Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:05 |
zbiornik paliwa |
Autor |
Wiadomość |
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 17:38
|
|
|
Zgodzę się czasami przecinak i młotek to uniwersalny klucz ale nie zawsze
znalazłem klucz do pierscienia który dorobiłem, co prawda wizualnie nie zachwyca ale za to spisał sie i odkrecilem pierscień
|
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 20:05
|
|
|
@ Assasyn czy mógłbym pożyczyć od Ciebie ten klucz? oczywiście odpłatnie.
A mam pytanko bo może jak chłopaki zakładali pompe w sztumie to może źle podłączyli do pompy zasilanie i pomylili zasilanie z powrotem? |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 21:07
|
|
|
tomi382 napisał/a: | ..... pomylili zasilanie z powrotem? |
Raczej na pewno tam nie zaglądali, bo nie ma takiej potrzeby |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 22:37
|
|
|
ale w komorze silnika mogli pomieszac przewody paliwowe. Jak rozbebeszyli wszystko to mogli się pomylić. Jeżeli to nie możliwe to ok. Czekam na odp @assasyn w sprawie klucza |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 22:45
|
|
|
asasyn18 napisał/a: | Będzie klucz |
Poszło PW z danymi do przesyłki
pozdrawiam |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Richard0302
Richard
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 7 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 14 Grudzień 2012, 17:45
|
|
|
ja już drugi raz stanolem na drodze aby potwierdic mój problem 2.5 D
wygląda to tak:
1. samochod zatankowany pod sam korek
2. wskazówka zaczyna opadać po 200 km
3. gdy dochodzi do przedostatniej kreski przed rezerwą auto staje
(po przejechaniu od tankoania ok 680 km co daje spalanie 7,2 l/100km)
4. wlewam paliwo pod sam korek wchodzi 49 litrów
zabieg taki zrobiłem dwa razy nie wspomne o problemach z odpowietrzeniem i odpaleniem do baku wchodzi 49 litrów. I teaz pytanie czy moj bak jest w jakiś sposób pomniejszony o 13 litrów czy też nie wysysa do końca paliwa co może być przyczyną że być możę 13 lirow zostaje w baku.
Co o tym myslicie? |
_________________ M-B 250D Elegance z 1994r.
WDB2021251A066401 |
Ostatnio zmieniony przez Richard0302 18 Kwiecień 2014, 09:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 14 Grudzień 2012, 19:55
|
|
|
standart baki 60L. na początku też tak miałem że przy ost kresce auto zgasło. Coś widocznie przytyka Ci przelew między komorami. Nie ma u mnie reguły ale staram sie nie dopuścić do połowy baku bo auto przerywa i szarpie. Jak wyczyszcze wszystko to dam Ci znać czy problem minął. U Ciebie może byc ten sam problem |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 18:19
|
|
|
Do baku w W202 pod sam korek wchodzi około 68 L, były już takie rozmowy Najlepszy dowód zajrzyjcie u mnie w statystykach tankowania do pełna, rzadko jeżdżę na rezerwie, a raczej staram się unikać.
Richard0302 napisał/a: | ja już drugi raz stanolem na drodze aby aby potwierdic mój problem 2.5 D
wygląda to tak:
1. samochod zatankowany pod sam korek
2. wskazówka zaczyna opadać po 200 km
3. gdy dochodzi do przedostatniej kreski auto staje
(po przejechaniu od tankoania ok 680 km co daje spalanie 7,2 l/100km)
4. wlewam paliwo pod sam korek wchodzi 49 litrów
zabieg taki zrobiłem dwa razy nie wspomne o problemach z odpowietrzeniem i odpaleniem do baku wchodzi 49 litrów. I teaz pytanie czy moj bak jest w jakiś sposób pomniejszony o 13 litrów czy też nie wysysa do końca paliwa co może być przyczyną że być możę 3 lirow zostaje w baku.
Co o tym myslicie? |
Przypuszczam że po prostu smok nie ściąga do końca paliwa, ew przelew trochę przytkany, ew dużo syfu w zbiorniku?? |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 06:32
|
|
|
@darek to masz większy bak 70L skoro tankujesz unikając rezerwy i tyle
jak nigdy nie doszedłem do 60L przy tankowaniu. Maksymalnie miałem 58L pod korek przy głębokiej rezerwie gdzie strach było robić dalsze metry |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 18 Grudzień 2012, 02:03
|
|
|
Nie mam większego baku, mam normalny, może Wy macie gdzieś zapchany i wchodzi mniej paliwa. Pozatym najpierw spuście paliwo do zera, i dopiero zatankujcie do pełna, może poprostu nie zbiera wam do końca i tyle.
Edit:
Teraz się upewniałem wg instrukcji zbiornik paliwa ma 62 litry + przewody, to może przesadziłem z 68 litrami ale około 65 litrów powinno wejść do suchego zbiornika. Skoro staram się nie jeździć na rezerwie, to chyba powinno się zgadzać, skoro mam tankowania w okolicach 60 litrów??
Jest jeszcze jedna ewentualność, jak to kiedyś Gomezio powiedział, może kantują mnie na każdej stacji na ilości paliwa . |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 18 Grudzień 2012, 15:42
|
|
|
Może
Już nie raz miałem sytuacje że ledwo dojechałem do stacji bo przejechałem dobre 80km na rezerwie. A wskazówka bardzo długo była na bezwzględnym "0" i przejeżdżałem 900km na pełnym baku za każdym razem więc wiem co piszę. A wchodziło 58L |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 18 Grudzień 2012, 17:34
|
|
|
No to teraz potwierdziłeś że Tobie wysoko zbiera smok paliwo, i dlatego mniej tankujesz. Powinieneś się cieszyć, bo za mniejszą kasę masz pełny bak . Więc nie wiem po co ta dalsza rozmowa. |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 28 Grudzień 2012, 17:30
|
|
|
To chłopaki taka sprawa że pierścień od strony wlewu poszedł gładko a ten drugi nie drgnie.
w komorze od strony wlewu nie ma szlamu czy innego dziadostwa. Niestety nie miałem jak dostać się do drugiej komory. Powiedzcie mi z której komory pompa ciągnie paliwo? bo zagmatwana sprawa z tym bakiem. Przy spuszczaniu paliwa z komory z wlewem, ON słabo leciało. Mam na myśli wężyk z tyłu komory który idzie górą do drugiej komory lub do pompy - nie wiem. Przedmuchałem i leciało normalnie czyli musiało być coś większego co zatkało przepływ z baku. Kolejna sprawa :
j/w nie mogłem odkręcić dekielka z rysunku czyli najważniejszego elementu
Gdy zdjąłem wężyk z tego króćca (foto) i dmuchnąłem powietrzem to wogóle nie było przepływu - poprostu oddawało powietrze z powrotem. trochę lipa.
Jak ktoś ma coś do napisania to chętnie poczytam. Do ewentualnego ściągnięcia baku wystarczy zdjąć tłumik i wał napędowy. Jeżeli problem po tym dmuchaniu nie ustąpi to czeka mnie wymiana baku |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
ANGELA_MERC
Dołączyła: 28 Gru 2010 Posty: 77 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 9 Styczeń 2013, 14:58
|
|
|
Czy w moim mercedesie c220 diesel 1995r jest smok(pompa paliwa) bo spieram sie z roznymi osobami i niewiem gdzie go szukac dokladnie jezeli jest cos zasysa mi powietrze przewody sprawdzone wymienione nadal zasysa powietrze |
_________________ byl Mercedes C200 D 1993r. (bosch)
obecnie MERCEDES C220 D 1995r. (lucas) |
|
|
|
|
|