To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - stukanie w przednim zawieszeniu na kostce brukowej

bubu_piotr - 14 Marzec 2010, 05:52

Raczej na "odbudowie" tego co wkoło tego sworznia jest.
Inaczej regenerowaliby również "podróbki", bo wsadzaliby zamiast oryginalnych metalowych elementów swoje, a tego nie robią.

TM - 24 Marzec 2010, 21:22

eldorado napisał/a:
Mi też coś postukuje z przodu i lekko z tyłu
zestaw na przód już zakupiony
[url=http://images36.foto...ecm.jpg]Obrazek[/URL]
do sprawdzenia jeszcze amory przednie i wahacze górne
Zostaje jeszcze tył :cry:
Ile trzeba wydać na zestaw naprawczy?Też mi coś puka z prawej strony.
gumiś - 21 Kwiecień 2010, 19:59

jeśli coś ci stuka skontroluj dobrze amortyzator bo dolne tulejki lubią się wytłuc
nie idzie ich kupic ale jak dowiedziałem sie że za amorek liczą prawie 200zł to postanowiłem to naprawic , kupiłem tulejki od sprintera i wcisnąłem na prasce i wreszcie spokój

[ Dodano: 21 Kwiecień 2010, 20:01 ]
a jeżeli chodzi o jakośc naprawianych wachaczy i drążków to powiem że ja jeżdze i jest ok - dodam że większośc taxówek też kożysta z takich usług - i napewno wytrzyma dłużej niż jakaś podróba

perzu126 - 28 Kwiecień 2010, 23:05

U mnie z przodu stukało. Wybita była gumka przy łączeniu amortyzatora z wahaczaem. Wystarczyło kupić nowa gumkę za 5zł i w końcu cisza w aucie.
Kruk - 5 Maj 2010, 23:53

Zauważyłem że podczas jazdy w kółko przy niedużej prędkości 10-20 km/h mam cykliczne bicie/stukot z częstotliwością co 1 sekundę. Podczas jazdy w lewo wydaje bić bardziej niż w prawo. Zastanawia mnie co może być tego powodem. Niedawno wymieniałem końcówki drążka, wszystkie gumy na stabilizatorze, oraz oba swożnie. Czy ktoś z Was się spotkał z podobnym problemem?
map8 - 14 Maj 2010, 21:48

Panowie, u mnie dwa lata temu zdiagnozowano naderwane gumy tylnej tulei w przednich dolnych wahaczach. Nie było luzów, nie stukało, ale nie wiem czy teraz mnie diagnosta nie odeśle z tym. Ponieważ mam zamiar pojeździć jeszcze autem ze dwa lata, to chyba to naprawię. Gdzieś wyczytałem, że najlepiej wymienić też przednie silent blocki.
Po za tym mam minimalny luz na jednej tulei pływającej w tylnym zawieszeniu - tej najbardziej na dole od strony koła.
Czy ktoś mógłby zdradzić, jakie numery części tam idą? Wcześniej było "detali.ru" i można było bez problemu dojść, a teraz trudniej ...

Łukasz - 15 Maj 2010, 07:34

A 201 352 00 27, bądź mocniejsza (w EPC napisane jest "zastąpiona" ale dostępne są obydwie) A 220 352 02 27
Jedna i druga dostępna jest w zamienniku, mocniejsza jest 2razy droższa .
Numer Lemfordera (ale tylko tańsza): 1074701

Jary - 16 Maj 2010, 00:55

corvus-corax napisał/a:
Czy ktoś z Was się spotkał z podobnym problemem
0
Tak, zużyty wspornik drążka :wink:

Krzychs2 - 16 Maj 2010, 11:49

Jary napisał/a:
Tak, zużyty wspornik drążka :wink:

Masz na myśli ten po prawej stronie auta trzymający cały drążek w stabilności :?:

Kruk - 16 Maj 2010, 12:29

Jary, wielkie dzięki, pozdrawiam :wink:
map8 - 16 Maj 2010, 14:47

Łukasz napisał/a:
A 201 352 00 27, bądź mocniejsza (w EPC napisane jest "zastąpiona" ale dostępne są obydwie) A 220 352 02 27
Jedna i druga dostępna jest w zamienniku, mocniejsza jest 2razy droższa .
Numer Lemfordera (ale tylko tańsza): 1074701


Dzięki. Nic dizwnego, że druga jest droższa - po numerze wnioskuję, że od s klasy :)
Mam zamiar pojeździć jeszcze ze dwa, może trzy lata, więc może ta słabsza wystarczy.

