Mercedes 202(C-180) Niechce odpalić |
Autor |
Wiadomość |
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:00 Mercedes 202(C-180) Niechce odpalić
|
|
|
Witam wszystkich,jestem nowy na forum.Mam MB.c-180 r.95benz. Niechce odpalić krece i nic na 50 odpaleń odpalił raz pochodził 2 minuty i zgasł potem już nie odpala.Wymieniłem pompe paliwa i filter paliwa, powietrza to samo nic dodam że pompa sprawdzana działa proszę o pomoc |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:21
|
|
|
Jeśli paliwo dochodzi to obstawiał bym że problem leży po stronie elektrycznej. Sprawdź przewody WN i świece.
POZDRAWIAM |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:24
|
|
|
dzieki za pomysł otym nie pomyslałem ,zato chodziła mi po głowie uszczelka pod głowicą |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:26
|
|
|
Jeśli nie masz oleju w płynie w chłodnicy i na odwrót tzn. wody w oleju to głowicy nie ruszaj.
POZDRAWIAM
P.S. Napisałeś identycznego posta w dziale Warsztaty i mechanicy. Masz chyba możliwośc wykasować go ,to zrób to żeby nie zaśmiecać forum. |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
Ostatnio zmieniony przez oliva 10 Listopad 2007, 18:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:32
|
|
|
nie zauwarzylem zmian w oleju ani płynie jak jórz odpali na 100 kreceń odpali raz to chodzi minutke moze dwie i gasnie i czuć paliwem zaczyna nieruwno chodzić i gaśnie |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:35
|
|
|
To zwróć jeszcze uwage na przewody paliwowe. Może po wymianie pompki i filtra zostały poluzowane opaski na przewodach i łapie powietrze? |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:38
|
|
|
Przed wymianą pompy juztak się robilo
[ Dodano: 10 Listopad 2007, 18:39 ]
jak tam wykasować w dziale warsztaty?
[ Dodano: 10 Listopad 2007, 18:47 ]
jak sprawdzic przewody i świece samemu i moze orietujesz się ile kosztują do mojego MB.
[ Dodano: 10 Listopad 2007, 18:53 ]
ide zobaczyć może odpali
|
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Listopad 2007, 22:55
|
|
|
aloha1970 napisał/a: | jak tam wykasować w dziale warsztaty? |
To musi zrobić moderator który ma uprawnienia do tego
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
chrzanio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 107 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Listopad 2007, 00:23
|
|
|
U mnie jest podobnie, tylko wtedy kiedy auto pochodzi dluzej na benzynie i na postoju po pewnym czasie zaczyna chodzi nie rowno az buja cala buda i poprostu zdycha (jak wrzuce na gaz i przejade kawalek to juz idzie jak burza na benzynie) czasami uda mi sie go wbic na obroty ale musze szybko wciskac pulsacyjnie pedal gazu. Jak mam poziom paliwa tuz nad rezerwa to wogole nie chce zapalic i nawet podczas jazdy nie ciagnie. Ost dwa razy mialem tak ze z rana po nocy nie chcial zapalic mimo to ze mialem paliwa ponad tą pierwsza kreske, ale zgasilem auto poprzedneigo dnia po jedzie na gazie i chyba mialo to jakies znaczenie bo teraz przed zgaszeniem na noc przerzucam na benzyne i gasze i z rana zapala jak trzeba. Ja u siebie opstawiam syf w baku i poprostu pompa go zasyssa i nie podaje odpowieniej ilosci paliwa i silnik zdycha, naszczescie mam gaz i zawsze mnie poratuje.
Zobacz moze u Ciebie jest to samo, tylko nie masz pewnie gazu i nie sprawdzisz czy bedzie chodzil na benzynie po przejechaniu sie kilku metrow(poprostu paliwo sie nie wymiesza w baku) ale moze byc i wina po stronie elektrycznej. Pozdrawiam |
_________________ C-klasa 202 1.8 + LPG '94 Elegence |
|
|
|
|
jahoooz
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń/Gdańsk
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 00:51
|
|
|
Witajcie
U mnie z kolei sytuacja taka, że prawdopodobnie pompa paliwa uszkodzona - brak jej oznak życia tzn. cisza po przekręceniu kluczyka w stacyjce o jeden poziom. Jeżdżę już moim MB 5 lat z czego 4 na gazie sekwencji i nigdy nic się nie działo, aż tu nagle odpalić nie chce mój Mecenas.
