To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Pomoc w zakupie auta (porady) - Kupie 202 kombi

Siewicz - 30 Marzec 2011, 21:34

madzara31 napisał/a:
W "Motorze" na przykładzie W208 o kompresorach piszą

ale co piszą? :P

madzara31 - 30 Marzec 2011, 21:41

Że ma to chodzić cicho :wink: Gdy już się załączy.O kosztach i możliwościach regeneracji.
madzara31 - 31 Marzec 2011, 10:24

Siewicz, A tego nie oglądaliśmy http://otomoto.pl/mercede...-C17863180.html
Ma to co chcesz,a nawet więcej,dobra cena ,fajny kolor.....

Siewicz - 31 Marzec 2011, 10:30

madzara31 napisał/a:
Siewicz, A tego nie oglądaliśmy http://otomoto.pl/mercede...-C17863180.html
Ma to co chcesz,a nawet więcej,dobra cena ,fajny kolor.....

widziałem go ale jakoś mnie nie przekonał na 1 rzut oka, a co o nim powiecie??

madzara31 - 31 Marzec 2011, 10:33

Elementowo i kolorystycznie ładny,Motor właściwy,cena też,kiera wyślizgana (facet mógł założyć lepszą )co dobrze o nim świadczy,Webasto na benzynę (miodek)
Ja bym pojechał.
Ciekawe co powie Camel ?Pewnie coś całkiem odwrotnego.
Trzeba jechać,sprawdzić czy zapina automat piątkę :!: Bo to nie takie oczywiste. :wink:

Pioterek - 31 Marzec 2011, 10:55

Camel powie, że kierownica od W210 :mrgreen:
madzara31 - 31 Marzec 2011, 11:00

Ten powie to ,ten to i czwarta strona poszukiwań za nami :mrgreen: Ja bym pojechał.Daleko do niego masz ? Nie....jest okazja aby z qupety pająki przepędzić.
Camel- - 31 Marzec 2011, 18:27

madzara31, mnie się podoba. Nawet jest niezły. prosty przód. Kierunki do zmiany, bo ich nie lubie :D jednolity czerwony. W środku spoko, nie zniszczony, boczek pozagninany. Z 3 stówki ma lekko. Ciekawi mnie po co mu dwa radia. :)

Pioterek, nie widze stąd czy od E-klasy.

Siewicz - 31 Marzec 2011, 19:46

No dobra pojadę go zobaczyć
napiszcie na co przede wszystkim patrzeć?

madzara31 - 1 Kwiecień 2011, 08:53

Popatrz na stan progów.Wyjmij zaślepki na lewarek - trochę widać.Sprawdź wielkość szpar między elementami,jak pracuje na zimnym motorze.,przy otwartej masce popatrz czy łapie sprzęgło agregatu klimy,odpal webasto.Padnij na glebe i luknij czy jest jakiś kat.,bujnij go i sprawdź zapięcie piątki (Koledzy powiedzą przy jakiej predkości powinna złapać )
Wilgotność wykładzin,simering czy nie pluje - ten pod kołem wału,rusz na wstecznym i słuchaj stuków (mocowanie ramy pomocniczej do nadwozia ).Kluczyk na II i obserwuj czas gaśnięcia kontrolek Bas Asr Air Bag itp.
Jeszcze wycie mostu i ew. wieszaka - podpory wału......

Siewicz - 1 Kwiecień 2011, 08:54

nie doczekałem się jakiś rekomendacji :)
za 1h jade obejrzeć czerwonego i tego z sokołowa

edit 9:04 1 min mnie madziara wyczułeś :lol:

Camel- - 1 Kwiecień 2011, 11:08

madzara31, nic dodać nic ująć ;) Podałbym jakie wymiary powinny mieć poszczególne szpary, ale przy paro letnim aucie nie ma sensu tego sprawdzać, bo to nie jest powód do dyskwalifikacji. Nie powinny być przesadnie małe (poniżej 5mm) i przesadnie duże (powyżej 10-15mm) oraz być symetryczne przy porównywaniu stron.
topol - 1 Kwiecień 2011, 12:26

Camel- napisał/a:
madzara31, nic dodać nic ująć ;) Podałbym jakie wymiary powinny mieć poszczególne szpary, ale przy paro letnim aucie nie ma sensu tego sprawdzać, bo to nie jest powód do dyskwalifikacji. Nie powinny być przesadnie małe (poniżej 5mm) i przesadnie duże (powyżej 10-15mm) oraz być symetryczne przy porównywaniu stron.


dokładnie, no i spójność kolorystyczna lakieru....

Camel- - 1 Kwiecień 2011, 12:40

topol napisał/a:
no i spójność kolorystyczna lakieru....

Strukturalna też jeśli ktoś uimie się dopatrzeć. ;)

Siewicz - 1 Kwiecień 2011, 18:11

CZERWONY kupiony :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group