Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - pytanie o automat
jjankiello - 17 Wrzesień 2007, 22:19
grzesiekx napisał/a: | Po drugie to S-standard a W-winter, niewidzialem nigdy zeby gdzies bylo nappisane ze S to summer | To prawda
pudel - 18 Wrzesień 2007, 00:28
W trybie "W" nie tylko ruszamy z "dwójki"! Spróbujcie dać na W i ostro przyspieszyć. Mi ciągnie wtedy góra do 4500obr i następny bieg.
buli.mercedes - 18 Wrzesień 2007, 09:28
MikiPOZ napisał/a: | tak jak wspomniano wcześniej
S- ruszanie z 1-ego biegu
W-ruszanie z 2biegu (opcja typowo na zime)
Pozdrawiam |
czyli po czesci tez mialem racje
MikiPOZ - 18 Wrzesień 2007, 14:01
buli.mercedes,
dokładnie. Co do W to Niemcy Pomyśleli o Polsce. Bo jak wiadomo nasze sluzby drogowe prawie, dobrze zbieraja snieg z zasniezonych dróg... a prawie robi wielka....
Pozdrawiam
Adszaar - 18 Wrzesień 2007, 16:10
Jako, ze Mercedes niemiecką jest marką oznaczenia S i W, tak jak wspomniano wcześniej to:
S - Sommer (czyli lato i ładna pogoda)
W - Winter (czyli zima i ślisko)
Jak ktoś chce nazywać Standard, nikt nie broni, ale etymologicznie chodzi o oznaczenie pory roku, czyli Sommer
Pozdrawiam
sewan - 18 Wrzesień 2007, 16:21
Etymologicznie (jak to ładnie brzmi ) nie masz racji.
W niemieckiej instrukcji obsługi jak byk u mnie stoi: Standard i Winter.
A co powiesz na to, że w starszych modelach były pozycje S i E ?
pudel - 18 Wrzesień 2007, 16:41
MikiPOZ - 18 Wrzesień 2007, 16:50
I to wyjaśnia wszystkie kontrowersje dot. "W" i "S"
Pozdrowienia
jjankiello - 18 Wrzesień 2007, 18:26
sewan napisał/a: | W niemieckiej instrukcji obsługi jak byk u mnie stoi: Standard i Winter.
A co powiesz na to, że w starszych modelach były pozycje S i E ? |
Dokładnie tak jak piszesz...
Natomiast S i E to było Standart i Economy...
Adszaar - 19 Wrzesień 2007, 12:33
Nie ma co dyskutować o znaczeniu literek, ważne, że wiadomo po co są.
W Audi: S - to ustawienie Sport, więc trudno się już dzisiaj połapać.
uve - 20 Wrzesień 2007, 23:04
Pozwolę się podczepić pod wątek
Mam pytanie, do jakich obrotów najniżej schodzicie na 5 biegu? U mnie nawet poniżej 1500 i jeszcze ABS nie redukuje na 4. Mówie tu oczywiście o sytuacji gdy z większej prędkości pomału zwalniam.
grzesiekx - 21 Wrzesień 2007, 00:09
1200-1300 cos kolo tego dopiero zmieni chyba ze mu depniesz
uve - 21 Wrzesień 2007, 00:14
U mnie na 5 biegu od pewnego czasu, kiedy obroty są trochę poniżej 1500 pojawia się dziwne buczenie, jakby był zbyt wysoki bieg. Jadąc tak na 5 i trzymając te obroty (trochę poniżej 1500) cały czas słychać buczenie, wystarczy jednak trochę dodać gazu lub odpuścic żeby to ustało. O co chodzi?
prazmo - 26 Wrzesień 2007, 11:01
W/S podczas jazdy /ruszania bardzo miła niespodzianka gdy auto jest bardziej dynamiczne.. ale na S więcej pali.. :/
grzesiekx - 26 Wrzesień 2007, 14:23
prazmo, na W wiecej pali
|
|
|