To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Pomoc w zakupie auta (porady) - 2.2D czy 2.5TDI

realnightmare - 3 Sierpień 2016, 08:50

Cytat:
dzięki za szybką odpowiedz, ten egzemplarz wpadł mi w oko bo ma całkiem fajne wykończenie w środku no i klimatyzacje :P


perzu126, w210 jakoś średnio mi się podobają (pewnie przez te lampy :P ) po za tym z tego co już wyczytałem blacha bardziej bierze ruda niż w w202.

Abdul, no niestety w tej chwili mam mały budżet bo do 6-7 tys, a swój stary samochód przekazuje narzeczonej więc za niego dodatkowe fundusze mi nie wpadną

mariuszt0 - 3 Sierpień 2016, 11:26

Hahahaha :D Biorę popcorn i czekam na riposty :D To będzie wesolutki dzień :D :D :D
perzu126 - 3 Sierpień 2016, 13:51

mariuszt0, mozesz schować popcorn. To nie forum Golfa :mrgreen:
mlody21989 - 3 Sierpień 2016, 14:45

perzu126, ze cenzura? fakt poplynal troche z tematem ale cos mi sie wydaje ze mogla by kolejna wielka wojna wybuchnac
Dandiee - 3 Sierpień 2016, 15:07

mlody21989 napisał/a:
ale cos mi sie wydaje ze mogla by kolejna wielka wojna wybuchnac


Coś a'la 15 lipca 1410 ? :)

perzu126 napisał/a:
To nie forum Golfa


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mariuszt0, Dobra kończ ten popcorn i idziemy ramki wkładać i ten 2.7CDI przymierzymy (Będę po 18;00 ) :) BEDO GRUBE MODY POW POW POW PIERWSZY W PL 2.2(7)CDI

A kolega realnightmare, musisz uzbroić się w cierpliwość ... bo paździerza łatwo kupić - ale później wtopisz 2x kasy :> 2.5TD jest fajną opcją ... Ale jak już szukasz diesla proponuję znaleźć coś w CDI - pancerne silniki ... a palą tyle co ursus c360 na wolnych obrotach - czyli szklankę ropy na dwa dni :)

PS: Tylko nie przekraczaj 1800obr/min bo zajedziesz silnik . POTWIERDZONE INFO - JA TAK ZAJECHAŁEM SILNIK , kolega Daniel może potwierdzić :* <3

mariuszt0 - 3 Sierpień 2016, 15:18

Jeszcze się nie zaczęło a już się skończyło :(
Dandiee - 3 Sierpień 2016, 15:21

mariuszt0 napisał/a:
Jeszcze się nie zaczęło a już się skończyło


Jak z przyśpieszeniem u Daniel, XDXD Jeszcze nie zaczął, a już kończy . BEZ TÓRBINY :D Do szaleńczych 1.600OBR co by silnika nie zajechać. Dobra koniec dziękuję pozdrawiam :*

perzu126 - 3 Sierpień 2016, 16:25

Dandiee, po kruchym lodzie stąpasz...
Krzychu - 3 Sierpień 2016, 17:42

Daniel
perzu126 ma rację. Rób swoje, tym razem masz zielone światło :mrgreen:

Daniel - 3 Sierpień 2016, 22:23

Dandiee napisał/a:
Daniel napisał/a:
2.5td i nowa mapa..... Oj znowu wpadka.


Chcesz mi wmówić ŻE w 2.5TD jesteś pozbawiony możliwości ingerencji w sterownik ? :> :lol: :lol:



A jak jest sterowany silnik 2.5?

Daniel - 3 Sierpień 2016, 22:25

perzu126 napisał/a:
Dandiee, po kruchym lodzie stąpasz...



Nasz wiejski Kolega jest teraz podniecony dużymi kołami w swoim traktorze - niech sobie popisze :wink:

Dandiee - 3 Sierpień 2016, 22:39

No ... nie wiesz ? :) Steruję nim KOMPUTER prosto z nasa ;) Drogą satelitarną :)

Bardziej jako słowa ingerencja w sterownik miałem na myśli o oporniku.

Ale jeżeli gwoli wyjaśnienia (chip) to 2.5TD pompa wtryskowa na stół i podkręcasz dawkę odpowiednią śruba . W Dieslu sprawa jest prosta... jak będzie miał więcej paliwa niż powietrza będzie kopcił i tyle z tego. Możesz dla doświadczenia zrobić to w benzynie - uda Ci się tym pojechać ? Będzie ciężko.

