Przesunięty przez: perzu126 24 Maj 2015, 08:12 |
Kopci na czarno |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 20:14
|
|
|
grzesiekx napisał/a: | Moze turbinka olej wciąga, tylko wtedy raczej by Ci przykapcał troche. |
Wtedy kopcił by na niebiesko
Moim zdaniem 0,5 litra na 2tyś to nie powód do szczególnego tragizowania, wiele nowych aut wciąga olej i czasami w większych ilościach.
Możesz mieć też nieszczelny dolot, to też powoduje kopcenie na czarno.
[ Dodano: 16 Wrzesień 2009, 20:18 ]
-==PEGAZ==-, a czy obserwujesz to kopcenie w lusterku?
Ja miałem podobną zagwostke, że kopci jak patrzyłem w lusterku.
Po zmroku, w światłach auta jadącego za tobą wygląda to jak byś olbrzymią chmurę zostawił za sobą.
Dopiero kumpel jak za mną jechał stwierdził że kopcenie jest w normie, a ta chmura to tylko wrażenie w reflektorach auta jadącego za Tobą. |
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 16 Wrzesień 2009, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
-==PEGAZ==-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 20:26
|
|
|
Podczas jazdy nie widzę kopcenia w lusterku. Czasem moja piękna jedzie za mną cienkim (hihihihi ... kupiłem jej zamiast butów do pracy) i też nie widzi jakiegoś większego kopcenia. Zobaczymy. Faktem jest, że będę teraz zwracał na to uwagę. |
_________________ C200 CDI '98
WDB2021341F769169 |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 21:56
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: |
Moim zdanie 0,5 litra na 2tyś to nie powód do szczególnego tragizowania, wiele nowych aut wciąga olej i czasami w większych ilościach. |
oczywiście moje na 5 tys jak "dobrze" się jeździ zjada 2 litry hehehe ale to wada dużych benzyn |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
kolorowy shw
Mrecedes C-KLASA
Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 5 Skąd: Krapkowice opolskie
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 22:36
|
|
|
miałem ten sam problem w robocie z autem był w serwisie i wymyślali pierdoły że wtryski itp w końcu wziołem to w swoje rece i co sie okazało klapka na turbinie się zie zamykała wyczysciłem wyregulowałem łopatki i jak reką odjoł do dziś chodzi i dymka nie puści |
|
|
|
|
Tońcio
Pomógł: 10 razy Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 223 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 07:49
|
|
|
kolorowy shw napisał/a: | klapka na turbinie się zie zamykała wyczysciłem wyregulowałem łopatki i jak reką odjoł do dziś |
kolorowy shw-opisz w kilku slowach na czym polegała ta regulacja łopatek... |
_________________ C 2.5TurboDiesel 96Esprit Brilliant Silver Metalic
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 19:48
|
|
|
Tońcio napisał/a: | na czym polegała ta regulacja łopatek... |
Np i koniecznie jaką masz turbinę |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 23:19
|
|
|
Tońcio napisał/a: | kolorowy shw-opisz w kilku slowach na czym polegała ta regulacja łopatek... |
Jary napisał/a: | Np i koniecznie jaką masz turbinę |
Czepiacie się Kombinerkami pozaginał tam gdzie trzeba |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 21:58
|
|
|
Witam mam pytanie odnośnie kopcenia na czarno.Mój wóz cierpi na brak mocy.Pałuję sie z tym już pół roku.Na kompie wszystko dobrze.Podciśnienie jest,regulatory sprawne,egr już działa,klapy podciśnienia też chodzą,turbo sprawdziłem minimalny luz na osi,oleju nie bierze.Przepływomierz pokazuje na kompie tylko minimalną sprawnośc.założyłem drugi nie ma poprawy.Czy zapchany katalizator może mieć wpływ na pracę przepływomierza?Spaliny bardzo słabo idą przez wydech ale motor nie gaśnie.Auto jedzie do 160 km/h i jest mułowate.Problem pojawił się po naprawie głowicy była pęknięta.Wtryskiwacze sprawdzę w następnym miesiącu. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 22:11
|
|
|
TM napisał/a: | Czy zapchany katalizator może mieć wpływ na pracę przepływomierza? |
Nie.
TM napisał/a: | Problem pojawił się po naprawie głowicy była pęknięta. |
Może mechanik zważył robotę? Reklamowałeś robotę?
TM napisał/a: | Spaliny bardzo słabo idą przez wydech ale motor nie gaśnie. |
Jak to oceniłeś? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 22:19
|
|
|
Reklamowałem sprawdzili na hht i podobno 2 wtryski pracują na granicy normy no i przepływomierz też pracuje na granicy normy.Spaliny sprawdziłem ręka na wolnych ida szybciej jak na wysokich.Diesel nie zgaśnie przy zapchanym katalizatorze-tak mówią znawcy. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 08:49
|
|
|
TM napisał/a: | Spaliny sprawdziłem ręka na wolnych ida szybciej jak na wysokich. |
Dziwne
TM napisał/a: | Diesel nie zgaśnie przy zapchanym katalizatorze-tak mówią znawcy. |
Na zapchany katalizator jest jedna rada - niemiecka autostrada Ale wcześniej zrób porządek z wtryskiwaczami. Lejące wtryskiwacze w CDI mogą skończyć się dziurą w tłoku. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 20:51
|
|
|
Jadę w czwartek na diagnozę może gość mi na miejscu zregeneruje.Sprawdzenie na stole Bosch*a 200 pln. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
drops123
drops
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: radom
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 09:59
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie dotyczące kopcenia z rury na czarno w silniku benzynowym . Nie kopci intensywnie tylko tak delikatnie po porządnym prze gazowaniu , a jeszcze ubywa mi olej a nie widać wycieków ,przewody suche, delikatne ząbkowanie na pierwszych 2 biegach jak zimny . z góry dziękuje za jakąś rade. |
_________________ MB C200 Kompressor 97r. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 11:50
|
|
|
drops123 napisał/a: | Mam pytanie dotyczące kopcenia z rury na czarno w silniku benzynowym . Nie kopci intensywnie tylko tak delikatnie po porządnym prze gazowaniu , |
Zbyt bogata mieszanka. Sprawdź stan filtra powietrza - być może wymaga wymiany. Jeżeli to nie filtr, to juz wszystko może być (przepływomierz, itd.)
drops123 napisał/a: | a jeszcze ubywa mi olej a nie widać wycieków |
Sprawdź kompresję i stan odmy. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
drops123
drops
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: radom
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 12:50
|
|
|
Dzięki posprawdzam tylko u mnie w Radomiu nikt nie chce się dotknąć do tego silnika ze znanych mi mechaników . Ma ktoś może namiar na jakiegoś w okolicy . |
_________________ MB C200 Kompressor 97r. |
|
|
|
|
|