Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Swap hamulców C280 na S500?
mateuszsta20 - 26 Czerwiec 2014, 23:23
TraczU napisał/a: | Jesli od strony silnika to niestety nie. |
Tak wlasnie jest u mnie.
[ Dodano: 18 Sierpień 2014, 05:44 ]
Jestem po wymiane hamulcow na te z C36 i powiem ze jestem bardzo zadowolony. Skutecznosc hamowana szczegolnie z duzych predkosci jest duzo lepsza.
Polecam jezeli komus nie wystarczaja seryjne. No i autko lepiej sie prezentuje z cztero czlokowym zaciskiem z przodu.
Thomas_T - 4 Styczeń 2015, 22:25
seryjne 288 mm troszkę są słabe, nie odczuwam takiej ostrości hamowania jaką mogłyby dawać.
myślę nad zestawem 300mm od W208 czy W210 , tylko teraz pytanie czy konieczne są jakieś przeróbki czy wystarczy P&P ?
chodzi głównie o przód.
Czeka mnie niedługo wymiana tarcz i klocków, to przy okazji wsadziłbym większe zaciski i tarcze.
te 300mm akurat byłyby ok, nawet sam zakup takich zacisków nie jest drogi tylko właśnie, czy konieczne są przeróbki przy montażu takiego zestawu na przód.
adikis - 4 Styczeń 2015, 22:49
Thomas_T, ja wsadzałem 316 z c36 e420 i pasuje bez problemu a tył wkładałem 290 z w210 i tam był problem z zaciskami innej średnicy śruby i odsuniecie zacisku od zwrotnicy ale parę tulejek i podkładek załatwiło sprawę jak będę teraz zmieniał coś z tyłu to wsadzę od w208 cały zawias i będzie ok
a przód z w210 300mm na pewno pasuje jedyny problem takich zmian minimum 16 cali felgi
Thomas_T - 4 Styczeń 2015, 22:55
adikis napisał/a: | minimum 16 cali felgi |
to nie problem ważne żeby zaciski od W208 czy W210 z tarczami 300mm były P&P i tyle
znazałem fajne od wersji 3.2 z W208.
ralf - 4 Styczeń 2015, 22:59
Thomas_T napisał/a: | myślę nad zestawem 300mm od W208 czy W210 , tylko teraz pytanie czy konieczne są jakieś przeróbki czy wystarczy P&P ?
chodzi głównie o przód. |
Wstawiałem takie z przodu. Dałem nowe tarcze i klocki i z jednej strony jarzmo w miejscu "wypustek" było prawie na styk z tarczą (nie obcierało).Teraz po dotarciu jest bajka
adikis - 4 Styczeń 2015, 23:07
ralf napisał/a: | Dałem nowe tarcze i klocki i z jednej strony jarzmo w miejscu "wypustek" było prawie na styk z tarczą (nie obcierało).Teraz po dotarciu jest bajka |
bo miałes przedliftowe piasty na poliftowych tego problemu nie ma z przodu
piasty do 97 były z nr katalogowym a202 a po 97 A210 czyli takie same jak w w210 i w w208
ralf - 4 Styczeń 2015, 23:11
adikis napisał/a: | bo miałes przedliftowe piasty na poliftowych tego problemu nie ma z przodu |
Dopiero teraz mi to mówisz? Jak zakładałem i wspominałem o tym to byłeś zdziwiony
Thomas_T - 4 Styczeń 2015, 23:18
to fajnie to kupie takie zeby tarcza 300mm była bo tych od C36 czy od W210 4.2 to nie ma ...
[ Dodano: 4 Styczeń 2015, 23:44 ]
adikis, ten do 4.2 to wystepuje z jakimś jarzmem czy jako cały zacisk tylko jako coś takiego : ?
Pioterek - 5 Styczeń 2015, 00:14
Thomas_T napisał/a: | ten do 4.2 to wystepuje z jakimś jarzmem czy jako cały zacisk tylko jako coś takiego : |
Jako coś takiego właśnie.
Ja mogę się pochwalić, że zakupiłem jakiś czas temu komplet przednich zacisków z prawie nowymi tarczami i klockami BOSCH od E420T za całe 200 zł za wsio więc będzie lepsze hamowanko jak w końcu wyjadę swoim turbodezlem na drogi
Thomas_T - 5 Styczeń 2015, 20:28
dobra już obadałem sprawę dzisiaj w pracy, sprawdziłem numery części :
zarówno piasta jak i zwrotnica jest IDENTYCZNA zarówno w poliftowym 202 jak i 210 czyli przekładka zacisków P&P
adikis - 5 Styczeń 2015, 21:06
Thomas_T, przecież pisałem o tym wczoraj
MEN - 21 Kwiecień 2015, 09:00
adikis, kupiłeś te 316tki z tarczami czy tarcze dokupowałeś? Zaciski od w210 4,2 właśnie zamówiłem - teraz jeszcze tarcze i klocki i tu pytanie... jakie?
[ Dodano: 22 Kwiecień 2015, 06:56 ]
Na dziś jedyne co znalazłem to tarcze
Zimmermann - 316mm http://allegro.pl/showItem2.php?item=5287212207
- jakieś opinie?
Są tez nieco droższe ATE ...
[ Dodano: 27 Kwiecień 2015, 20:06 ]
Temacik zrealizowany u mnie😁
Co prawda nie do końca zgodnie z pierwotnym założeniem no ale przynajmniej z zimowkami nie będę miał kłopotów...
zaciski czterotłoczkowe ATE z tarczą 295/22mm ATE + klocki ferodo
soromoto - 22 Sierpień 2015, 18:18 Temat postu: większe hamulce na tył Witam. czeka mnie w tym roku wymiana tarcz i klocków na tylnej osi i zastanawiam się czy można by założyć coś większego. Chodzi konkretnie o coś większego niż to co było w C-klasie dostępne największe. Myśle o tarczach wentylowanych z W140. Oczywiście liczę się z tym, że będzie trzeba wymienić również zaciski i z tym że prawdopodobnie będzie trzeba dorobić jakiś adapter do zamocowania tych zacisków. Ogólnie uważam że temat jest do ogarnięcia tylko zastanawiam się jak to będzie z ręcznym? Jeśli ktoś ma jakieś pojęcie, doświadczenie lub po prostu jakieś pomysły ewentualnie konstruktywne uwagi to będe bardzo wdzięczny za podzielenie się wiedzą.
Pozdrawiam
Piotrek
perzu126 - 22 Sierpień 2015, 19:11
Tematy już poruszane i przetestowane przez kilka osób. Wystarczy poszukać Poza tym co Ci dadzą większe tarcze z tyłu? Lepiej zacząć od przodu.
[ Dodano: 22 Sierpień 2015, 21:43 ]
Jestem jednak zwolennikiem scalania tematów i pisania w istniejących. Myślę, że da sie prawie dowolne założyć. Kwestia wielkości felgi- czy się zmieści zacisk.
soromoto - 22 Sierpień 2015, 22:03
dzięki wielkie perzu126,
felgi są DUŻE i szeeeeeeeeeerokie. zmieszczą nawet zaciski od actrosa
a wracając do tematu to dodam jeszcze że aktualnie z tyłu założone są wentylowane tarcze o średnicy 278mm , a te o których myślę to również wentylowane, średnica 300mm od W140 (zdaje się S500)
Ale jeśli ktoś ma już przetarte ścieżki w tym temacie, może nawet z inną tarczą to prosiłbym o info
pozdr
|
|
|