To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Komfort jazdy

Morda - 7 Marzec 2010, 11:30

Dla mnie sport to to co lubię. Twardo , nisko , szeroki kapeć , i przyklejony do drogi .
polofix - 7 Marzec 2010, 17:28

poprzedni mialem w201 i fotele byly naprawde wygodniejsze i wykonane z lepszego materialu.te tapicerka i twardoscia podobne sa do wykonania VW z tych lat.jezeli chodzi o trzymanie boczne,to tamten tez byl automat i tez mial podlokietnik.pokonujac ostry zakret trzymam sie go prawa reka.przydatna i mocna rzecz jezdzac po miescie.
maatohewetbi - 18 Marzec 2010, 22:43

No ja poprzednio miałem BMW e36 Coupe...a teraz mam C klasę w wersji Sport i...komfort w BMW jest lepszy. Poza tym, może teraz ktoś mnie zjedzie,ale kierowanie jest o niebo lepsze w BMW a już o skrzyni biegów nie wspomnę. Powoli dojrzewam do zdania, że jednak BMW e36 (miałem już 2 sztuki) jest jednak samochodem lepszym niż W202. Zapomniałem napisać o hamulcach:tutaj BMW także jest górą...sądziłem jednak że Merc będzie lepszym wyborem, no ale mnie trochę rozczarowuje :cry:
pstrag - 18 Marzec 2010, 22:46

maatohewetbi,

żalisz się czy się chwalisz ?

grzesiekx - 19 Marzec 2010, 01:31

maatohewetbi, heh nie wiem co za e36 miałes ale nie jezdzilem takim zeby komfort w nim byl lepszy od w202, moze poprostu zrób zawieszenie w swoim MB.

Pozdrawiam

G. - 19 Marzec 2010, 08:53

grzesiekx, komfort kojarzy mi się raczej z "klasykami" i "elegantami", "sport" jest daleki od komfortu ;-)
eldorado - 19 Marzec 2010, 08:58

maatohewetbi napisał/a:
No ja poprzednio miałem BMW e36 Coupe...a teraz mam C klasę w wersji Sport i...komfort w BMW jest lepszy. Poza tym, może teraz ktoś mnie zjedzie,ale kierowanie jest o niebo lepsze w BMW a już o skrzyni biegów nie wspomnę. Powoli dojrzewam do zdania, że jednak BMW e36 (miałem już 2 sztuki) jest jednak samochodem lepszym niż W202. Zapomniałem napisać o hamulcach:tutaj BMW także jest górą...sądziłem jednak że Merc będzie lepszym wyborem, no ale mnie trochę rozczarowuje :cry:


Jeżeli miałeś w tej coupe-cie serie zawiech a teraz masz :mb: sporta - to ty czego oczekujesz? Chcesz komfortu to kup sprężyny od clasica/elegance (mam takie na sprzedaż akurat to twojego motoru), wymieć amory na standardowe gazówki i zmienisz zdanie.
Co do kierowania BMW - to od dawna wiadomo że BMW ma zajeb.... układ kierowniczy więc czego się spodziewałeś że :mb: bedzie miał jeszcze lepszy ? Co do hamulców żeby stwierdzić jak co działa to sprzwdź/wymień w :mb: wszystko co odpowiada za hamowanie: płyn hamulcowy, klocki przód, tył + tylne szczęki, sprwadź tarcze, zobacz w jakiej kontycji są jarzma, tłoczki hamulcowe itd. - i wtedy można mówić i porównywać hamowanie

grzesiekx - 19 Marzec 2010, 11:48

Gomezio napisał/a:
grzesiekx, komfort kojarzy mi się raczej z "klasykami" i "elegantami", "sport" jest daleki od komfortu ;-)
Nie dopatrzyłem się, ze kolega ma sporta :)
avic - 20 Marzec 2010, 01:40

No i warto dodać, że jednak C180 nie ma tarcz wentylowanych co jest jego wadą... Nie wiem jak e36, ale jako "sportowy" samochód chyba wentylowane tarcze jednak ma. I stąd ta róznica :)
Nex@pl - 20 Marzec 2010, 10:30

Co wy macie z tymi wentylowanymi tarczami... zróbcie sobie hamulce lepiej :P JA nie narzekam, kilka razy na autostradzie prawie w podłoge musiałem deptać i przodem jeszcze nie zahaczyłem nikogo. No ok, raz siebie, jak przechodziłem i się potknąłem przed autem... :)
Marcin Pop. - 20 Marzec 2010, 17:18

avic napisał/a:
No i warto dodać, że jednak C180 nie ma tarcz wentylowanych co jest jego wadą...

raczej zaleta - sa 2 razy tansze :mrgreen: :mrgreen: a hamuja tak samo jak wetylowane (mowa o sprawnych hamulcach) :idea:

Camel- - 21 Marzec 2010, 00:08

W podstawowych W124 (200E) też montowano tarcze niewentylowane i problemów z hamowaniem z dwustu nie było ;)
maatohewetbi - 21 Marzec 2010, 14:06

pstrag21 napisał/a:
maatohewetbi,

żalisz się czy się chwalisz ?


Napisałem tylko swoją opinię więc nie wiem do czego pijesz...chyba każdy ma prawo do opinii, a ja takową wyraziłem.

avic - 21 Marzec 2010, 16:54

Może i macie racje z tymi hamulcami. Ja tam sie na mechanice hamulców za bardzo nie znam, wiem tylko jak się jeździ c klasą z wentylacją - i może muszę coś poprawić u siebie - ale subiektywnie wyczułem mniejszy skok jałowy pedału. No i po coś w końcu montowali wentylację, prawda? Bo skoro równie dobre są zwykłe..to gdzie tu sens? :twisted:

edit: chociaż tak sobie myslę..że to mogły być lepsze przewody i swieższy płyn raczej a nie tarcze chyba..

Nex@pl - 22 Marzec 2010, 11:59

Albo zakonserwowane zaciski hamulcowe z prowadnicam. Wbrew pozorom jest tam kilka rzeczy, które potrafią wymagać napraw :) Jak nie tłoczek, to prowadnice zacisku, albo stare klocki (po wyjęciu rozpadają się w rękach). O przewodach sparciałych i zapowietrzonym układzie już nie mówie ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group