Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - C180 dławienie silnika i brak mocy :(
Marcin Pop. - 28 Sierpień 2008, 14:44
kostek napisał/a: | Marcin Pop. napisał/a:
kostek napisał/a:
zobacz stopien zużycia świec, mogą swiadczyć o potrzebie wymiany cewki
Jak to można stwierdzić
jak wyjmiesz swiece np po 5 czy 10 tys km spójrz na ich zużycie. W są dwie cewki, każda podaje prąd na dwie swiece, bodajże 1 cewka na swiece 1 i 4 a 2 cewka na swiece 2 i 3 (patrzac od przodu auta)
jesli sa nierównomiernie zuzyte moze to swiadczyć o potrzebie wymiany jednej z cewek, lub nawe obu |
Jeżeli ciśnienie w cylindrach będzie nierównomierne (zbyt duża tolerancja), pierścienie tłokowe / gładź cylindra zdarta to efekt będziesz miał taki sam i nie będziesz w stanie powiedzieć, że to wina cewki / cewek zapłonowych
Stopień zużycia świec zapłonowych od cewki / cewek ma mały wpływ na wolne obroty.
Pod kątem zużycia świec obstawiał bym układ korbowo - tłokowy, chłodzący
kostek - 28 Sierpień 2008, 14:57
ale nie można tego wykluczyć, remolmar miał podobne objawy i okazało sie ze cewki sie skonczyły
goner - 29 Sierpień 2008, 15:24
hmm w takim razie lecę po kolei, najpierw przepływka, potem cewki , na końcu , nie daj boże cylindry (nie dymi , nie bierze oleju , przebieg 210 tys, może jeszcze pożyje )
Marcin Pop. - 29 Sierpień 2008, 15:38
goner napisał/a: | przebieg 210 tys, może jeszcze pożyje |
przy łaskawym traktowaniu jeszcze 4x tyle
remolmar - 2 Wrzesień 2008, 22:37
goner napisał/a: | hmm w takim razie lecę po kolei, najpierw przepływka, potem cewki , na końcu , nie daj boże cylindry (nie dymi , nie bierze oleju , przebieg 210 tys, może jeszcze pożyje ) |
cewki mozesz sprawdzic na poczatek ogladajac je. patrz zdjecia jakie zpodalem w poscie.widac dokladnie uszkodzenie cewek
goner - 3 Wrzesień 2008, 06:28
Wczoraj po południu wymieniłem przepływomierz, w starym zauważyłem że był rozbierany i naprawiany !!! ( czego to ludzie nie wymyślą) . Objawy szarpania ustąpiły ale jeszcze czekam bo wczesniej tez potrafił ze 2 dni jezdzić narmalnie a potem znowu się "rzucał".
dziś komputer i sprawdzenie.
ozim - 3 Wrzesień 2008, 11:35
Wczoraj wymieniłem zawór na listwie wtryskowej (ten od strony chłodnicy) i wszelkie dławienie poranne ustało !!!!!
goner - 3 Wrzesień 2008, 16:59
zrobione 150 km bez najmniejszego szarpnięcia. wymiana przepływomierza wystarczyła.
Kolegom którzy poświęcili swój czas i wiedzę dzięki. pluski w drodze.
mar2000 - 18 Wrzesień 2008, 19:46
a czy po wymianie przepływomierza, trzeba podjechac na komp, czy jest to zbyteczne?
Jary - 18 Wrzesień 2008, 20:02
mar2000 napisał/a: | czy jest to zbyteczne? |
Jest to zbyteczne .
mar2000 - 18 Wrzesień 2008, 21:38
tak jak myslałem, dzieki
jurek84 - 20 Wrzesień 2008, 20:51
Chciałem tylko dodać, że po wymianie przepływomierza ustąpiły wszelkie efekty takie jak: brak wolnych obrotów i gaśniecie na zimnym, strzały, brak mocy, nierówna praca... Wydatek rzędu 458 PLN, ale jest teraz miodzio A tak na marginesie, nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie z 6 lipca??
btx - 31 Październik 2008, 15:35
to mam dylemat co wymienic najpierw
czy cewke, czy przeplywke :/
kazda uszkodzona cewka bedzie miala takie nadpalenia jak na zdjeciach remolmara ?
na komp wyskakuje blad cewki 1i4
fura jak zimna nie do jazdy, jak sie zagrzeje to lepiej ale lipa bo brak mocy od 4 biegu a przy 3500 obr/min mul straszny. wszystko wskazuje na to i na to :/
Adaśko - 31 Październik 2008, 15:57
Wymień cewkę, ale najpierw zamień miejscami cewki i zobaczysz czy błąd pojawia się na 2 i 3 cylindrze, będziesz pewny wtedy.
btx - 31 Październik 2008, 16:08
tak tez zrobie z cewkami,
a mam pytanie jeszcze jak powinno pracowac auto bez przeplywomierza ?
|
|
|