To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Komfort jazdy

rzuru222 - 9 Maj 2010, 01:14

Camel- napisał/a:
Przy okazji odczytaj numery z tych żółtych.


One nie sa zolte , z powodu wieliczki na drogach sa raczej rdzawe...
numerow nie widac sa pod gumami, wyjme zobacze,

Rozmiar fel ET37

Odczucie twardosci jest realne, poniewaz sprezyna nie pracuje w pelnym zakresie, wydaje mi sie ze nie pozostaje mi nic innego jak prztestowanie komfortu po wyjeciu tych gum

BolzZ - 9 Maj 2010, 12:06

Przy tym ET nie powinieneś mieć problemu z obcieraniem, wyjmuj śmiało te gumy :)
gucionexia - 9 Maj 2010, 13:29

A jaka szerokośc felgi? pewnie 7,5 albo 8 cali.To nie ma obawy.
rzuru222 - 9 Maj 2010, 16:38

gucionexia napisał/a:
A jaka szerokośc felgi? pewnie 7,5 albo 8 cali.To nie ma obawy.


na felgach widnieje numer KBA 45537 wiec to chyba jest 8J ET35 jesli sie nie myle...
...wydaje mi sie ze nieco nie wywazone bo w granicacj 90-110km/h drga mi kierownica
jakie gumy na nie polecicie ? i jaka opinie o tych felach macie

Camel- - 9 Maj 2010, 16:54

rzuru222, 225/45 R17 lub 205/50 R17. To masz bardzo nie wyważone koła (koło) skoro Ci tak szybko drga :) Polecamy oczywiście Continental 8)
gucionexia - 9 Maj 2010, 18:30

205/50 to ci powinno pasować ja tam mam na przednich 8J.Nie ma takiej obawy o ranty przy tej szerokości i nie bedzie ci tak szarpać w kolejnach
eldorado - 9 Maj 2010, 19:18

rzuru222 wyciągnij te gumowe podkładki - bo to grozi nawet wypadkiem. Widziałem już 2 auta w których były zainstalowane takie podkładki ale na szczęście nie jechały szybko i nic sie wielkiego nie stało - sprężyna z tymi podkładkami nie pracowała w swoim pełnym zakresie i niestety zwoje pękały. Jeżeli wyciągniesz i będzie dobijać (to znaczy że eibachy są "zmeczone" życiem) to lepiej wymień sprężyny na esprita albo classica/eleganca a te eibachy sprzedaj, choć dobijać też może przez to że amory i odbojniki (których może już nie być), choć nawet jakbyś wymienił na nowe amory i odbojniki to sądzą że dalej mogłoby też dobijać w końcu auto "pracuje" na sprężynach - więc trzeba sprawdzić każdą opcję
Camel- - 9 Maj 2010, 22:00

eldorado, jak będzie dobijać to znaczy, że amorki są zmęczone życiem albo mają za duży ogranicznik (odbojnik) :!: zmęczona sprężyna najczęściej powoduje stratę na wysokości, nic więcej. Sprężyna jak najbardziej może pracować w pełnym zakresie czyli od maks. rozciągnięcia amorka do maksymalnego zduszenia zwojów.
eldorado - 10 Maj 2010, 07:14

Camel- coś takiego miałem na myśl :wink: (za dużo pomysłów za wolne palce) :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group