To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Brak mocy 2.2 cdi

KBK - 23 Maj 2017, 22:41
Temat postu: Brak mocy 2.2 cdi
Witam. Mam problem z moim MB 2.2 cdi 125 km automat. Ostatnio wymienieniałem upg, wymieniłem wszystko dobrze. Ostatnio jechałem trase 200km w jedną strone 10 km od celu spadła moc.
Kręcił tylko do 3 tys i ledwo jechał. Jakoś wróciłem, dzisiaj byłem na komputerze. Wyskoczyło że czujnik listwy wtryskowej, został wymieniony na miejscu. Jako taka moc wrociła choć to nie to samo chyba co przed tym. Wyjechałem od mechanika z 5km znowu brak mocy. Jak się zgasi silnik i odpali to do 3 biegu normalnie, później go blokije.Dzwonie do niego, no przyjedz jeszcze raz podepniemy. Pojechałem i że zamałe cisnienie doładowania czy coś takiego, jak wąż przed ssącym sie złapie to mozna go palcami utrzymać prawie w tym samym miejscu. Chyba powinno go mocniej rozprężać. Mówi, że Turbina. Turbo od razu wymieniłem jak tylko do domu wróciłem(mam drugie 2.2 na części). I to samo. Wymieniłem czujnik doładowania i bez zmian, co to może jeszcze byc?

Daniel - 23 Maj 2017, 23:17

KBK, sprawdź podciśnienie.
mariuszt0 - 24 Maj 2017, 06:29

Od tego powinno się zacząć
KBK - 24 Maj 2017, 09:15

Podcisnienie jest, jak odłaczam to ta grucha od Turbo puszca jak podłącze to od razu zaciąga i tak tez chyba być nie powinno
Daniel - 24 Maj 2017, 09:34

KBK napisał/a:
Podcisnienie jest, jak odłaczam to ta grucha od Turbo puszca jak podłącze to od razu zaciąga i tak tez chyba być nie powinno



Wysterowanie zaworu upustowego turbosprężarki jest uzależnione od wielu czynników.




Podciśnienie sprawdza się wakuometrem :!:

kmtaxi - 24 Maj 2017, 10:21

Wyskoczył błąd czujnika ciśnienia na listwie, a wymienia się elektromagnetyczny zawór paliwa na listwie, ten od ściany grodziowej.
KBK - 24 Maj 2017, 10:30

Błędu juz nie wywala, tylko cisnienie doładowania
kubus838 - 24 Maj 2017, 10:46

Witam

To teraz podejdź do samochodu przodem i podnieś maskę. Pol lewej stronie chłodnicy jest taki czarny "patent" i do niego dochodzą dwa kabelki elektryczne. Odepnij wtyczkę z tymi kabelkami - oczywiście styki możesz czymś umyć. Sprawdź czy czasem kabelki nie przegniły a trzyma je tylko ta osłonka gumowa.

robert

KBK - 24 Maj 2017, 19:41

Sprawdzałem, czyściłem i madal to samo, czujnij doładowania tez i nie pomogło :/
mj - 24 Maj 2017, 20:10

Sprawdź połączenie pneumatyki mapsensora(jak otworzysz maskę jest po prawej stronie na grodzi) do kolektora ssącego - czy połączenie jest ok. Jeśli na wężyku podciśnienia są ślady oleju szukaj nieszczelności.
mariuszt0 - 24 Maj 2017, 21:30

I czy rurka idąca do kolektora ma przelot-EGR działa czy zaślepiony?
KBK - 24 Maj 2017, 22:17

Wszystko jest podłaczone jedynie klapki są wyjęte, ale podciśnienie i tak jest podpięte tak jak było
mariuszt0 - 24 Maj 2017, 22:20

Jak są wyjęte to jakim cudem jest podciśnienie spięte tak samo?
KBK - 25 Maj 2017, 09:59

Te podcisnienie od sterowania klapkami jest normalnie założone i chodzi sobie luźno
mariuszt0 - 25 Maj 2017, 12:03

Gruszka jest szczelna?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group