Pomoc w zakupie auta (porady) - Poszukuję czegoś wiekszego
Marcel - 12 Listopad 2010, 21:54 Temat postu: Poszukuję czegoś wiekszego Witam zamierzam przesiąść się na większy (wyższy) model Zastanawiam się nad 300td bo kiedyś taki miałem w w124 i byłem zadowolony niezawodny i żywotny motor- chyba ze ktoś mnie przekona do cdi. Wiem ze z blachami kiepsko ogólnie w 210-ach nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę trochę czytałem forum ale nie jak to posłuchać kogoś mądrego
Znalazłem na tą chwilę dwa egzemplarze - co o nich sądzicie?
http://moto.allegro.pl/me...1314322286.html
http://moto.allegro.pl/me...1313711944.html
z góry dzięki za przydatne wskazówki i opinie
TAQ - 13 Listopad 2010, 10:34
ten pierwszy....
bezwypadkowy, ale drzwi kierowcy maja inny odcień, zresztą drzwi pasażera też się różnia...
ten drugi, kierę ma wytartą na 500 tyś... poza tym spasowanie klapy bagażnika z lewej strony sie nie powiodło chyba
Marcel - 13 Listopad 2010, 11:31
Hmm a wydawały mi się w miarę spoko na zdjęciach zbytnio nie widzę takich rzeczy (za mało wprawiony jeszcze jestem) szukam dalej. Jakbyście widzieli coś godnego uwagi dajcie znać.
A co szanowne grono ekspertów powie o tym egzemplarzu
http://autohandeljastrzab...-C16081755.html
oli117 - 13 Listopad 2010, 15:20
,,SPALANIE W MIESCIE 9L'' WLOZYC MIEDZY BAJKI
KOLES MA TAKIEGO I NIGDY NIEZSZEDL PONOZEJ 12L
TAQ - 13 Listopad 2010, 16:28
oli117, ostatnio Adaś pisał że 6 litrów jemu spalił
Camel- - 13 Listopad 2010, 17:11
Marcel, po przesiadce z C 250 TD takie E 290 TD to będzie jakieś 2x za mało. Imho 300 TD to minimum, pytanie tylko czy akceptujesz spalanie. Pod tym względem 270 CDI bije go na głowe
Co do autek - to żaden z nich mnie nie powala. Wiem, co można zrobić z trupem po lepszym treatmencie - a sądze, że ten srebrny właśnie to przeszedł. Lepszy czy gorszy (raczej ten drugi) ale handlarzyki ambitnie do sprawy nie podeszli (boczek fotela kierowcy jest tragiczny - aż zbyt w porównaniu do całokształtu).
Co do niebieskiego - powiem szczerze, że Classica bym nie kupił. Jest za smutny. Chyba, że Classic FL - w zupełności wystarczający
Marcel - 14 Listopad 2010, 09:24
Camel- napisał/a: | po przesiadce z C 250 TD takie E 290 TD to będzie jakieś 2x za mało. Imho 300 TD to minimum, pytanie tylko czy akceptujesz spalanie. Pod tym względem 270 CDI bije go na głowe |
No wiem ze 290 nie powala mocą ale spalanie i żywotność bierze górę, miałem kiedyś 124 300d (niestety skradziono mi go) i po wrocku 10l wciągał więc myslę ze tu też będzie podobnie. A co do 270 cdi to już nie te koszta zakupu (a to ma być drugi mietek w domu aby pomieścił dwa wózki w bagażniku a c250 nie będę się pozbywał) nie wiem jak tam z eksploatacją, żywotnością chociaż blachy w 210 nie należą do najlepszych i rudy często atakuje no i najlepiej w manualu a takich jest bardzo mało.
Jakby ktoś widział coś godnego uwagi wdzieczny będę za linki itp
Marcel - 27 Listopad 2010, 15:17
Camel- napisał/a: | 300 TD to minimum |
Tak obiektywnie to jakie spalanie ma e290 i e300 oczywiście TD?
Camel- - 27 Listopad 2010, 15:39
Marcel, w mieście dyche licz spokojnie 2,9TD jest przy tym dużo bardziej oszczędny. Imho powinieneś celować w CDI
Marcel - 27 Listopad 2010, 19:43
Camel- napisał/a: | Imho powinieneś celować w CDI |
Tylko nie wiem jak te CDI się spisują (awaryjność - koszta) Wiem ze stare technologie sobie chwalili zresztą ja na swoje c250 nie narzekam a wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolony i chciałbym również drugie takie kupić, najchętniej w manualu jedna rzecz mniej która może się popsuć.
Camel- - 27 Listopad 2010, 19:57
Marcel napisał/a: | najchętniej w manualu jedna rzecz mniej która może się popsuć. |
No sprzęgła są bezawaryjne. Raz montują w fabryce i nigdy nie zmieniasz
Jak nie lejesz paliwa z Biedronki lub innych dziwnych pochodzeń, to CDI jest w sumie bezawaryjny. Trzeba spojrzeć pod pokrywę plastikową jak się mają wtryski, a głównie ich miedziane podkładki, które po dużym przebiegu (300, może więcej, tys.) lubią tracić szczelność. Na ucho bierzesz klekot, oceniasz turbo jak w każdym doładowanym silniku i wszystko wiesz o silniku. Oczywiście przejedź się też. Dobre CDI odwdzięczy Ci się niskim spalaniem i dobrą dynamiką Sam prawie kupiłem E 270 CDI gdyby się nie okazało zieloną policjantką
Jutro niedziela http://allegro.pl/mercede...1336450226.html jedź popatrz, może się spodoba
Marcel - 28 Listopad 2010, 17:57
Camel- napisał/a: | No sprzęgła są bezawaryjne. Raz montują w fabryce i nigdy nie zmieniasz |
Nie o to chodzi może zle jestem nastawiony do automatów bo teściu w omedze robił skrzynię (3000pln) i szwagier w grand voyagerze (ceny nie pamietam) po 80000km - pełen udokumentowany servis od początku w ASO Może kwestia eksploatacji i olejów ale mój manual przy 230tyś km chodzi niemal że idealnie. No i ponoć manual mniej pali ok 1-1,5 L
Marcel - 28 Listopad 2010, 18:01
Niestety na służbie więc nie podjadę a poza tym koleś pisze ze uszkodzony Z zewnątrz wygląda na cały więc pewnie uszkodzenia mechaniczne
Camel- - 28 Listopad 2010, 18:18
Marcel, no to 270 CDI w manualu
Marcel - 28 Listopad 2010, 19:59
Camel- napisał/a: | no to 270 CDI w manualu |
przeglądam oferty ale jakoś żadna mnie nie urzekła w zakresie moich funduszy
|
|
|