To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Wyciek oleju

Saddam2005 - 2 Styczeń 2008, 21:39
Temat postu: Wyciek oleju
Witam mam taki problem:
Zauwazyłem w mojej Gwiadeczce, że jak czasami mocniej przycisne gaz to temperatura z 80 wskoczy na 120(odrazu sie zatrzymuje) i na minute odkrecam korek od zbiorniczka do płynu chłodzącego i wlewu oleju po czym temperatura wraca do normy, dzisiaj na przerwie w szkole poszedłem zobaczyc moją gwiazdeczke, otworzyłem maske i zobaczyłem czarny nalot(olej) na bloku silnika. Napewno nieposzła uszczelka od misy bo ten wyciek jest z jakiegos miejsca które znajduje sie wyzej. Czy te dwa problemy moge jakos ze sobą połączyć? Czy z powodu uszkodzenia jakiejs uszczelki temperatura może sie zwiekszac? Pozdrawiam i Dziekuje za rady:) a jak by to miało znaczenie to Moja Gwiazdeczka to 2.2 Diesel

smochy_bronx - 3 Styczeń 2008, 01:01

moze masz uszkodzona pompe wodna?? tak na marginesie odkrecanie korka od chlodnicy przy plynie rozgrzanym do 120 stopni to niezly hardcore :)
Łukasz - 3 Styczeń 2008, 01:05

Na początek sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Saddam2005 - 3 Styczeń 2008, 17:53

czujnik temperatury jest już ponoć OK
Marcin13736 - 3 Styczeń 2008, 22:46

Jeśli przegrzałeś silnik, to poszła uszczelka pod głowicą i miej nadzieje, że tylko to. Bo mogła uszkodzić się głowica. Albo ci się zaciął termostat, albo uszkodziło się visko i nie napędza wentylatora chłodnicy.
Łukasz - 4 Styczeń 2008, 01:10

Marcin13736 napisał/a:
Jeśli przegrzałeś silnik, to poszła uszczelka pod głowicą i miej nadzieje, że tylko to. Bo mogła uszkodzić się głowica. Albo ci się zaciął termostat, albo uszkodziło się visko i nie napędza wentylatora chłodnicy.


Gdyby poszła uszczelka to prawdopodobnie olej wymieszał by się z płynem chłodzącym( reszte mieszanek odrzucam bo spalał byś naraz olej benze i wodę i zostawiał zasłonę dymną za sobą pa po chwili silnik zatarł by się ) , termostat jest bardzo prawdopodobny jechałem autem z padniętym ustrojstwem i nie dało się jechać pow 100km\h bo temperatura wskakiwała na czerwone pole. Jak by padło visco to temperatura była by wysoka niezależnie od tego czy auto jest "katowane" czy nie.

Ale ekspertem nie jestem :D poprawcie mnie jeśli się mylę. Pozdrawiam

Saddam2005 - 4 Styczeń 2008, 19:01

z temperaturą od tamtego dnia jest wszystko OK, nagrzewa sie po pejechaniu jakis 10km do 80 stopni i tak sie trzyma, może wyjściem z tej sytuacji było by umycie silnika i zaobserwowaniu skąd to cieknie? co sadzicie o tym (przy tych mrozach i czy mozna myć)? Silnik 2.2D
Jary - 4 Styczeń 2008, 20:31

Saddam2005 napisał/a:
(przy tych mrozach i czy mozna myć)? Silnik 2.2D


Można, ale nie wodą :mb:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group