Czy jest sposób żeby ominąć pompę paliwa i odpalić a potem jeździć na gazie?
Gazownik ostrzegał mnie przed takim użytkowaniem ale przez parę dni nie będę miał wyboru.
Nie wiem niestety jak przełączyć instalację na odpałkę z gazu, zawsze robiłem to z benzyny bo tak mam ustawioną przez gazownika.
Prośba jeszcze o pomoc w znalezieniu dobrej pompy paliwa .Wygląda na to, że ta firma http://www.serwispomp.gen...&id=6&Itemid=84 ma dobry towar ? ... |
_________________ MB C180 Sport LPG '94
WDB2020181A149436 |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 07:57
|
|
|
jahoooz napisał/a: | Czy jest sposób żeby ominąć pompę paliwa i odpalić a potem jeździć na gazie? |
Niektóre instalacje mają możliwość wejścia w tryb (nazwijmy go) awaryjny i pozwalają odpalić samochód na LPG.
Cytat: | Gazownik ostrzegał mnie przed takim użytkowaniem |
Tzn. jakim? Bez paliwa w baku? |
|
|
|
|
jahoooz
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń/Gdańsk
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 09:32
|
|
|
Cytat: | Tzn. jakim? Bez paliwa w baku? |
Nie, paliwo w baku jak najbardziej . Przestrzegał przed uruchamianiem auta z LPG.
Więc i tak muszę zakupić nową pompkę paliwa. Możecie koledzy polecić coś dobrego i niekoniecznie drogiego? Ja się nie znam niestety - muszę pojechać na warsztat i tam założyć, ale najpierw wstepnie chciałbym wiedzieć co (wtrysk mechaniczny, wielopunkt czy jednopunktowy). |
_________________ MB C180 Sport LPG '94
WDB2020181A149436 |
|
|
|
|
jacek8811
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 75 Skąd: Southampton
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 11:27
|
|
|
jahoooz, chcesz założyć dodatkowy wtrysk? |
_________________ C 180 Elegance '98 -WDB 2020182F696551 skasowany
C 200T Elegance '99 - black metalic
|
|
|
|
|
jahoooz
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń/Gdańsk
|
Wysłany: 20 Kwiecień 2009, 14:43
|
|
|
hehe, dwa wtryski
Co do mojej pompki to okazało się, że nie ona jest uszkodzona bo od czasu do czasu odpali, potem gaśnie. Mechanik mówi, że z zasilaniem jest nie w porządku..hmm
Jedno jest pewne - bez nie ma jazdy. |
_________________ MB C180 Sport LPG '94
WDB2020181A149436 |
|
|
|
|
gidziu
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 17 Skąd: Pobiedziska
|
Wysłany: 15 Czerwiec 2009, 17:27
|
|
|
!!! WITAM !!!
MAM PROBLEM, POMOCY!!!
kupiłem gwiazdę C180 benz + gaz 1996r. sprowadzony z holandii z tego co zaobserwowałem to jest instalacja zakładana w serwisie mercedesa. Przyjechałem nim 350 km i był nie raz zapalany i gaszony. W pewnym momencie podczas jazdy zgasł. myślałem że to przez brak paliwa, nalałem 5l - nic, dolałem jeszcze 10l - nic. Cały czas takie same objawy. Silnik dostaje paliwo (pompka działa) sprawdziłem to odkręcając rurkę paliwa przy listwie. Iskrę ma. Rozrusznik kręci.
POMOCY
nie wiem czego mam szukać...
czytałem trochę - w sumie pewnie połowę forum...
powiedzcie mi gdzie mogę znaleźć ten " czujnik położenia wału" albo "map sensor" i "kostki do modułu zapłonowego" bądź "przepływomierz" ???
na gwiazdę długo zbierałem i wydałem na nią całe pieniądze i chwilowo nie stać mnie na serwis
[ Dodano: 15 Czerwiec 2009, 17:28 ]
VIN mojego miecia to WDB2020181A389751
[ Dodano: 15 Czerwiec 2009, 17:31 ]
aaa no i jeszcze ma jedna wadę: nie działają w nim zegary, nie wiem czemu... Kontrolki tak ale nie wskazówki. I stale świeci się SRS |
|
|
|
|
|