Pomoc w zakupie auta (porady) - Poszukiwania w203/w209
MICHAL200 - 17 Październik 2017, 22:43
Daniel napisał/a: | MICHAL200, W203 to jest dobry wybór, pod warunkiem, że się dobrze trafi |
jak z kazdym samochodem
Idek napisał/a: | Michał, ciężko za niespełna 20 tyś znaleźć w203 bezwypadkowy w idealnym stanie |
do 4000k euro w niemczech sie znajdzie, tylko trzeba siedziec i czekac na odpowiednia oferte.
Pisalem z Mariuszem, i nawet strach puknieta lekko kupic bo moze zakrywac grubszego dzwona.
Ogladalem ta, bo jest blisko mnie
https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8
2 tygodnie temu gosc nie chcial zejsc niz 14800, teraz juz wystawiona za 13k. Pomijajac kilka malych pajaczkow rdzy odglosy z silnika mi sie nie podobaly...
polofix napisał/a: | Czyli najlepiej znaleźć sobie w203 z M271 [oprócz 230 z M271] |
dlaczego ? Przeciez pojemnosc ta sama tylko roznily sie moca. Odpowiednia oznaczenia C180 143KM, C200 163KM i C230 193KM
adikis, tez tak najlepiej by bylo kupic stara sprawdzona jednostke, swietnie brzmi i fajnie jezdzi. Zeby nie byla w $Maticu bo nie ma zamiennikow. to bym bral, i mialbym najwypasniejsza 203ke w PL
Abdul - 18 Październik 2017, 08:10
MICHAL200, a może BMW? :D:D
A tak serio to tak jak pisałem na PW - wal do gościa z Częstochowy
https://www.facebook.com/...?type=3&theater
adikis - 18 Październik 2017, 08:11
MICHAL200, 1,8 wiec silnik dramat dwa clasic i golas
a w dodatku handlarz kłamca nie wolno wracać na kołach jak masz nie ważne blachy
MICHAL200 - 18 Październik 2017, 10:18
Abdul napisał/a: | MICHAL200, a może BMW? |
oo nie to juz wolalbym jakiegos przemieszczacza w stylu vw polo za 3k kupic
adikis, no tak wlasnie sobie odpuszcze ten motor. Kupic nowsze i pakowac sie w koszta. To lepiej V6 przezyc wieksze spalanie i miec swiety spokoj.
adikis napisał/a: | a w dodatku handlarz kłamca nie wolno wracać na kołach jak masz nie ważne blachy |
tez gdzies to juz wyczytalem.
Ciezkie, zmudne poszukiwania sie szykuja
Daniel - 18 Październik 2017, 10:51
Idek napisał/a: | Jaki problem z głowicą ? |
Piszę o problemie z głowicą, ponieważ jednym z powodów wyciągania się łańcucha (na początku produkcji) były zbyt ciasno spasowane prowadnice zaworów - po jakimś czasie ten defekt usunięto.
polofix napisał/a: | znaleźć sobie w203 z M271 |
polofix napisał/a: | teraz porównując z nowszymi jednostkami to wychodzi, że są najlepsze |
No i to jest najlepsze podsumowanie tego silnika.
Wszyscy mechanicy już się nauczyli obsługiwać M271 i raczej ten silnik nie ma już tajemnic. Ogólnie to jest BARDZO UDANA jednostka. A w temacie rozrządu - no cóż - ci co mają Audi A4 lub A6 w nowszych budach wiedzą ile kosztuje wymiana rozrządu - śmiem twierdzić, że w przypadku M271 i tak wychodzi taniej
adikis napisał/a: | MICHAL200, dlatego ja kupiłem tanie i sprawdzone m112 3,2
|
Oczywiście, ten silnik jest bardzo fajny, jednak jego koszty eksploatacji też nie są małe.....
MICHAL200 napisał/a: | Ciezkie, zmudne poszukiwania sie szykuja
|
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Za parę frytek dobrego nie kupisz. No chyba, że zajeżdżonego golasa.
Fiki - 18 Październik 2017, 15:04
MICHAL200 napisał/a: | Abdul napisał/a: | MICHAL200, a może BMW? |
oo nie to juz wolalbym jakiegos przemieszczacza w stylu vw polo za 3k kupic |
Tak samo gadałem parę lat temu o MB, kiedy byłem ślepo zapatrzony w inne marki.
Mam wrażenie, że nie przeżyłeś nigdy romansu z BMW, a to są naprawdę świetne samochody! Przejedź się, podotykaj, zapoznaj. Nie kieruj głupimi stereotypami albo przekonaniem, że fani konkurencyjnych marek to powinni się zwalczać, a przede wszystkim nigdy nie zdradzić tej jedynej, 'najjedynszej'.
Obejrzyj sobie różne modele i wybierz ten w najlepszej kondycji.
polofix - 18 Październik 2017, 16:39
Michał. 230 to ten sam silnik, ale różnica jest w innej głowicy i sterowniku silnika. W razie jak coś padnie to jest pozamiatane.
