Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymontowanie wycieraczki
Autor Wiadomość
cygan_19 

Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 29
Skąd: Łuków
Wysłany: 14 Luty 2014, 16:15   

Próbowałem już tak przestawiać a efekt był jeszcze gorszy bo wycieraczka ogólnie schodzi niżej podczas pracy niż jak teraz jest na zatrzymaniu (po pełnym cyklu).

Jest tak jakby zaczynała od pozycji wyższej i tam powraca. Nie wiem czy to logicznie jest napisane. Obrazek może lepiej to przedstawi. Załączam...

W informacji do tej wysokości pracuje wycieraczka mam na myśli pełny cykl, a zatrzymanie wycieraczki po cyklu następuje wyżej. Podczas prób miałem także tak że wycieraczka najpierw zamiast do góry schodziła najpierw w dół o jakieś 3 zęby a dopiero później w górę. Teraz udało mi się zrobić że już idzie bezpośrednio w górę ale nie zatrzymuje się w najniższym położeniu tylko nieco wyżej ok 15st. niż powinna. Pracuje na poziomie jak z przed wymiany silnika ale zatrzymuje się za wysoko...

Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

wycieraczka.JPG
Plik ściągnięto 77 raz(y) 16,87 KB

_________________
-= C y G a N =- W202 1.8 B 1998rok Espirit Avant ;D UKF
 
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 14 Luty 2014, 16:43   

to podłącz sam silnik bez mechanizmu i zobacz jak się zachowuje. Zaznacz sobie markerem pozycję wyjściową trzpienia i obudowy i zobacz czy zatrzymuje się w tym samym miejscu.
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 15 Luty 2014, 07:56   

cygan_19, odepnij silnik od ramienia, ustaw ramie tak jak powinno byc i włącz silnik tak jakby na sucho niech zrobi cykl i dopiero wtedy skręć wszystko w całość i będzie ok
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 15 Luty 2014, 09:20   

mlody21989, napisałem do samo stronę wcześniej.
czy silnik jest oryginalny ?? jeżeli nie to zrób tak jak napisał elpaco.
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Luty 2014, 09:22   

maurycy napisał/a:
mlody21989, napisałem do samo stronę wcześniej.
czy silnik jest oryginalny ?? jeżeli nie to zrób tak jak napisał elpaco.


Zdublował CIEBIE :twisted:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 15 Luty 2014, 14:51   

maurycy, sory nie zauważyłem :oops: ostatnia stronę tylko czytałem
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
cygan_19 

Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 29
Skąd: Łuków
Wysłany: 17 Luty 2014, 08:31   

Nowy silnik to zamiennik zakupiony w sklepie mot. Dziś mam wolne to jeszcze spróbuje z nią powalczyć. Dzięki za rady. Jak naprawie to na pewno kliknę pomógł i to opisze.
_________________
-= C y G a N =- W202 1.8 B 1998rok Espirit Avant ;D UKF
 
 
 
mikkuss 
Amator :)

Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 6
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Grudzień 2015, 15:13   

Witam,
temat dość stary, ale mam kilka uwag, ponieważ też zabrałem się za naprawę uszkodzonej wycieraczki.
Po pierwsze jeżeli wycieraczka stanie i słychać pracujący silniczek, a wycieraczka nie pracuje, a ponadto można ją poruszyć reką to na 90% odkręcona śruba w mechaniźmie tłokowym przy silniczku.
Niestety tej śruby nie da się dokrecić bez wymontowywania całego mechanizmu, natomiast da się ten problem zdiagnozować po ściągnięciu platików. Śruba ta jest pod silniczkiem wycieraczek, ręką bez problemu da się dojść i wyczuć czy jest luźna.
Druga uwaga to, jak zostało to już wyżej wpomniane, to kable od wycieraczki. Domniemywam, że kostka wycieraczki została przeniesiona do bezpieczników po liftingu.
Jeli chodzi o zaczepy, wystarczy płaski śrubokręt i trochę oleju w głowie - u mnie wszystkie zaczepy bez problemu puściły, tylko trzeba nie podważać ich, ale dolną częsć bardziej popchnąć, wtedy wyskakują bez problemu.
Jest jeszcze kwestia śruby mechanizmu wycieraczki, tej na środku ukrytej od komory silnika - u mnie się obyło bez demontażu tejże śruby, bo cały mechanizm wchodzi w biały zaczep tej śruby - po odkręceniu rezty srub mechanizmu wystarczy mechanizm delikaaatnie uniesć i wysunąć do góry szyby.
U mnie teraz wycieraczka ma punkt startowy na srodku, ale mi to nie przeszkadza, następnym razem jak ją będę demontował to ustawie punkt startowy u pasażera, ponieważ pióro trochę ogranicza widoczność - zasłania gwiazdę :mrgreen:
Pozdrawiam :)
_________________
MB W202 C180 LPG Staga
Jutro dojdzie VIN :)
 
 
 
W202 75hp

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: zachpom
Wysłany: 4 Wrzesień 2016, 23:58   

witajcie.
Moja wycieraczka blokuje sie centralnie na srodku szyby i slychac buczenie silniczka i moge ja popchac reka pojedzie dalej wroci na miejsce , podczas powracania sie nie blokuje.. i potem znow sie blokuje na srodku musze ja popchac i wraca. gdzie szukac przyczyny?
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Wrzesień 2016, 08:21   

W202 75hp, przesmaruj prowadnice. Było o tym na forum. Podważasz ten plastik co jest na mechanizmie i wszystko masz jak na dłoni.
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 5 Wrzesień 2016, 21:12   

W202 75hp, Proszę dość szeroko opisane
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10024
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
W202 75hp

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: zachpom
Wysłany: 5 Wrzesień 2016, 22:27   

Witam przesmarowanie nie pomogło.. stoi centralnie na srodku wycieraczka i slychac bzyczenie silniczka musze ja recznie popchac aby skonczyla obrot.. wraca bez problemu.
Gdzie szukac przyczyny? Niestety nie jestem dobry w mechanice.. nie wiem czy dam rade sam to wymontowac.
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 5 Wrzesień 2016, 22:28   

W202 75hp, nie spamuj.....
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
W202 75hp

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: zachpom
Wysłany: 5 Wrzesień 2016, 22:34   

Przepraszam.. jestem troche poirytowany tym ze tak skomplikowali w w202 prosta wycieraczke.
 
 
Dinerrr 
WDB2020201A236556


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 62
Skąd: Radomsko/Wrocław
Wysłany: 5 Luty 2017, 21:32   

Witam,
czym się różni silnik od wycieraczek do przodu do naszych w202?
Chodzi mi o wersje przed i po FL.
Wiem ze kostki są inne. Czy kostki mozna przelutować i czy będzie działać?
_________________
Moje auto
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,233 sekundy. Zapytań do SQL: 13