To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - tarcie przy skrecie

TraczU - 9 Czerwiec 2011, 22:11

madawima, sprawd poziom płynu w układzie wspomagania kierownicy.
madawima - 9 Czerwiec 2011, 22:26

plyn jest ok, ograniczniki skretu tez...
sprawdze jeszcze koncowki drazkow. czy te koncowki to tak ,,zrob to sam,, czy raczej do mechaniora jechac?

TraczU - 9 Czerwiec 2011, 22:40

madawima, silentbloki sprawdz czy jak to sie pisze. tylko ciort wie jak to sprawdzić ale, moze własnie taki obiaw być. koncówki to raczej rób to sam ale potem chyba zbierznośc jesli mi sie dobrze wydaje, ale mogę sie mylić.
Camel- - 10 Czerwiec 2011, 07:33

Silentblocki to może zbyt ogólnie napisanę.
Ja proponuje odkręcić albo poluźnić stabilizator przy kole i wtedy sprawdzić. On sobie lubi poskrzeczeć ;)

madawima - 10 Czerwiec 2011, 21:57

objawy podczas owego skretu opisalbym w ten sposob LUT LUT LUT raczej nie tarcie , a bardziej buczenie. zauwazylem rowiez ze podczas skretu gdy naciskam na pedal hamulca odglos ten znika...
czy to moze byc lozysko?

Łukasz - 10 Czerwiec 2011, 21:58

Wszystkim z tymi objawami proponuję skasować luz na przekładni ;)
O ile drążek kierowniczy i końcówki drążka macie sztywne ;)

[ Dodano: 10 Czerwiec 2011, 22:10 ]
Objawy są takie jak by któreś koło miał luz i w powolnym skręcie auto jak by kładzie się co pół obrotu koła?

perzu126 - 11 Czerwiec 2011, 00:49

Mialem kiedys ciekawy przypadek w w123. Otoz po założeniu plastikowej obudowy doc wentylator zaczelo cos hałaśowac w czasie skrętu. Nie skojarzyłem jednego z drugim. I dlugo myslalem nad problemem. W koncu kolega jezdzil w kółko na placu z otwarta maską i wyszedł na jaw problem: zle założyłem plastikową osłonę na chłodnice. A ze poduszki pod silnikiem byly troche wywalone to silnik przy skręcaniu sie troche przechylał razem z wentylatorem ktory sie ocieral o plastik
pawelwy - 13 Czerwiec 2011, 01:17

może być luz na łożysku, a może być nawet niedopompowana opona i bok bieżnika hałasuje. poszarp kołem (łapiesz za górę koła i próbujesz je wyrwać z samochodu, jak duży luz to wyczujesz). pisałem też gdzieś o rdzy na tarczy hamulcowej, która obcierała o osłonę tarczy (autopsja).
madawima - 18 Czerwiec 2011, 21:06

niestety wszystkie wasze wskazowki na nic sie zdaly, wymienione prawie cale zawieszenie , wszystko w komorze na chama spiete, a ta usterka jak byla tak jest! :evil:
Benz-Ema - 7 Lipiec 2012, 13:13

Przy całkowitym skręcie (głównie w lewo) było czuć i słychać tarcie,odczucia jak by koła boksowały,na prawej feldze widać było w którym miejscu coś trze,jak się okazało po wymianie felg(teraz są pikne i odpowiednie :mrgreen: ) były one do 126 z lat 70 :shock:
sliderukps - 3 Grudzień 2012, 00:25

Panowie odkurzam, mam podobny i przykry problem. Przy skręcie tylko w prawo słychać głośne tarcie i harczenie prawdopodobnie w lewym kole, koła nie muszą być nawet skręcone na maksa wystarczy już skręt na poziomie około 70%. Z początku myślałem, że to opona trze o nadkole ale nic bardziej mylnego. Tarcie staje się coraz mocniejsze i z pewnością się nasiliło podczas ostatnich dni, czuć np. podczas zawracania, dość mocny opór. Co więcej patrząc na mietka z przodu jest lekko pochylony na prawą stronę. Znajomy stwierdził, że to łożysko..
piotr1 - 3 Grudzień 2012, 09:07

Jeżeli pochylony, to może obrywa się kielich sprężyny.
PLEBSON - 3 Grudzień 2012, 10:05

Mój kolega w 190 jak coś trzeszczało,piszczało to kręcił volume i nic nie było słychać :) dodam że ma masakryczna glebę . Mi przód też obciera przy mocnym skręcaniu ale coś za coś gleba musi być :) wiadomo po dziurach nie da się jeździć ale normalnie po równej drodze nawet nie ma jednego zgrzytu .
sliderukps - 4 Grudzień 2012, 00:50

Plebson ja volume to se mogę podkręcić jak mi teściowa zacznie "trzeszczeć" na tylnym siedzeniu :) ale cierpienia miecia przy każdym prawo skręcie nie zniese :) także, wygląda na to, że trzeba jak najszybciej to serwisu podskoczyć bo skończe na środku skrzyżowania z urwanym kołem.. a wtedy to już będzie po ptokach. Sprężyny mam oryginalne, nie był obniżany
Camel- - 4 Grudzień 2012, 07:31

Nic tylko pod kanał i patrzeć co obciera. Może kielich się podgiął, skoro opadł i koło gdzieś trze.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group