Na chłopski rozum 2.5TD WIĘKSZE TURBO ---> ICEK ----> POMPA WTRYSKOWA + SEKCJE ---> WTRYSKI ----> MOC . Robota a'la jakbyś komarka ustawiał na gaźniku :) Prawie identyko.

To że sterowana jest podciśnieniem (gaszenie oraz ssanie?) to chyba wiesz :) Coś jeszcze Cię nauczyć ? :)

Nie porównujmy starego rechota 2.5TD do CDI bo to nie ta liga. 2.5TD na rzędowej pompie bez żadnych sterowników ... Turbina swoje , wtryski swoje , pompa wtryskowa swoje... To jest właśnie piekne... NA WSZYSTKO MASZ TY WPŁYW, a nie komputer i czujki :)

Daniel napisał/a:
Nasz wiejski Kolega jest teraz podniecony dużymi kołami w swoim traktorze


Za te "duże koła" wiejski "Kolega" mógłby Ci wybudować cztery fajne domy, oraz kupić 50motorów CDI jakbyś któryś zajechał swoim "katowaniem" silnika :)

Po prostu tak sobie ostatnio wspominałem jak Ty zacząłeś pić do mnie swoim jadem ... A tak ostatnio uświadomiłem sobie jak JAWNIE powiedziałeś "mądrość" świata jak zajechałem silnik swoją jazdą. Po prostu ostrzegam kolegów z forum żeby tak nie katowali CDI , po co masz powtarzać swoje słowa że ktoś silnik zajechał :) Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli. Dziękuję... Już nie będę :)

elvis911 - 4 Sierpień 2016, 19:47

realnightmare, ja posiadam 2,5TDI ale w automacie. Dla mnie autko bajka, moja dziewczyna też się w nim zakochała a już się pytają czy nie chciałbym Celiny sprzedać :-D never!!
realnightmare - 6 Sierpień 2016, 20:41

Dobra wrzucam foty bo dzisiaj jeździłem :p ogólnie z mankamentów to wywaliło mi edc obroty zaczęły wariowac ale odpaliłem znowu i powrót do normalności, właściciel mówił mi ze to mu się zdarzało ale nie wie o co chodzi, po za tym wszystko spoko. Temperaturę trzyma, skręca, jeździ. Zauważyłem tez ze poszło czarno z rury jak ruszałem powyżej 4tys obrotów.
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/b1063cc41fdfb511
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/f9f3b754037d7881
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/bcb87c89b55a2bb0
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c70c05b450384b2d
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/e6e1b3ad67ea68ce
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/faa802cd7331295f

Co powiecie? Zastanawia się jeszcze ile za niego chce, ile według was można za niego dać max ?

Daniel - 6 Sierpień 2016, 21:16

Dandiee, po Twoim ostatnim poście widac wyraźnie, ze znowu bujasz w obłokach absurdu. Troche jest już męczące pisanie z Tobą, ale stara sie być cierpliwy, to i znowu sobie popisze.

TAK - nadal uważam, na podstawie Twoich postów, ze eksploatacja twojego silnika jest daleka od uznawanej jako normalna. Nie chce mi sie przytaczać twoich wypocin na temat rożnych usterek, ale można sobie pewien obraz sytuacji dopowiedzieć.

Już to tobie pisałem (i nie tylko ja) , ze od osoby kończącej technikum w specjalności samochodowej wymaga sie jednak więcej - a Ty udowodniłeś wielokrotnie, ze jesteś dyletantem technicznym. Szczególnie rozbawiło mnie twoje boje z dokrecaniem wtryskiwaczy - obraz technicznego dyletanctwa...

Ponadto, masz taka cechę, ze jak nie masz już argumentów merytorycznych ( a nigdy nie miałeś ich zbyt wiele) to stajesz sie po prostu gburowaty.

Ponadto - co tez już wielokrotnie było pisane na tym Forum - twoje wypociny na temat usuwania elementów silnika om611 są nie tylko pozbawione jakiegokolwiek sensu technicznego, ale już po prostu stają sie nudne. Zapomniałeś już, ze obiecywałeś ze nie będziesz o tym pisał? Przecież to ty powinieneś wiedzieć na jakiej podstawie są wysterowane zawór egr czy klapy w kolektorze i jaki ma to wpływ na osiąganie np. mocy maksymalnej Panie Techniku :wink:


Także wrzuć na luz, zacznij więcej czytać, dokształcaj sie ustawicznie. Polecam - naprawdę warto.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group