Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Pedał hamulca
btx - 13 Grudzień 2007, 23:18 Temat postu: Pedał hamulca Witam, jak w waszych C-klasach zachowuje się pedał hamulca?
czy wchodzi niemalże do podłogi ?
po drugim nacisnięciu robi sie wyzej.
pozdrawiam
MikiPOZ - 13 Grudzień 2007, 23:21
btx, masz zapowietrzony pedal hamulaca....
dlatego tak robi ze bierze za któryms razem.
btx - 14 Grudzień 2007, 18:05
hamulce sa OK, ale jakos taki dziwny ten pedal
kiedys zapowietrzylo mi sie sprzeglo, malo plynu bylo, moglo to miec wplyw na hamulce ?
Marcin13736 - 14 Grudzień 2007, 23:00
nie wiem jak w mercu ale zazwyczaj jest jedenn zbiorniczek z płynem hamulcowym, do hamulców i do sprzęgła. Jeśli za drugim razem jest wyższy pedał to musisz odpowietrzyć hamulce..
MikiPOZ - 14 Grudzień 2007, 23:15
btx napisał/a: | moglo to miec wplyw na hamulce |
bardzo możliwe odpowietrz hamulce i bedzie wszystko ok
jacon - 15 Grudzień 2007, 19:37
A przy okazji wymień płyn hamulcowy na nowy bo choć ładnie wygląda to po około dwuch latach traci swe właściwości i mogą wtedy z hamulcami dziać się cyrki.
pavel - 17 Grudzień 2007, 13:18
Jak wszyscy pisza. Masz zapowietrzone hamulce.
BolzZ - 8 Marzec 2009, 15:19
U mnie z kolei pedał jest bardzo twardy, o czym to może świadczyć? Dziś kupiłem samochód, dopiero w drodze do domu zauważyłem że tak jest, natomiast jak mocno depnę to hamuje ładnie, ale nie czuje tego efektu wspomagania, który w innych samochodach jest wyczuwalny...
jjankiello - 8 Marzec 2009, 16:16
BolzZ napisał/a: | U mnie z kolei pedał jest bardzo twardy, o czym to może świadczyć? | Szkoda, ze nie wiemy o jakim aucie piszesz...
pavel - 9 Marzec 2009, 12:19
BolzZ napisał/a: | U mnie z kolei pedał jest bardzo twardy, o czym to może świadczyć? Dziś kupiłem samochód, dopiero w drodze do domu zauważyłem że tak jest, natomiast jak mocno depnę to hamuje ładnie, ale nie czuje tego efektu wspomagania, który w innych samochodach jest wyczuwalny... |
Servo nie szczelne.
Poszukaj gdzie powietrze ucieka z serva hamulcowego.
Łukasz - 9 Marzec 2009, 12:21
pavel napisał/a: | Servo nie szczelne.
Poszukaj gdzie powietrze ucieka z serva hamulcowego. |
Dokładnie tak też miałem ten problem
[ Dodano: 9 Marzec 2009, 11:22 ]
BolzZ, jak dobrze poszukasz to znajdziesz sprawne servo za około 200zł.
Nowe w ASO ponad 2000zł
pavel - 9 Marzec 2009, 14:22
!Łukasz! napisał/a: | pavel napisał/a: | Servo nie szczelne.
Poszukaj gdzie powietrze ucieka z serva hamulcowego. |
Dokładnie tak też miałem ten problem
[ Dodano: 9 Marzec 2009, 11:22 ]
BolzZ, jak dobrze poszukasz to znajdziesz sprawne servo za około 200zł.
Nowe w ASO ponad 2000zł |
Tak pamietam twoj problem.
zmichal - 10 Kwiecień 2009, 10:39
A ja z kolei mam niską skuteczność hamowania przy zimnych hamulcach.
Wczoraj robiłem takie próby - hamowanie awaryjne ze 100km/h i za pierwszym razem było tak sobie, ale za kolejnym juz - brzytwy!
Zresztą pedał hamulca jest jakby "sprężysty", a wiem, że w niektórych autach jest bardziej twardy! Czy to wina opisywanego wyżej serwa?
I jeszcze obserwuję jedną rzecz - przy takim gwałtownym hamowaniu auto nurkuje przodem - czyżby tylne koła słabo brały?
Podpowiedzcie coś
Marcin Pop. - 10 Kwiecień 2009, 11:04
zmichal napisał/a: | I jeszcze obserwuję jedną rzecz - przy takim gwałtownym hamowaniu auto nurkuje przodem - czyżby tylne koła słabo brały?
Podpowiedzcie coś |
hamowanie tylnych kół nie jest przyczyną nurkowania przodu auta.
Sprawdź siłę tłumienia amortyzatorów na stacji diagnostycznej. Założę się, że do "nowych" im duuuuużo brauje.
P.S. W202 nie były wyposażone w tzw. antynurka. Siłą rzeczy przy hamowaniu przód minimalnie (nawet przy nowych amorkach) będzie opadał
Camel- - 10 Kwiecień 2009, 14:54
Marcin Pop., będzie "opadać" na tyle na ile pozwoli ugięcie sprężyny. Amortyzator pilnuje efektów ubocznych sprężyny, a że sztywne amortyzatory przy okazji usztywniają sprężynę... no cóż
zmichal, sprężysty pedał hamulca? Chodzi o sposób kiedy łapią hamulce?
|
|
|