Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Problem z zaciskami
lech149 - 10 Luty 2016, 21:01
Ja kupiłem komplet u Marka w Stężycy(Zgorzałe) i będę je w wolnych chwilach ogarniał .
wiskontii - 10 Luty 2016, 21:06
lech149 napisał/a: | Ja kupiłem komplet u Marka w Stężycy(Zgorzałe) i będę je w wolnych chwilach ogarniał . |
Chyba czyscil szczotka drucianą i wybierał kolor
Zaraz sobie przypominam swoja robote ,bo ja od Marka kupiłem całe zestawy przód i tył,stare dobre leża w piwnicy,zal było wyrzucić bo dobre a ze nie malowane to mi się niepodobały
lech149 - 10 Luty 2016, 21:14
Szczotę ręczną już kupiłem . na wiertarkę też . A malowanie chyba na srebrno . Albo wcale .
Daniel - 11 Luty 2016, 09:19
wiskontii napisał/a: | Daniel, Kupił bys dobre z zaciski i je renegerował w srodku |
A skąd wiesz, czy tłoczek nie jest skorodowany?
Kupujesz używane zaciski (dobre ). Masz je na stole, to w parę (parenaście) minut wymienisz uszczelnienie tłoka i osłonę tłoka. Po takiej robocie MASZ PEWNOŚĆ, że zacisk jest w stanie fabrycznym.
Oczywiście gdybym zdemontował te zaciski z samochodu sąsiada i wiedział jak mu funkcjonowały hamulce a może i jakiś czas temu je naprawiał. Jednak nie oszukujmy się - takich okazji jest raczej niewiele.
wiskontii - 11 Luty 2016, 10:04
Daniel, Bijemy Piane, i tak możemy w nie skończoność dyskutować
Uważam ze właciciel zrobi po swojemu czytając nasze posty
Daniel - 11 Luty 2016, 10:41
wiskontii napisał/a: | Daniel, Bijemy Piane, i tak możemy w nie skończoność dyskutować
Uważam ze właciciel zrobi po swojemu czytając nasze posty |
Spoko luz Każdy ma swój sposób na rozwiązanie problemu. Ty byś zrobił tak - ja bym zrobił inaczej. Obydwoje chcemy osiągnąć ten sam cel.
Ja nie jestem zwolennikiem malowania zacisków - ale czy POMALOWANY zacisk będzie źle hamował?
perzu126 - 11 Luty 2016, 14:19
Trzeba się liczyć, że każdy używany zacisk będzie mógł nie funkcjonować. Po latach uszczelki się zużywają i wchodzi wilgoć,brud. Najłatwiejszy sposób to wciśnięcie tłoczka- jak wchodzi lekko to jest ok. Jak ciężko to znaczy, że trzeba rozbierać.
lech149 - 11 Luty 2016, 14:31
Już miałem tak napisać .
badmojo - 13 Luty 2016, 17:11
Panowie.
A jakie są objawy problemów z zaciskami...?
perzu126 - 13 Luty 2016, 18:16
Np skorodowane tarcze, słabszy hamulec.
lech149 - 13 Luty 2016, 19:14
Z tej samej strony jeden klocek zjechany do końca , drugi do połowy .
wiskontii - 13 Luty 2016, 21:28
Przewaznie jest objaw zacinania się tłoczków, powód bród jak gumki po czasie są spurchniałe,terz dużo winy jest od naszej strony bo nie wymieniamy całego płynu Hamulcowego
badmojo - 14 Luty 2016, 22:14
Pytam, bo właśnie zostały wymienione u mnie tarcze i klocki z tyłu.
No i te tarcze były dziwnie zjechane. Miały głębsze i płytsze rowki ale też miejscami były głębiej wytarte i tam też kolor tarczy był też ciemniejszy.
lech149 - 14 Luty 2016, 23:00
Jak tarcza jest w rowki , to znaczy że , że twardość klocków nie jest równa i "rzeźbi" .
badmojo - 15 Luty 2016, 16:25
lech149 napisał/a: | Jak tarcza jest w rowki , to znaczy że , że twardość klocków nie jest równa i "rzeźbi" . |
No to jedno już wyjaśnione
|
|
|