[ Dodano: 23 Maj 2010, 20:23 ]
Czy któryś z użytkowników mógłby podpowiedzieć, jakie są numery tulei w przednich dolnych wahaczach. Chcę wymienić komplet - zarówno te od strony przedniej jak i tylnej. Jeśli to możliwe poproszę też o nr Lemforder'a. Pozdrawiam

[ Dodano: 25 Maj 2010, 19:21 ]
gumiś, mam pytanko o te tulejki od sprintera do amortyzatorów. Otóż też mi się jedna wytłukła, a amorek ma 80% sprawności. Mógłbyś podać nr tej tulejki? Łatwiej będzie zapytać w ASO. Dziś dzwoniłem do ASO i pan zapytał od którego Sprintera ... :)

kamill09 - 22 Czerwiec 2010, 20:34

[ Dodano: 22 Czerwiec 2010, 20:36 ]
Adaśko napisał/a:
btx napisał/a:
podobno jest jakas sruba ktora sie reguluje luz przekladni
Nie ma takiej śruby, to co jest w górnej części przekładni zakontrowane nakrętką służy do regulacji położenia całej przekładni w lewo lub w prawo. Gdybyś przykręcił np o dwa obroty żadnego luzu nie wykasujesz, tylko w jedną stronę skręcać będzie mocniej, a drugą słabiej, ponadto kierownica będzie krzywo patrzyła, tak samo się ma gdybyś odkręcił. Ponadto odkręcając kontrę i ruszając tą śrubę możesz rozszczelnić sobie przekładnie i płyn będzie wylatał :wink:


Witam, u mnie jest właśnie taki problem, że :mb: w lewo skręca bardziej, w prawo słabiej.... w którym miejscy dokładniej znajduje się ta nakrętka od regulacji ? no w górnej części przekładni, ale jeszcze konkretniej bym prosił, i był bym wdzięczny za odp :wink:

Łukasz - 22 Czerwiec 2010, 20:38

map8 napisał/a:
Czy któryś z użytkowników mógłby podpowiedzieć, jakie są numery tulei w przednich dolnych wahaczach. Chcę wymienić komplet - zarówno te od strony przedniej jak i tylnej. Jeśli to możliwe poproszę też o nr Lemforder'a. Pozdrawiam

Jeżeli chodzi o Lemfordera to występuje tutaj zestaw naprawczy o numerze: 2275501

jjankiello - 22 Czerwiec 2010, 22:26

kamill09 napisał/a:
u mnie jest właśnie taki problem, że :mb: w lewo skręca bardziej, w prawo słabiej....

Sprawdź ustawienie samej przekładni przy kierownicy ustawionej na wprost, a raczej odwrotnie. Przekładnię ustaw dokładnie w środkowym położeniu i sprawdź ustawienie koła kierownicy i ew. popraw...

beniooo - 23 Luty 2012, 16:21

Witam. Mam jakby podobny problem. Moja gwiazdeczke nabylem w lipcu ubieglego roku, drobne usterki w zawieszeniu zostaly weliminowane tak, ze jest niemal 100%. Merc sie swietnie prowadzi, czuc ten komfort typowy dla Mercedesa, jakby plynal hehe, wiecie , o co chodzi:) Ale od jakiegos czasu zauwazylem, ze auto tlucze sie, gdy jade po kostce, czy nie rownej drodze(czytaj malutkie dzirki o bardzo duzym zageszczeniu) i bardzo mnie to irytuje, dodatkowo w budzie w okolicach lewego glosnika z przodu i na wysokosci schowka cos trzeszczy, ale to chyba uszczeki do wymiany. Ale wracamy do zawieszenia, czym to moze byc spowodowane?? Czy to mogą byc te gumy na stabilizatorach, lub drazek kierowniczy, bo fakt, moj juz raczej blizej wymiany, niz dalej, bo jadac powyzej 140km/h zaczyna wibrowac autem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group