Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: perzu126
24 Maj 2015, 08:12
Kopci na czarno
Autor Wiadomość
TM 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 389
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Październik 2009, 21:46   

No i u mnie już się wyjaśniło czemu kopcił i był mułowaty.2 wtryskiwacze były uszkodzone.Po wymianie przelewów i rozpylaczy w tych wtryskiwaczach autu przybyło mocy i nie kopci :D .

[ Dodano: 7 Październik 2009, 21:54 ]
Dla kolegów z Wrocławia i okolic podaję namiar na dobrego pompiarza ma 2 stoły BOSCH*A do sprawdzania wtrysków i pompy też naprawia.Zakład jest w Radwanicach wylot na Opole nr tel.0713117675.
_________________
MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
 
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 23 Maj 2015, 22:45   Siwy dym... Rece opadaja, wstyd jechac

Witam,
Odrazu przepraszam za brak polskich znakow, niestety nie posiadam ich.
Moje autko to MB C klasa 2,2 CDI 99r. kombi, przejechane 247 t. km
Problemy zaczely sie rok temu od syczacego wtrysku. Diagnoza byla prosta, wymienic uszczelki miedziene( mosiezne) pod wtryskiem. Udalem sie do serwisu, zakupilem komplet 4szt. , pan mi doradzil zebym rowniez sruby wymienil, wiec posluchalem i tez kupilem. Chcialem to sam zrobic ale nie dalem rady ruszyc ( wyciagnac) dwoch wtryskow, wiec oddalem auto do warsztatu. Wymienili to wszystko, policzyli dodatkowo za jakies frezowanie, domyslam sie ze chodzi o czyszczenie gniazd. Po miesiacu podczas spokojnej jazdy, jeden z wtryskow "wyskoczyl". Wiec laweta i do warsztatu. Sruba mocujaca pekla, lebek urwalo, a gwint zostal w srodku. Mechanicy stwierdzili ze motor "kaput", wiec odholowalem do domu i postanowilem sam cos z tym zrobic. Udalo mi sie rozwiercic ta srube i zamiast gniazda zrobilem szpilke. Zalozylem wtryski, auto odpalilo ale zaczelo kopcic. Pomyslalem ze wtrysk jak lecial do gory to sie popsol, a i przy okazji przewody mogly sie naruszyc wiec prewencyjnie postanowilem to wszystko wymienic. Wtryski kupilem po regeneracji w polsce ( mieszkam w niemcowni), przwody ( te sztywne ) i listwe. Zanim to wszystko doszlo do mnie minelo troche czasu, wiec autko sobie stalo. Zalozylem to wszystko i dalej kopcil. Na luzie szedl dymek , szary. Jak dodawalem gazu robil sie czarny klab dymu, to samo podczas jazdy. Zuzycie paliwa wzroslo do okolo 10l w cyklu mieszanym, wczesniej bylo to okolo 7l, autko nie stracilo na mocy. Zaczolem szukac ewentualnych innych przyczyn. Nie bierze oleju, turbina dziala poprawnie, niema dziur w przewodach, intercooler czysty, EGR dziala poprawnie (nawet go zaslepilem, ale bylo bez zmian), przeplywomierz powietrza dziala poprawnie, uklad wydechowy jest drozny, filtry wymienione, powietrza w przewodach paliwowych brak. Zrobilem mu diagnostyke komputerowa i nic, zadnego bledu, jedynie co mnie zdziwilo to odczyt parametrow podczas jazdy. Komputer na wolnych obrotach pokazywal cisnienie w rampie( listwa paliwowa) wartosc wyliczona 260 Bar (wahania byly 259-261) a wartosc chwilowa 264 Bar, podczas jazdy te wartosci wzrastaly nawet do 930 Bar przy wcisnietym pedale gazu do podlogi , wartosc wyliczona i chwilowa. W poniedzialek targalem za soba przyczepke, pusta i jechalem pod gorke, wcisnolem pedal gazu w podloge, autko sie zebralo i nagle wywalilo mi EPC na desce i autko zgaslo. Zapalic nie chcialo, dopiero po podlaczeniu komputera pokazalo blad EGR ( nie spisalem kodu) i czujnik cisnienia paliwa.Skasowalem blad i autko ruszylo. Dzisiaj kupilem tester przelewowy i przyznam sie szczerze ze nie wiem jak sie za to zabrac, w sensie czy jest jakas procedura przy takim tescie. Wpiolem wezyki w przelewy i odpalilem auto i po oklo 3 minutach na pierwszym wtrysku (od rozrzadu) bylo 95ml, na drugim 75ml, na trzecim 85ml, a na czwartym 55ml . Moze mi ktos cos podpowiedziec? Gdzie szukac przyczyny tego kopcenia? Bede wdzieczny za pomoc.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 24 Maj 2015, 08:14   

