

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 10:22   

tez takiego mam. faktycznie to jest muł. zwlaszcza na nizszych biegach, nie znam sie na tym, ale obawiam sie, ze jedyna metoda jest wymiana silnika :)
_________________
C200 D Esprit 1995
 
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 13:09   

Moim zdaniem nie opłaca się modernizować silników bez turbiny bo przyrost mocy jest mały w stosunku do poniesionych wdatków co innego z silnikami z turbiną . Najlepiej zmienić autko ( silnik) na takie z turbo i wtedy się bawić, ale to moje zdanie.
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
jacques 
C 200 D 94 r.

Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 71
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 13:38   

A po wymianie silnika na silnik z turbiną co można jeszcze dodać?
_________________
C200D '94
 
 
 
MonsterJob 

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 67
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 15:21   

Potem można wymienić bude - np. na okulara :)
_________________
C200 D Esprit 1995
 
 
 
jacques 
C 200 D 94 r.

Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 71
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 17:05   

ha ha ha!!!
Ale śmieszne!!!
Tylko tyle masz do zaoferowania???
Widać ile masz wiedzy na temat tuningu!!!
Ja przynajmniej tego nie kryje że nie mam bladego pojęcia o tym.
_________________
C200D '94
 
 
 
pawciomerc 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 133
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 20:35   

Kolego nie da sie podnieśc mocy wymień filtry zalej dobrej ropy i to tyle co mozesz zrobić
nie obrażając Cie kup sobie golfa gti i w tedy sie pobawisz w tunning poprostu do mb to nie pasuje ten diesel ma sobie lekko pykac i zrobic milion km nie jest do szaleństw to auto
_________________
C 2.2 na ropke ;)
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
 
 
 
mlody865 
2,2 CDI 98r. NAVI


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:42   

mam pytanie trochę z innej beczki :P mam 2,2 CDI ale chciałbym sobie wsadzić np. 3,2 czy jest taka możliwość no i co oprócz silnika muszę kupić? chodzi mi o podzespoły itp.?
_________________
BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!
 
 
Lentil 
Magik


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 221
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 08:15   

pawciomerc napisał/a:
zrobic milion km nie jest do szaleństw to auto

Prawda to szczera.. natomiast jak nauczysz się jeżdzić tym silnikiem.. to i poszaleć można... moż enie scigac się na 1/4 mili hehe...
Ale ile razy już osoby nie dowieżały ze mam 2.0 D pod maską....kolego.. bączki czy drift na mokrym dookoła ronda idzie zrobić bez najmniejszego problemu...Zrób sobie ąłdny wizualny tuning i wtedy masz idealne auto do toczenia sie....
_________________
EX: W202 200D 94'
Obecnie: w124 coupe 300ce 88'
Nie jest sztuką zabić muchę na przedniej szybie, sztuką jest na bocznej
www.danmardomy.pl
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:06   

Ze zwykłem 200D nic nie zrobisz - jeżeli chodzi o sportowe tłumiki, wydechy, filtry, czipy, boxy i inne dziwadła. Jedyną podstawową rzeczą jest kupienie turbiny i znalezienie osoby co by to ogarnęła. Ale... musisz jeszcze zorientować się jak wygląda konstrukcyjnie silnik 250TD, bo nie sądze że różni się od 200D tylko pojemnością i turbinka, sadze że są jeszcze inne ważne rzeczy. Intercooler, musi inna pompa paliwa (a jezeli ta sama to musi większe ciśnienie roby tłoczone na wtryskiwacze), musi inne wtryskiwacze (chodzi mi o rozpylanie ropy w komorze silnika). Na forum golfa (na którym byłem 3lata) chłopaki przerabiali swoje 1.6D i 1.9D na 1.6TD i 1.9TD, niby jest to wykonalne, ale nie wiem czy warte zachodu. Jeżeli byłbyś zainteresowany to podam ci hasło i login to poczytasz sobie na temat przeróbek D na TD, bo jezli o konstrukcje i działanie starych silników TD i D VW i :mb: są podobne.
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:10   

Ale podobno była krótka seria 2,0 D z turbiną :idea: :?:
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:46   

madzara31 napisał/a:
Ale podobno była krótka seria 2,0 D z turbiną :idea: :?:


Nigdy nie słyszałem.

[ Dodano: 20 Styczeń 2010, 09:48 ]
mlody865 napisał/a:
mam pytanie trochę z innej beczki :P mam 2,2 CDI ale chciałbym sobie wsadzić np. 3,2 czy jest taka możliwość no i co oprócz silnika muszę kupić? chodzi mi o podzespoły itp.?


Odpuść sobie - sprawa zupełnie nieopłacalna.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 13:27   

Daniel napisał/a:
Odpuść sobie - sprawa zupełnie nieopłacalna.

No czy ja wiem? Wyobrażasz sobie pośmigać 2,7CDI W202? :) Tylko trzeba na dobry początek E 270 CDI W210 w angliku... już mamy conajmneij 10 tys :P
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 13:54   

Camel-, Daniel ma rację nie opłaca się i jest dużo rzeźbienia.

kupiłby sobie w cenie przeróbki albo początek w203 :D albo w210 ;)
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 19:57   

Camel- napisał/a:
Wyobrażasz sobie pośmigać 2,7CDI W202?


Wrażenia na pewno by było niesamowite :shock:

Ale:

MikiPOZ napisał/a:
nie opłaca się i jest dużo rzeźbienia.


i wszystko w temacie :P
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,121 sekundy. Zapytań do SQL: 11