Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Felgi oryginalne parametry?
maurycy - 25 Październik 2011, 00:46
a jakie Ci się bardziej podobają ??
blondaas - 25 Październik 2011, 01:58
Wygląd nie ma tu akurat znaczenia, bo i tak pójdą na to kołpaki(czy szerokość felgi będzie tutaj miała znaczenie optyczne? Przecież szerokości na dobrą sprawę w ogóle nie widać.). Bardziej zależy mi na tym żeby dobrze się jeździło i żeby było ciszej w samochodzie. Ogólnie więc, które będą bardziej komfortowe 6,5 czy 7?
Camel- - 25 Październik 2011, 08:59
205 lepiej leży na 7".
TraczU - 25 Październik 2011, 10:33
blondaas napisał/a: | i(czy szerokość felgi będzie tutaj miała znaczenie optyczne? Przecież szerokości na dobrą sprawę w ogóle nie widać.) | bedzi widac, na szerszej feldze opona bedzie wyglądać mniej baloniasto. I auto bedzie się lepiej prowadzić, minimalnie ale zawsze. Jesli masz do kupienia to kup 7"
mcteusz - 30 Wrzesień 2012, 21:00
Koledzy mam okazję kupić taki felunek, ale nie mam możliwości przymierzyć... a nie wiem czy podejdą. Właściciel mówi, że jeździły w W202 z 94r. ET mają 41 i dlatego się zastanawiam, bo stalówki miałem ET37, a od W124 z ET bodajże 39 nie podeszły bo oparły się o zaciski z przodu...
Czy z ameliniowymi też tak będzie, czy się zmieszczą? W ogóle to czy można przyjąć, że skoro jeździły w W202 przedliftingowym, to do poliftingowego każdego będzie pasować niezależnie od wersji?
Shaggy - 30 Wrzesień 2012, 21:02
mcteusz, u ojca w classicu są felgi z et41 i nic mu nie obciera. Zmniejszy ci się tylko minimalnie rozstaw kół.
mcteusz - 30 Wrzesień 2012, 21:55
I na pewno nie mam na przykład większych zacisków z przodu ze względu na to, że mam C240?
Jeśli tylko o rozstaw chodzi to te felgi chcę na zimę więc byłoby ok....
Shaggy - 1 Październik 2012, 12:17
mcteusz, aż tak dokładnie ci nie pomogę. Te et41 zakładałem u siebie i u ojca. A z jakiego konkretnie są modelu
mcteusz - 1 Październik 2012, 14:23
Dzięki za podpowiedź. Pewnie zaryzykuję i wezmę ten felunek bo nie mam na co wrzucić opon 15" na zimę...
TraczU - 2 Październik 2012, 00:36
zawsze możesz sie poratować dystasem ale to juz jakies koszta dodatkowe.
mcteusz - 2 Październik 2012, 08:41
Właśnie też o tym pomyślałem, z tym że dochodzi koszt dystansów oraz dłuższych śrub (najprawdopodobniej), a mi zależy na niskobudżetowych felgach na zimę. I takie też mam w dobrej cenie.
Przemyślałem sobie również sprawę ET oraz szerokości felgi i doszedłem do wniosku, że to nie wszystko. Aby felga nie opierała się o zacisk ważny jest jeszcze kształt felgi od wewnątrz i.... uwaga uwaga:
stopień zużycia klocków hamulcowych- na to natknąłem się na jakimś anglojęzycznym forum...
I wychodzi na to, że pewno nie kupię jak nie przymierzę...
Devron667 - 9 Październik 2012, 14:56
A mógłby mi ktoś podać po moim VIN jakie u mnie były w standardzie ?
madzara31 - 9 Październik 2012, 17:38
Devron667, miałeś taki wzór jak u mcteusz, na obrazku wyżej.
Devron667 - 9 Październik 2012, 22:08
To ja teraz takie mam
Łukasz - 9 Październik 2012, 22:18
mcteusz napisał/a: | stopień zużycia klocków hamulcowych- | mcteusz, Miałem napisać ale sam na to wpadłeś. To ET 41 w tym wzorze to jest dla W124.
|
|
|