Rece to mi opadają- dlaczego nie szukałeś? Wtryski do sprawdzenie na stole wszystkie
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 24 Maj 2015, 18:36   

perzu126 napisał/a:
Rece to mi opadają- dlaczego nie szukałeś? Wtryski do sprawdzenie na stole wszystkie


Ale kupilem, po regeneracji wiec sadze ze sa ok( przynajmniej powinny byc). Zastanawia mnie to wysokie cisnienie w na listwie, moze jakis zawor nie trzyma i pompa wali paliwo na wtryski bez kontroli. Nie wiem nie znam sie i dlatego pytam.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 24 Maj 2015, 21:17   

Z regeneracją wtrysków jest różnie, więc warto sprawdzić dokladnie. A na dobrą prace silnika mają podstawowe znaczenie w CDI
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 24 Maj 2015, 22:05   

A cos ktos o tym cisnieniu? Tak ma byc? Moze ktos mi polecic jakis dobry zaklad co sie tym zajmuje ?
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 24 Maj 2015, 22:11   

W Polsce? Co do cisnienia to nie wiem, ale CR maja wysokie cisnienie wtrysku
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 25 Maj 2015, 06:14   

No w polsce. Podejrzewam ze tutaj samo sprawdzenie starych wtryskow to polowa ceny nowych. A co do cisnienia to czy ma ktos mozliwosc spradzic u siebie w swoim autku jak to wyglada?
_________________
W202 2,2 CDI kombik 99r
ML W163 400 CDI
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 25 Maj 2015, 07:41   

Sprawdzenie nie kosztuje dużo. Trzeba tylko dobry warsztat znaleść. Do Wrocławia masz daleko?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 25 Maj 2015, 14:36   

Cos kolo 1000km ;) Jedynie moge wyslac. Ewentualnie kupic juz zregenerowane i sprawdzone, z dobrego zrodla, a potem odeslac te moje. Jest mi to obojetne. Jak mozecie cos polecic to bardzo bym prosil
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Maj 2015, 15:03   

Basajew, Trochę masz daleko i wiadomo w tych stronach trochę kosztuje
Ale niema co jak możesz przesłać to skontaktuj sie z ta osoba
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22402
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 25 Maj 2015, 15:20   

Jesli masz na mysli kolege kubus838 to jemu obiecalem wyslac ale stare dwa wtryski. Wolalbym opcje kupic i ewentualnie w rozliczeniu odeslac te moje. Potrzebuje auta codziennie wiec dlugi postuj odpada.
_________________
W202 2,2 CDI kombik 99r
ML W163 400 CDI
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Maj 2015, 15:23   

Basajew, Mam swojego dostawce sprawdzonego rozbiera CDI jak chcesz to zapytam tylko konkretnie daj mi co chcesz a Gwarant pewny
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 25 Maj 2015, 15:33   

Jak bede w domu to spisze numry. Dzieki

[ Dodano: 25 Maj 2015, 19:01 ]
Numerki z wtryskow: A6110700587
Potrzeba 4 szt. Kupie zregenerowane, sprawdzone, dzialajace na 10000% ze sprawdzonego zrodelka. Moje stare po przelozeniu odesle jesli taka potrzeba. Dla pomocnej dloni dokladam dobra flache.
Pilne bo mnie sie przeglad konczy za miesiac i z takim kopciuchem nie przejdzie
 
 
Saigon 
Bogdan

Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Maj 2015, 16:22   

janucha78 napisał/a:
Ludziska pokazcie mi jakiegos CDI który przy butowaniu nie zakopci.Dotyczy to kazdego turbo diesla.


miałem CDI 2.2 125 KM po naprawie wtryskiwaczy nawet przy wjezdzie na autostrade
i pełnym bucie zero dymu potwierdzone przez kierowcę jadącego za mną
_________________
W202 CDI ESPRIT
wersja Champion 98
WDB2021331A714525
BOSCH DIESEL SERWIS WROCŁAW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,191 sekundy. Zapytań do SQL: 10