To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Problem z zaciskami

lech149 - 10 Luty 2016, 21:01

Ja kupiłem komplet u Marka w Stężycy(Zgorzałe) i będę je w wolnych chwilach ogarniał . :D
wiskontii - 10 Luty 2016, 21:06

lech149 napisał/a:
Ja kupiłem komplet u Marka w Stężycy(Zgorzałe) i będę je w wolnych chwilach ogarniał . :D


Chyba czyscil szczotka drucianą i wybierał kolor
Zaraz sobie przypominam swoja robote ,bo ja od Marka kupiłem całe zestawy przód i tył,stare dobre leża w piwnicy,zal było wyrzucić bo dobre a ze nie malowane to mi się niepodobały

lech149 - 10 Luty 2016, 21:14

Szczotę ręczną już kupiłem . na wiertarkę też . :D A malowanie chyba na srebrno . Albo wcale .
Daniel - 11 Luty 2016, 09:19

wiskontii napisał/a:
Daniel, Kupił bys dobre z zaciski i je renegerował :?: w srodku



A skąd wiesz, czy tłoczek nie jest skorodowany?


Kupujesz używane zaciski (dobre :D ). Masz je na stole, to w parę (parenaście) minut wymienisz uszczelnienie tłoka i osłonę tłoka. Po takiej robocie MASZ PEWNOŚĆ, że zacisk jest w stanie fabrycznym.


Oczywiście gdybym zdemontował te zaciski z samochodu sąsiada i wiedział jak mu funkcjonowały hamulce a może i jakiś czas temu je naprawiał. Jednak nie oszukujmy się - takich okazji jest raczej niewiele.

wiskontii - 11 Luty 2016, 10:04

Daniel, Bijemy Piane, i tak możemy w nie skończoność dyskutować
Uważam ze właciciel zrobi po swojemu czytając nasze posty

Daniel - 11 Luty 2016, 10:41

wiskontii napisał/a:
Daniel, Bijemy Piane, i tak możemy w nie skończoność dyskutować
Uważam ze właciciel zrobi po swojemu czytając nasze posty



Spoko luz :D Każdy ma swój sposób na rozwiązanie problemu. Ty byś zrobił tak - ja bym zrobił inaczej. Obydwoje chcemy osiągnąć ten sam cel.



Ja nie jestem zwolennikiem malowania zacisków - ale czy POMALOWANY zacisk będzie źle hamował?

perzu126 - 11 Luty 2016, 14:19

Trzeba się liczyć, że każdy używany zacisk będzie mógł nie funkcjonować. Po latach uszczelki się zużywają i wchodzi wilgoć,brud. Najłatwiejszy sposób to wciśnięcie tłoczka- jak wchodzi lekko to jest ok. Jak ciężko to znaczy, że trzeba rozbierać.
lech149 - 11 Luty 2016, 14:31

Już miałem tak napisać . :D
badmojo - 13 Luty 2016, 17:11

Panowie.
A jakie są objawy problemów z zaciskami...?

perzu126 - 13 Luty 2016, 18:16

Np skorodowane tarcze, słabszy hamulec.
lech149 - 13 Luty 2016, 19:14

Z tej samej strony jeden klocek zjechany do końca , drugi do połowy .
wiskontii - 13 Luty 2016, 21:28

Przewaznie jest objaw zacinania się tłoczków, powód bród jak gumki po czasie są spurchniałe,terz dużo winy jest od naszej strony bo nie wymieniamy całego płynu Hamulcowego
badmojo - 14 Luty 2016, 22:14

Pytam, bo właśnie zostały wymienione u mnie tarcze i klocki z tyłu.
No i te tarcze były dziwnie zjechane. Miały głębsze i płytsze rowki ale też miejscami były głębiej wytarte i tam też kolor tarczy był też ciemniejszy.

lech149 - 14 Luty 2016, 23:00

Jak tarcza jest w rowki , to znaczy że , że twardość klocków nie jest równa i "rzeźbi" . :D
badmojo - 15 Luty 2016, 16:25

lech149 napisał/a:
Jak tarcza jest w rowki , to znaczy że , że twardość klocków nie jest równa i "rzeźbi" . :D

No to jedno już wyjaśnione :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group