A co do m112 i m113 to same silniki to koszt śmieszny. Z tym że cewka to koszt min 300zł x6szt w m112 i 8szt w m113, a przewody prawie 1000. Są usytuowane w takim miejscu że ich żywot nie jest zbyt długi.
To jak nie zrobisz rozrządu w m271 to z czasem musisz wymienić wysokie napięcie w widlastym. Na jedno wychodzi.
Silnik m271 to cena z kosmosu. Tak to jest jak coś jest poszukiwane.
Co do tego w203 za 12999 to rzeczywiście golas. Właściciel rozpędził się z wyposażeniem.
A tak to szyber i grzane tyłki, reszta to standard i do tego clasic.
MICHAL200 - 18 Październik 2017, 20:13
polofix, tego classica to pojechalem tylko badawczo obejrzec zapoznac sie z modelem i zobaczyc jak silnik chodzi.
Fiki, mialem audi,po 9 miesiacach sprzedalem i wrocilem do gwiazdy
MICHAL200 - 18 Październik 2017, 20:13
polofix, tego classica to pojechalem tylko badawczo obejrzec zapoznac sie z modelem i zobaczyc jak silnik chodzi.
Fiki, mialem audi,po 9 miesiacach sprzedalem i wrocilem do gwiazdy
Fiki - 18 Październik 2017, 21:06
MICHAL200 napisał/a: | Fiki, mialem audi,po 9 miesiacach sprzedalem |
No cóż, osobiście akurat do Audi bym Cię nie przekonywał.
Daniel - 18 Październik 2017, 23:13
polofix napisał/a: | A co do m112 i m113 to same silniki to koszt śmieszny. Z tym że cewka to koszt min 300zł x6szt w m112 i 8szt w m113, a przewody prawie 1000. Są usytuowane w takim miejscu że ich żywot nie jest zbyt długi.
To jak nie zrobisz rozrządu w m271 to z czasem musisz wymienić wysokie napięcie w widlastym. Na jedno wychodzi. |
No właśnie o tym pisałem
polofix - 19 Październik 2017, 15:56
Daniel napisał/a: | polofix napisał/a: | A co do m112 i m113 to same silniki to koszt śmieszny. Z tym że cewka to koszt min 300zł x6szt w m112 i 8szt w m113, a przewody prawie 1000. Są usytuowane w takim miejscu że ich żywot nie jest zbyt długi.
To jak nie zrobisz rozrządu w m271 to z czasem musisz wymienić wysokie napięcie w widlastym. Na jedno wychodzi. |
No właśnie o tym pisałem |
Nie ma jak to stare poczciwe m111. W kompresorze dość przyjemnie się jedzie.
Nie ma wad, tani w utrzymaniu. Niestety był do połowy 2002 roku, czyli w przedliftach.
Potem tylko jakiś czas w coupe z pojemnością 2.3
perzu126 - 19 Październik 2017, 16:13
Ja proponuję iść do salonu po nowe Oczywiście żartuję, bo sam rok szukałem kabrioleta ale w tym przypadku chodziło o kolor. Może bezdachowca zapodasz?
A co do nowych tu jest fajna oferta https://happymiles.pl/?affid=N30306.1514391407151006688&vmp=google&gclid=CjwKCAjwmqHPBRBQEiwAOvbR803WfTqCmznm8UmsFV2K_d-3EYVI2PwkM8YS-v04-uOSIj5LmgRfUhoCSjkQAvD_BwE
MICHAL200 - 20 Październik 2017, 00:22
Dzis podjechale obejrzec tego
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDpgKZD.html
Za ta kwote cudow sie nie spodziewalem, a wlasciwie bylo blisko wiec pojechalem zaznajomic sie z modelem.
Generalnie nie chcialbym jej nawet za 10k.
Na postoju przy zmianie biegow z P na R, N czy D strasznie szarpalo autem.
Poza tym sporo odpryskow m.in. na dachu i rodzaca sie rdza
polofix - 20 Październik 2017, 14:19
MICHAL200 napisał/a: | Dzis podjechale obejrzec tego
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDpgKZD.html
Za ta kwote cudow sie nie spodziewalem, a wlasciwie bylo blisko wiec pojechalem zaznajomic sie z modelem.
Generalnie nie chcialbym jej nawet za 10k.
Na postoju przy zmianie biegow z P na R, N czy D strasznie szarpalo autem.
Poza tym sporo odpryskow m.in. na dachu i rodzaca sie rdza |
Nie wiadomo w końcu czy to c180 czy c200. Sprzedający napisał 163KM, czyli C200. Na klapie i w opisie c180.
Zdarta kierownica, elementy nadwozia źle spasowane i w różnych odcieniach. Szczególnie lewa strona. Oponki chyba zbyt wąskie jak na te fele. No i syf w środku. Znając życie brak historii serwisowania. Może trochę surowo oceniłem, ale tak to wygląda na moje oko.
P.S. znam gościa w Turku co ma C180 automat elegance, w środku beżowo-czarny z końca produkcji, i ma go prawie od nowości. Przebieg niski, wygląda jak ze salonu, gościu jest po 70 i robi może z 5tys rocznie, muszę podpytać czy nie chce sprzedać.
|
|
|