Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - jakie amortyzatory?
Camel- - 19 Listopad 2008, 15:06
Ciekawe jak to się ma z oryginałami. Kiedyś mnie przewieziesz
Łukasz - 19 Listopad 2008, 15:10
Camel- napisał/a: | Ciekawe jak to się ma z oryginałami. Kiedyś mnie przewieziesz |
Poprzednie były zakładane w serwisie przez właściciela w Niemczech w porównaniu do B4 były o 2cm niższe.
Porównywałem B4 z B6 jeżeli chodzi o twardość i praktycznie nie czuć różnicy.
Myślę, że sprawę załatwia tutaj twarda sprężyna od sporta.
Camel- - 19 Listopad 2008, 16:36
!Łukasz!, hm, a jak trzymanie tej spręzyny wygląda? Równie dobrze? Ja mam właśnie załozone oryginały, co prawda nie kończa mi się, ale jestem ciekaw
B6 ma tą zalete, że:
-regeneruje się, a regeneruje go jedyny serwis Bilsteina na Europe wschodnią w Warszawie
-możliwość skórcenia skoku, zmiany właściwości tłumienia i innych takich. Kiedyś czytałem, że z powodzeniem używany w KJSach i jakiś mniej profesionalnych rajdach (nie znam się na tym).
Ale i tak wole B4, bo B6 drogie
Łukasz - 19 Listopad 2008, 16:49
Camel- napisał/a: | !Łukasz!, hm, a jak trzymanie tej spręzyny wygląda? Równie dobrze? | Wszystko jest jak najbardziej w porządku
Chciałem B6 ale cena jest spora, za dwa B6 mam komplet B4
Regeneracja dobra sprawa ale prędzej zmienię teraz samochód niż wymienię kolejne amorki
grzesiekx - 19 Listopad 2008, 18:41
lojek napisał/a: | Wszyscy gadu gadu ale nikt nie napisał jakie amorki poleca koledze | Hehe czekałem własnie czy ktos wogole zauwazy
Pozdrawiam.
smochy_bronx - 19 Listopad 2008, 20:41
jako ciekawostke moge powiedziec ze bylem dzisiaj na przegladazie i pokazało 85% sprawnosci na wszystkich kołach po 9 miesiacach uzywania (B4)
grzesiekx - 19 Listopad 2008, 23:57
smochy_bronx, a masz wydruk taki jak ja ?? Jak u Ciebie z naciskami na os ??
smochy_bronx - 21 Listopad 2008, 10:04
nie mam zadnego wydruku tylko dane byly wyswietlane na ekranie na biezaco pdoczas przegladu
Krzychs2 - 29 Czerwiec 2009, 21:25
Dziś robiłem pierwsze badanie techniczne odkąd ją kupiłem - niedługo będziemy oblewać rocznicę Wszystko wyszło cacy poza amortyzatorami
Oś przednia lewa 82% prawa 81% nacisk 668 daN
Oś tylna lewa 51% prawa 80% nacisk 716 daN
Wynika z tego że czeka mnie wymiana tylnych amorów.
Czytając tego posta dowiedziałem się że generalnie polecacie Bilsteina B4 lub Kayaba.
Czy są może inne godne polecenia i skąd mogę się dowiedzieć jaką twardość amorków mam wybrać do Esprita. Nikt też nie napisał ile amorki kosztują
Camel- - 29 Czerwiec 2009, 21:49
Krzychs2, do Esprita wchodzą seryjne amorki
merlin2 - 30 Czerwiec 2009, 11:18
dodam tylko ze jak nawet wychodzi ze amory sprawne na 72% oba to warto wymienić, czasem jest tak ze od nowości nie są wymieniane, polecam bilstein !
Camel- - 30 Czerwiec 2009, 11:30
A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje
Krzychs2 - 30 Czerwiec 2009, 11:36
Camel- napisał/a: | A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje |
Przy takiej różnicy strony lewej do prawej jak u mnie to niepodważalnie jest do wymiany. Od jakiegoś czasu zauważyłem zmianę w zachowaniu auta.
sewan - 30 Czerwiec 2009, 11:37
Camel- napisał/a: | A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje |
Najlepszym testerem amortyzatorów jest rondo z torami tramwajowymi. Najlepiej jak najmniejsze. Można wtedy wyczuć każdy amortyzator osobno.....
Krzychs2 - 30 Czerwiec 2009, 11:40
sewan napisał/a: | Najlepszym testerem amortyzatorów jest rondo z torami tramwajowymi. Najlepiej jak najmniejsze. Można wtedy wyczuć każdy amortyzator osobno..... |
U mnie tramwaje nie jeżdżą ale tydzień temu jeździłem po W-wie i auto traciło przyczepność na torach.
|
|
|