Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 14:45 |
ciśnienie w oponach |
Autor |
Wiadomość |
misiekmis4
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 114 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 19:56
|
|
|
małe sprostowanie, co do 1 mojego mostu w tym temacie- byłem wczoraj z kołami u wulkanizatora i powiedziałem mu żeby napompował przód 2.1 a tył 2.3 to on, ze chyba mi sie pomylilo. poszedl sam sprawdzic na klapce i wpiera mi, ze jednak z przodu ma być 2.3 a tył 2.1. ja swoje, a on swoje i kłóci się, ze te wartosc na klapce to sie inaczej interpretuje itd. nabił mi i tak po swojemu czyli przod 2.3 a tyl2.1 ale zmienie to i tak. nie dał sobie wytlumaczyc, na klapce wyrazny rysunek jest nawet jesli ktos nie zna obcego jezyka. a wydawal mi sie na takiego co sie zna na rzeczy patrzac na to jak wywaza koła. mam 195,65,15 |
_________________ C180 Esprit automat 98'
WDB2020181A617619 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 20:16
|
|
|
ROTFL. A może po prostu już szykował się do 1.04? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 20:37
|
|
|
gucionexia napisał/a: | dajcie jakiś link/info jak to ma wyglądać na
225/40 r18 |
Nie trudno wydedukować że będzie tak samo jak w pozostałych
Jeśli z góry na dół jest podobny przedział to jakiegoś grzechu nie popełnisz dając tyle samo u siebie |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 21:04
|
|
|
misiekmis4 napisał/a: | nabił mi i tak po swojemu czyli przod 2.3 a tyl2.1 ale zmienie to i tak. nie dał sobie wytlumaczyc, na klapce wyrazny rysunek jest nawet jesli ktos nie zna obcego jezyka. |
O lol.. współczuję mechanika. Mój też się pyta, ile ma być - ale choćbym powiedział "3,5", to zrobi tak jak ja mu podam.
Poza tym oczywiście jest w błędzie |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 21:18
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Poza tym oczywiście jest w błędzie |
Który powoduje duuuuużą nadsterowność. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
koper666
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: MIELEC
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 11:47
|
|
|
ja zawsze u siebie na letnich 16 dobijam 2.5 atm troske moze duzo ale szkoda mi felg prostowac ..... |
_________________ Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651 |
|
|
|
|
gucionexia
Turbo V6 :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 780 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 18:03
|
|
|
Krzychs2 napisał/a: | gucionexia napisał/a:
dajcie jakiś link/info jak to ma wyglądać na
225/40 r18
Nie trudno wydedukować że będzie tak samo jak w pozostałych
Jeśli z góry na dół jest podobny przedział to jakiegoś grzechu nie popełnisz dając tyle samo u siebie |
CO jest kurna tosz to nie ja napisałem |
_________________ w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
|
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 22:33
|
|
|
misiekmis4 napisał/a: | małe sprostowanie, co do 1 mojego mostu w tym temacie- byłem wczoraj z kołami u wulkanizatora i powiedziałem mu żeby napompował przód 2.1 a tył 2.3 to on, ze chyba mi sie pomylilo. poszedl sam sprawdzic na klapce i wpiera mi, ze jednak z przodu ma być 2.3 a tył 2.1. ja swoje, a on swoje i kłóci się, ze te wartosc na klapce to sie inaczej interpretuje itd. nabił mi i tak po swojemu czyli przod 2.3 a tyl2.1 ale zmienie to i tak. nie dał sobie wytlumaczyc, na klapce wyrazny rysunek jest nawet jesli ktos nie zna obcego jezyka. a wydawal mi sie na takiego co sie zna na rzeczy patrzac na to jak wywaza koła. mam 195,65,15 | Podjedz tam weź "bejzbola" walnij debilowi w glacę to może mu się przestawi i będzie już dobrze innym klientom koła pompował. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 11:15
|
|
|
jacon napisał/a: | Podjedz tam weź "bejzbola" walnij debilowi w glacę to może mu się przestawi i będzie już dobrze innym klientom koła pompował. |
Eee... Lepiej wsadzić przewód od sprężarki w "otwór z tyłu" i dać pełne ciśnienie " |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 19:27
|
|
|
Łukasz napisał/a: | Eee... Lepiej wsadzić przewód od sprężarki w "otwór z tyłu" i dać pełne ciśnienie " |
Tylko uważaj - taki numer często kończy się perforacją jelita.... a potem już tylko prokurator |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:11
|
|
|
odnośnie ciśnienia opon można debatować ale zależy to tez od temperatury na przykład jak napompujesz koła powietrzem i wyjedziesz na 30 stopniowy mróz to będziesz miał odrobinę mniejsze ciśnienie znowu jak napompujesz teraz koła a lubicie szybkom jazdę co wiąże się z rozgrzanymi kołami ciśnienie w kołach tez się zmieni zatem morał z tego taki że najlepiej pompować koła azotem koszt około 20 pln za komplet 4 kół |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 20:21
|
|
|
Daniel napisał/a: | ylko uważaj - taki numer często kończy się perforacją jelita.... a potem już tylko prokurator |
Ja tak tylko dla żartu Muchy bym nie skrzywdził |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:10
|
|
|
Łukasz napisał/a: | Ja tak tylko dla żartu Muchy bym nie skrzywdził |
Nigdy w to nie wątpiłem |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:13
|
|
|
Cytat: | Wysłany: Dzisiaj 19:27
Łukasz napisał/a:
Eee... Lepiej wsadzić przewód od sprężarki w "otwór z tyłu" i dać pełne ciśnienie "
Tylko uważaj - taki numer często kończy się perforacją jelita.... a potem już tylko prokurator |
Pare lat temu był taki przypadek ze chłopaszki w jakims warsztacie chcieli koledze zrobic zart i przystawili mu przewód ze spreżony do tyłka.Niestety chlopak zmarł |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:14
|
|
|
Cytat: | odnośnie ciśnienia opon można debatować ale zależy to tez od temperatury na przykład jak napompujesz koła powietrzem i wyjedziesz na 30 stopniowy mróz to będziesz miał odrobinę mniejsze ciśnienie znowu jak napompujesz teraz koła a lubicie szybkom jazdę co wiąże się z rozgrzanymi kołami ciśnienie w kołach tez się zmieni zatem morał z tego taki że najlepiej pompować koła azotem koszt około 20 pln za komplet 4 kół |
A z tego z kolei morał taki, że dobry marketingowiec jest jak dobry ekolog- każdy kit wciśnie żeby trochę kasy od ludzi wydoić |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
|