To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Pomoc w zakupie auta (porady) - Poszukuję czegoś wiekszego

Marcel - 12 Listopad 2010, 21:54
Temat postu: Poszukuję czegoś wiekszego
Witam zamierzam przesiąść się na większy (wyższy) model :mb: Zastanawiam się nad 300td bo kiedyś taki miałem w w124 i byłem zadowolony niezawodny i żywotny motor- chyba ze ktoś mnie przekona do cdi. Wiem ze z blachami kiepsko ogólnie w 210-ach nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę trochę czytałem forum ale nie jak to posłuchać kogoś mądrego
Znalazłem na tą chwilę dwa egzemplarze - co o nich sądzicie?
http://moto.allegro.pl/me...1314322286.html
http://moto.allegro.pl/me...1313711944.html
z góry dzięki za przydatne wskazówki i opinie

TAQ - 13 Listopad 2010, 10:34

ten pierwszy....

bezwypadkowy, ale drzwi kierowcy maja inny odcień, zresztą drzwi pasażera też się różnia...

ten drugi, kierę ma wytartą na 500 tyś... poza tym spasowanie klapy bagażnika z lewej strony sie nie powiodło chyba ;)

Marcel - 13 Listopad 2010, 11:31

Hmm a wydawały mi się w miarę spoko na zdjęciach zbytnio nie widzę takich rzeczy (za mało wprawiony jeszcze jestem) szukam dalej. Jakbyście widzieli coś godnego uwagi dajcie znać.
A co szanowne grono ekspertów powie o tym egzemplarzu
http://autohandeljastrzab...-C16081755.html

oli117 - 13 Listopad 2010, 15:20

,,SPALANIE W MIESCIE 9L'' WLOZYC MIEDZY BAJKI
KOLES MA TAKIEGO I NIGDY NIEZSZEDL PONOZEJ 12L :P

TAQ - 13 Listopad 2010, 16:28

oli117, ostatnio Adaś pisał że 6 litrów jemu spalił :mrgreen: :mrgreen:
Camel- - 13 Listopad 2010, 17:11

Marcel, po przesiadce z C 250 TD takie E 290 TD to będzie jakieś 2x za mało. Imho 300 TD to minimum, pytanie tylko czy akceptujesz spalanie. Pod tym względem 270 CDI bije go na głowe :)

Co do autek - to żaden z nich mnie nie powala. Wiem, co można zrobić z trupem po lepszym treatmencie - a sądze, że ten srebrny właśnie to przeszedł. Lepszy czy gorszy (raczej ten drugi) ale handlarzyki ambitnie do sprawy nie podeszli (boczek fotela kierowcy jest tragiczny - aż zbyt w porównaniu do całokształtu).
Co do niebieskiego - powiem szczerze, że Classica bym nie kupił. Jest za smutny. Chyba, że Classic FL - w zupełności wystarczający :)

Marcel - 14 Listopad 2010, 09:24

Camel- napisał/a:
po przesiadce z C 250 TD takie E 290 TD to będzie jakieś 2x za mało. Imho 300 TD to minimum, pytanie tylko czy akceptujesz spalanie. Pod tym względem 270 CDI bije go na głowe

No wiem ze 290 nie powala mocą ale spalanie i żywotność bierze górę, miałem kiedyś 124 300d (niestety skradziono mi go) i po wrocku 10l wciągał więc myslę ze tu też będzie podobnie. A co do 270 cdi to już nie te koszta zakupu (a to ma być drugi mietek w domu aby pomieścił dwa wózki w bagażniku a c250 nie będę się pozbywał) nie wiem jak tam z eksploatacją, żywotnością chociaż blachy w 210 nie należą do najlepszych i rudy często atakuje no i najlepiej w manualu a takich jest bardzo mało.
Jakby ktoś widział coś godnego uwagi wdzieczny będę za linki itp

Marcel - 27 Listopad 2010, 15:17

Camel- napisał/a:
300 TD to minimum

Tak obiektywnie to jakie spalanie ma e290 i e300 oczywiście TD?

Camel- - 27 Listopad 2010, 15:39

Marcel, w mieście dyche licz spokojnie :) 2,9TD jest przy tym dużo bardziej oszczędny. Imho powinieneś celować w CDI :)
Marcel - 27 Listopad 2010, 19:43

Camel- napisał/a:
Imho powinieneś celować w CDI

Tylko nie wiem jak te CDI się spisują (awaryjność - koszta) Wiem ze stare technologie sobie chwalili zresztą ja na swoje c250 nie narzekam a wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolony i chciałbym również drugie takie kupić, najchętniej w manualu jedna rzecz mniej która może się popsuć.

Camel- - 27 Listopad 2010, 19:57

Marcel napisał/a:
najchętniej w manualu jedna rzecz mniej która może się popsuć.

No sprzęgła są bezawaryjne. Raz montują w fabryce i nigdy nie zmieniasz :mrgreen:

Jak nie lejesz paliwa z Biedronki lub innych dziwnych pochodzeń, to CDI jest w sumie bezawaryjny. Trzeba spojrzeć pod pokrywę plastikową jak się mają wtryski, a głównie ich miedziane podkładki, które po dużym przebiegu (300, może więcej, tys.) lubią tracić szczelność. Na ucho bierzesz klekot, oceniasz turbo jak w każdym doładowanym silniku i wszystko wiesz o silniku. Oczywiście przejedź się też. Dobre CDI odwdzięczy Ci się niskim spalaniem i dobrą dynamiką :) Sam prawie kupiłem E 270 CDI gdyby się nie okazało zieloną policjantką ;)

Jutro niedziela http://allegro.pl/mercede...1336450226.html jedź popatrz, może się spodoba :)

Marcel - 28 Listopad 2010, 17:57

Camel- napisał/a:
No sprzęgła są bezawaryjne. Raz montują w fabryce i nigdy nie zmieniasz

Nie o to chodzi może zle jestem nastawiony do automatów bo teściu w omedze robił skrzynię (3000pln) i szwagier w grand voyagerze (ceny nie pamietam) po 80000km - pełen udokumentowany servis od początku w ASO Może kwestia eksploatacji i olejów ale mój manual przy 230tyś km chodzi niemal że idealnie. No i ponoć manual mniej pali ok 1-1,5 L

Marcel - 28 Listopad 2010, 18:01

Camel- napisał/a:
Jutro niedziela http://allegro.pl/mercede...1336450226.html jedź popatrz, może się spodoba :)

Niestety na służbie więc nie podjadę a poza tym koleś pisze ze uszkodzony Z zewnątrz wygląda na cały więc pewnie uszkodzenia mechaniczne

Camel- - 28 Listopad 2010, 18:18

Marcel, no to 270 CDI w manualu :mrgreen:
Marcel - 28 Listopad 2010, 19:59

Camel- napisał/a:
no to 270 CDI w manualu

przeglądam oferty ale jakoś żadna mnie nie urzekła w zakresie moich funduszy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group