Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Komfort jazdy
Morda - 7 Marzec 2010, 11:30
Dla mnie sport to to co lubię. Twardo , nisko , szeroki kapeć , i przyklejony do drogi .
polofix - 7 Marzec 2010, 17:28
poprzedni mialem w201 i fotele byly naprawde wygodniejsze i wykonane z lepszego materialu.te tapicerka i twardoscia podobne sa do wykonania VW z tych lat.jezeli chodzi o trzymanie boczne,to tamten tez byl automat i tez mial podlokietnik.pokonujac ostry zakret trzymam sie go prawa reka.przydatna i mocna rzecz jezdzac po miescie.
maatohewetbi - 18 Marzec 2010, 22:43
No ja poprzednio miałem BMW e36 Coupe...a teraz mam C klasę w wersji Sport i...komfort w BMW jest lepszy. Poza tym, może teraz ktoś mnie zjedzie,ale kierowanie jest o niebo lepsze w BMW a już o skrzyni biegów nie wspomnę. Powoli dojrzewam do zdania, że jednak BMW e36 (miałem już 2 sztuki) jest jednak samochodem lepszym niż W202. Zapomniałem napisać o hamulcach:tutaj BMW także jest górą...sądziłem jednak że Merc będzie lepszym wyborem, no ale mnie trochę rozczarowuje
pstrag - 18 Marzec 2010, 22:46
maatohewetbi,
żalisz się czy się chwalisz ?
grzesiekx - 19 Marzec 2010, 01:31
maatohewetbi, heh nie wiem co za e36 miałes ale nie jezdzilem takim zeby komfort w nim byl lepszy od w202, moze poprostu zrób zawieszenie w swoim MB.
Pozdrawiam
G. - 19 Marzec 2010, 08:53
grzesiekx, komfort kojarzy mi się raczej z "klasykami" i "elegantami", "sport" jest daleki od komfortu
eldorado - 19 Marzec 2010, 08:58
maatohewetbi napisał/a: | No ja poprzednio miałem BMW e36 Coupe...a teraz mam C klasę w wersji Sport i...komfort w BMW jest lepszy. Poza tym, może teraz ktoś mnie zjedzie,ale kierowanie jest o niebo lepsze w BMW a już o skrzyni biegów nie wspomnę. Powoli dojrzewam do zdania, że jednak BMW e36 (miałem już 2 sztuki) jest jednak samochodem lepszym niż W202. Zapomniałem napisać o hamulcach:tutaj BMW także jest górą...sądziłem jednak że Merc będzie lepszym wyborem, no ale mnie trochę rozczarowuje |
Jeżeli miałeś w tej coupe-cie serie zawiech a teraz masz sporta - to ty czego oczekujesz? Chcesz komfortu to kup sprężyny od clasica/elegance (mam takie na sprzedaż akurat to twojego motoru), wymieć amory na standardowe gazówki i zmienisz zdanie.
Co do kierowania BMW - to od dawna wiadomo że BMW ma zajeb.... układ kierowniczy więc czego się spodziewałeś że bedzie miał jeszcze lepszy ? Co do hamulców żeby stwierdzić jak co działa to sprzwdź/wymień w wszystko co odpowiada za hamowanie: płyn hamulcowy, klocki przód, tył + tylne szczęki, sprwadź tarcze, zobacz w jakiej kontycji są jarzma, tłoczki hamulcowe itd. - i wtedy można mówić i porównywać hamowanie
grzesiekx - 19 Marzec 2010, 11:48
Gomezio napisał/a: | grzesiekx, komfort kojarzy mi się raczej z "klasykami" i "elegantami", "sport" jest daleki od komfortu | Nie dopatrzyłem się, ze kolega ma sporta
avic - 20 Marzec 2010, 01:40
No i warto dodać, że jednak C180 nie ma tarcz wentylowanych co jest jego wadą... Nie wiem jak e36, ale jako "sportowy" samochód chyba wentylowane tarcze jednak ma. I stąd ta róznica
Nex@pl - 20 Marzec 2010, 10:30
Co wy macie z tymi wentylowanymi tarczami... zróbcie sobie hamulce lepiej JA nie narzekam, kilka razy na autostradzie prawie w podłoge musiałem deptać i przodem jeszcze nie zahaczyłem nikogo. No ok, raz siebie, jak przechodziłem i się potknąłem przed autem...
Marcin Pop. - 20 Marzec 2010, 17:18
avic napisał/a: | No i warto dodać, że jednak C180 nie ma tarcz wentylowanych co jest jego wadą... |
raczej zaleta - sa 2 razy tansze a hamuja tak samo jak wetylowane (mowa o sprawnych hamulcach)
Camel- - 21 Marzec 2010, 00:08
W podstawowych W124 (200E) też montowano tarcze niewentylowane i problemów z hamowaniem z dwustu nie było
maatohewetbi - 21 Marzec 2010, 14:06
pstrag21 napisał/a: | maatohewetbi,
żalisz się czy się chwalisz ? |
Napisałem tylko swoją opinię więc nie wiem do czego pijesz...chyba każdy ma prawo do opinii, a ja takową wyraziłem.
avic - 21 Marzec 2010, 16:54
Może i macie racje z tymi hamulcami. Ja tam sie na mechanice hamulców za bardzo nie znam, wiem tylko jak się jeździ c klasą z wentylacją - i może muszę coś poprawić u siebie - ale subiektywnie wyczułem mniejszy skok jałowy pedału. No i po coś w końcu montowali wentylację, prawda? Bo skoro równie dobre są zwykłe..to gdzie tu sens?
edit: chociaż tak sobie myslę..że to mogły być lepsze przewody i swieższy płyn raczej a nie tarcze chyba..
Nex@pl - 22 Marzec 2010, 11:59
Albo zakonserwowane zaciski hamulcowe z prowadnicam. Wbrew pozorom jest tam kilka rzeczy, które potrafią wymagać napraw Jak nie tłoczek, to prowadnice zacisku, albo stare klocki (po wyjęciu rozpadają się w rękach). O przewodach sparciałych i zapowietrzonym układzie już nie mówie
|
|
|