Przesunięty przez: Łukasz 13 Luty 2012, 11:58 |
Tuning C200D |
Autor |
Wiadomość |
jacques
C 200 D 94 r.
Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 71 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22 Grudzień 2006, 15:39 Tuning C200D
|
|
|
Chciałem Was zapytać drodzy koledzy w jaki sposób można wykonać tuning mechaniczny C200D aby był samochód trochę żwawszy? Bo te 75 kucyków pod maską jest troszeczkę mułowatych.
Czekam na wasze opinie za które z góry dzięki!!! |
|
|
|
|
MonsterJob
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 67 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 10:22
|
|
|
tez takiego mam. faktycznie to jest muł. zwlaszcza na nizszych biegach, nie znam sie na tym, ale obawiam sie, ze jedyna metoda jest wymiana silnika |
_________________ C200 D Esprit 1995 |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 13:09
|
|
|
Moim zdaniem nie opłaca się modernizować silników bez turbiny bo przyrost mocy jest mały w stosunku do poniesionych wdatków co innego z silnikami z turbiną . Najlepiej zmienić autko ( silnik) na takie z turbo i wtedy się bawić, ale to moje zdanie. |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
jacques
C 200 D 94 r.
Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 71 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 13:38
|
|
|
A po wymianie silnika na silnik z turbiną co można jeszcze dodać? |
_________________ C200D '94 |
|
|
|
|
MonsterJob
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 67 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 15:21
|
|
|
Potem można wymienić bude - np. na okulara |
_________________ C200 D Esprit 1995 |
|
|
|
|
jacques
C 200 D 94 r.
Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 71 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 17:05
|
|
|
ha ha ha!!!
Ale śmieszne!!!
Tylko tyle masz do zaoferowania???
Widać ile masz wiedzy na temat tuningu!!!
Ja przynajmniej tego nie kryje że nie mam bladego pojęcia o tym. |
_________________ C200D '94 |
|
|
|
|
pawciomerc
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 133 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 23 Grudzień 2006, 20:35
|
|
|
Kolego nie da sie podnieśc mocy wymień filtry zalej dobrej ropy i to tyle co mozesz zrobić
nie obrażając Cie kup sobie golfa gti i w tedy sie pobawisz w tunning poprostu do mb to nie pasuje ten diesel ma sobie lekko pykac i zrobic milion km nie jest do szaleństw to auto |
_________________ C 2.2 na ropke
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY |
|
|
|
|
mlody865
2,2 CDI 98r. NAVI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 107 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:42
|
|
|
mam pytanie trochę z innej beczki mam 2,2 CDI ale chciałbym sobie wsadzić np. 3,2 czy jest taka możliwość no i co oprócz silnika muszę kupić? chodzi mi o podzespoły itp.? |
_________________ BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!! |
|
|
|
|
Lentil
Magik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 221 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 08:15
|
|
|
pawciomerc napisał/a: | zrobic milion km nie jest do szaleństw to auto |
Prawda to szczera.. natomiast jak nauczysz się jeżdzić tym silnikiem.. to i poszaleć można... moż enie scigac się na 1/4 mili hehe...
Ale ile razy już osoby nie dowieżały ze mam 2.0 D pod maską....kolego.. bączki czy drift na mokrym dookoła ronda idzie zrobić bez najmniejszego problemu...Zrób sobie ąłdny wizualny tuning i wtedy masz idealne auto do toczenia sie.... |
_________________ EX: W202 200D 94'
Obecnie: w124 coupe 300ce 88'
Nie jest sztuką zabić muchę na przedniej szybie, sztuką jest na bocznej
www.danmardomy.pl |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:06
|
|
|
Ze zwykłem 200D nic nie zrobisz - jeżeli chodzi o sportowe tłumiki, wydechy, filtry, czipy, boxy i inne dziwadła. Jedyną podstawową rzeczą jest kupienie turbiny i znalezienie osoby co by to ogarnęła. Ale... musisz jeszcze zorientować się jak wygląda konstrukcyjnie silnik 250TD, bo nie sądze że różni się od 200D tylko pojemnością i turbinka, sadze że są jeszcze inne ważne rzeczy. Intercooler, musi inna pompa paliwa (a jezeli ta sama to musi większe ciśnienie roby tłoczone na wtryskiwacze), musi inne wtryskiwacze (chodzi mi o rozpylanie ropy w komorze silnika). Na forum golfa (na którym byłem 3lata) chłopaki przerabiali swoje 1.6D i 1.9D na 1.6TD i 1.9TD, niby jest to wykonalne, ale nie wiem czy warte zachodu. Jeżeli byłbyś zainteresowany to podam ci hasło i login to poczytasz sobie na temat przeróbek D na TD, bo jezli o konstrukcje i działanie starych silników TD i D VW i są podobne. |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:10
|
|
|
Ale podobno była krótka seria 2,0 D z turbiną |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:46
|
|
|
madzara31 napisał/a: | Ale podobno była krótka seria 2,0 D z turbiną |
Nigdy nie słyszałem.
[ Dodano: 20 Styczeń 2010, 09:48 ]
mlody865 napisał/a: | mam pytanie trochę z innej beczki mam 2,2 CDI ale chciałbym sobie wsadzić np. 3,2 czy jest taka możliwość no i co oprócz silnika muszę kupić? chodzi mi o podzespoły itp.? |
Odpuść sobie - sprawa zupełnie nieopłacalna. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 13:27
|
|
|
Daniel napisał/a: | Odpuść sobie - sprawa zupełnie nieopłacalna. |
No czy ja wiem? Wyobrażasz sobie pośmigać 2,7CDI W202? Tylko trzeba na dobry początek E 270 CDI W210 w angliku... już mamy conajmneij 10 tys |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 13:54
|
|
|
Camel-, Daniel ma rację nie opłaca się i jest dużo rzeźbienia.
kupiłby sobie w cenie przeróbki albo początek w203 albo w210 |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 19:57
|
|
|
Camel- napisał/a: | Wyobrażasz sobie pośmigać 2,7CDI W202? |
Wrażenia na pewno by było niesamowite
Ale:
MikiPOZ napisał/a: | nie opłaca się i jest dużo rzeźbienia. |
i wszystko w temacie |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
|