Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Geometria, opinie, itd.
Nex@pl - 19 Listopad 2009, 18:46 Temat postu: Geometria, opinie, itd. No cóż, co koledzy mogą powiedzieć na te wyniki, bo ja szczerze się nie znam.
eldorado - 19 Listopad 2009, 18:59 Temat postu: Re: Geometria, opinie, itd.
Co by nie mówić, ale jest poprawiona. Lepiej się prowadzi auto?? Ile zapłaciłeś ??
Camel- - 19 Listopad 2009, 19:44
Zbieżnośc w mm? Tego się chyba od dawna już niestosuje... w każdym bądź razie pochylenia masz jak najbardziej w porzadku
Nex@pl - 19 Listopad 2009, 20:02
eldorado napisał/a: | Co by nie mówić, ale jest poprawiona. Lepiej się prowadzi auto?? Ile zapłaciłeś ?? |
Czy lepiej? Trzeba by się zapytać poprzednie opony Puścił jeden drążek i tak sie poprzestawiało, że opony wcięło Kosztowało mnie to 150pln.
Cytat: | Zbieżnośc w mm? Tego się chyba od dawna już niestosuje... w każdym bądź razie pochylenia masz jak najbardziej w porzadku |
Możliwe, ale to już druga stacja w miare zaufana, na której maja tylko beissbarth. Nie wiem czy są lepsze w Szczecinie.
Jary - 19 Listopad 2009, 20:35
Camel- napisał/a: | Tego się chyba od dawna już niestosuje... |
Stosuje się, stopnie i minuty można przecież przeliczyć .
caliber - 14 Czerwiec 2011, 11:46
wczoraj byłem na zbieżności w lewym tylnym kole jest złe pochylenie wynosi 0,54 czyli przekracza delikatnie normę , ale jak wiadomo nie ma tam regulacji , pytanei czy mechanik mógł źle włożyć wahacz ?? c klasa dostała kiedyś strzała w lewy tył więc to też może być powód .
Teraz pytanie co ja mam zrobić bo jeśli jest krzywo po strzale czy jest szansa coś zrobić ??
W samochód sporo już wpakowałem kasy , czasu i na pewno nie chcę jej się teraz pozbywać
Załamany jestem po w czoraju .
Camel- - 14 Czerwiec 2011, 14:13
caliber, a stan tulej? Często to jest powodem złęgo kąta pochylenia.
Poza tym jeśli dostała strzała to możliwe, że nie zostało to dobrze wyprostowane.
+0,54 czyli -0,54? Jak minus to nie ma się czym przejmować, jak plus to warto by to poprawić.
caliber - 14 Czerwiec 2011, 14:23
Tuleje nowe cała zawiecha z tyłu i z przodu nowa oprucz sprężyn i 2 tylnych amorów
- 54 jest na wydruku
Camel- - 14 Czerwiec 2011, 14:45
Masz ten wydruk? Zrób skan albo zdjęcie i wrzuć albo podeślij na pw, żeby nie robić offtopiku
pawelwy - 15 Czerwiec 2011, 14:35
jeżeli są pokrzywione mocowania zawieszenia, ale samochód prowadzi się dobrze i nie ścina opon to nie warto się bawić w prostowanie blach. "pan włodek" w przydomowej szopie zrobi to tanio, ale nie wiadomo czy dobrze, a prostowanie na profesjonalnej ramie z pomiarem punktów bazowych to koszt liczony raczej w tysiącach. możesz na stacji diagnostycznej zrobić pomiar punktów bazowych i będziesz wiedział co i jak bardzo jest krzywe. koszt w całej polsce to 255 zł według ustawowego cennika.
Camel- - 15 Czerwiec 2011, 18:08
pawelwy napisał/a: | możesz na stacji diagnostycznej zrobić pomiar punktów bazowych i będziesz wiedział co i jak bardzo jest krzywe. koszt w całej polsce to 255 zł według ustawowego cennika. |
Każde SKP takie coś potrafi? :>
svine - 18 Czerwiec 2011, 16:23
Jako że jest taki wątek, zapytam o Kąt PK prawego tylnego koła...
Niepokoi mnie to co jest na czerwono
Camel- - 19 Czerwiec 2011, 11:51
svine, a jak się jeździ?
Co prawda KWSZ prawie się mieści w normach, ale można by go poprawić i będzie to miało lepszy wpływ na prowadzenie niż pół stopnia pochylenia na tylnym kole. Tj. zaledwie 25' różnicy i moim zdaniem nie masz się czym przejmować.
Może to być spowodowane np. zużyciem sprężyny z tyłu (prawej) albo jakiegoś minimalnego luzu na którymś z tylnych wahaczy.
svine - 19 Czerwiec 2011, 12:02
Jeździ się BAJKA
Zwłaszcza że prawie całe zawieszenie z przodu nowe
Z tylu to tylko gumy w belce wymieniali...
Trochę to mnie kosztowało ale prowadzenie pierwsza klasa :)
Camel- - 19 Czerwiec 2011, 12:41
svine, no to czym się przejmujesz.
Przy takim pochyleniu nawet opon nie będzie zjadać
|
|
|