To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Nie odpala

carlos - 21 Styczeń 2012, 09:11

flywojt, bez kompa się nie obędzie, nawet przy wymianie stacyjki bo ja trzeba "ożenić" z resztą auta. Hol albo laweta do jakiegoś specjalisty chyba, że robi wizyty domowe :mrgreen:
tomi382 - 11 Maj 2013, 22:33

chłopaki tak czytam i jestem bardziej zielony niż wcześniej.
Otóż celina 2.2D paliła na dotyk ale od jakiegoś czasu odpala za drugim lub trzecim razem, czasem od pierwszego. Przekręcam klucz rybkę w pozycje 3 i cisza tylko słyszę cyk
a po powrocie rybki do pierwszej pozycji drugie cyk.
To jakiś przekaźnik do rozrusznika czy co?
EDIT mam pompę od vito

Alexander - 6 Czerwiec 2013, 00:06

przerabialem ten problem w E39. Rozrusznik kreci jak glupi a silnik nawet nie probuje zlapac oddechu. Immobilizer szwankowal. Podobno przy probie uruchomienia silnika immo wysyla 2 sygnaly: do komputera pokladowego (sterownik) i do rozrusznika. Od komputera oczekuje jakis kod identifykacyjny. Jesli kodu nie rozpozna to mamy takie objawy. Komputer nie pozwoli uruchomic silnika. Jesli natomiast wogole rozrusznik nie kreci, to trzeba sprawdzic stacyjke, przewody, rozrusznik... no i oczywiscie immo czy przypadkiem modul nie zdechl!

Mi wykasowali pamiec z immo. Inaczej mowiac, zgadzal sie na kazdy kod ze sterownika, a nawet na jego brak 8)

TraczU - 6 Czerwiec 2013, 00:12

Alexander napisał/a:
Inaczej mowiac, zgadzal sie na kazdy kod ze sterownika, a nawet na jego brak

w202 po lifcie się tak nie da, bez sygnału z odpowiedniego kluczyka nie odblokuje nawet kierownicy i nie przekręcisz rybki.
Co więcej kluczyk jest przypisany do sterownika silnika i stacyjki. Wiec wymiana jednego z podzespołów z podanej trójcy ciągnie za sobą wymianę albo przerobienie pozostałych.

tomi382, jeśli odpala to kluczyk bym zostawił w spokoju, jeśli by była jego wina to nie pozwolił by Ci go przekręcić.

rzuru222 - 20 Kwiecień 2018, 22:20

Siema
Do kad biegnie kabel z elektromagnesu po drodze do stactyjki ? Ktos ma schemat ?

Kupilem kolejna C250td 1998 wersja z UK, tylko ...
Rozrusznik kreci spiety na krotko, ale brak reakcji na zaplon ze stacyjki, przy pomocy 2 osoby trzymajacej kluczyk na zaplon samochod pali,
w czym tu problem, EIS czy jakis przekaznik ?

[ Dodano: 21 Kwiecień 2018, 17:40 ]
Przekaznik zaplonu, dobry pomierzylem prady i wychodzi na to ze 85 - 86 nie dostaje napiecia po przekreceniu na zaplon pokazuje tylko 200mv

[ Dodano: 21 Kwiecień 2018, 20:08 ]
Naprawione, zasniedziala sciezka w PCB pod przekaznikiem rozruchu, pali jak marzenie :)

Martinez762 - 12 Sierpień 2021, 11:40

Dzień dobry. Mam problem z moim W202 250D. Przy po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję świeci się kontrolka SRS, po przekręceniu o drugą pozycję powinny się zaświecić wszystkie kontrolki, ale zaczynają się świecić wszystkie a po sekundzie połowa czy nawet większość gaśnie (kontrolka od świec żarowych gaśnie w odpowiednim momencie), a potem gdy próbuję przekręcić kluczyk na ostatnią pozycję to słychać takie "pyknięcie" pod maską i nie mogę odpalić silnika, czasami to pyknięcie słychać wcześniej i w ogóle nie mogę przekręcić kluczyka do ostatniej pozycji. Akumulator sprawdzałem i jest dobry. Proszę o pomoc.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group