Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
12 Styczeń 2012, 08:55
Pompa Lukas vs Bosch
Autor Wiadomość
piwek1972 

Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 13 Luty 2009, 13:37   

Jary więcej ,więcej napisz :!: . Jak rozwiązałeś problem z linką , z kontrolką EPC ogólnie z kompem. Ile przejechałeś na tej pompie od vito ,jak mocowanie, no wiesz itp. Narobiłeś smaku. :oops:
 
 
kamilvx 
merc C220d


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: kielce
Wysłany: 13 Luty 2009, 15:49   

Jary napisał/a:
kamilvx napisał/a:
od jakiego modelu vito sie nadaje


Od Vito z silnikiem 2,3 litra (zwykła rzędówka) spalanie minimalnie większe, max do 0,5ltr/100km.


A ktos z was wie co trzeba jeszcze przerobic aby wszystko gralo.(jest jakiś uzytkownik na forum co ma pompe od vito?)
_________________

 
 
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 13 Luty 2009, 18:38   

witam co do zmiany pompy to ja w swoim zmienialem i mam stara rzedowke na ktora nie narzekam od ponad roku jezdze i zero problemow. Mechanik musial zrobic kilka przerobek mowil ze inaczej linke poprowadzil bezposrednio do pompy i wymiana pojemnika na filtr oleju. I przez to ze inna pompa ciagle swiecila mi sie kontrolka EDC ale wyciagnelem zarowke i teraz tylko jezdzic. Jak bys chcial moge podac numer do mechanika ktory to zrobil i mozesz przedzonic i dowiedziec sie wszystkiego bo jaka pompe mi wstawil to nie wiem. ale to na priv. Pozdrawiam
_________________
Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 13 Luty 2009, 19:21   

piwek1972 napisał/a:
Narobiłeś smaku.


Sory, że narobiłem, ale ja jeszcze eksploatuję Lucasa, ta możliwość jest w zapasie, a to co napisałem to na podstawie dwóch znanych mi :mb: jeżdżących na TAXI (od 2 lat) .
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
fiatt 
C220D


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 37
Skąd: TRÓJMIASTO
Wysłany: 13 Luty 2009, 21:03   

mlody_lukas napisał/a:
mechanika ktory to zrobil i mozesz przedzonic i dowiedziec sie wszystkiego bo jaka pompe mi wstawil to nie wiem


jaki był całkowity koszt tej przeróbki? bo może i mojego bym mu podstawił?
_________________
EX- C220D `95 manual
EX C220D '96 manual
od 09.2015 zabawka do zrobienia: C200 '94 automat po przejściach.
 
 
Arturo86r 

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 28
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 26 Luty 2009, 14:20   

bardzo ciekawe jest to co piszecie panowie.... bo pompa do Vito mozna dostac w granicach 600-800zł po REGENERACJI!!!! napiszcie cos wiecej odnosnie przekladki czy mocowania pasuja, co z jej regulacja jak zachowuja sie nasze motory na ty rzedowkach
_________________
C 220D 1994r Classic
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Luty 2009, 15:18   

Arturo86r napisał/a:
bo pompa do Vito mozna dostac w granicach 600-800zł po REGENERACJI!!!!


Gdzie takie ceny? Rok temu płaciłem za regenerację 1200zł z własną pompą. Mova o vito 97'
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Arturo86r 

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 28
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 26 Luty 2009, 15:41   

Pełno takich na allegro :D ale pozostaje nadal pytanie czy da sie napewno zrobic taka przekladke i jakie ma to ewentualnie skutki w pozniejszej eksploatacji auta
_________________
C 220D 1994r Classic
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Luty 2009, 15:52   

No niestety, ale najwięcej pomp za 600-700PLN to ja widzę nie regenerowanych ;)

[ Dodano: 26 Luty 2009, 15:54 ]
Wg mnie taka przekłądka nie ma sensu... Wcześniej czy później da o sobie znać, a potem same problemy jak się będzie chciało jakiś oring do niej, bo po numerach auta nic nie wyjdzie...
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 26 Luty 2009, 16:59   

Nex@pl napisał/a:
Wg mnie taka przekłądka nie ma sensu... Wcześniej czy później da o sobie znać, a potem same problemy jak się będzie chciało jakiś oring do niej, bo po numerach auta nic nie wyjdzie...


Ciekawy jestem kto kupi takiego przeszczepa? :shock:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Arturo86r 

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 28
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 26 Luty 2009, 17:29   

chodzi o to ze lucasy nie daja rady skoro jakies osoby to robily i jezdza wiec chyba nie jest to taki zly pomysl
_________________
C 220D 1994r Classic
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Luty 2009, 17:42   

Arturo86r napisał/a:
chodzi o to ze lucasy nie daja rady skoro jakies osoby to robily i jezdza wiec chyba nie jest to taki zly pomysl


Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nie opłacalne.

Tylko pomyśl, kupujesz auto, które ma inny silnik niz ten w papierach, mimo tego, że na pierwszy rzut oka nie widac różnicy, ale przy zakupie "pierdółek" typu - uszczelka, oring, jakis dekielek ładnie można wtopić i potem zaczyna się lawina, a czemu a skąd...

Co jak co, ale poprawiać fabrykę to już przesada :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 26 Luty 2009, 19:28   

Poza tym jaka jest różnica w cenie między regeneracją oryginalnej pompy a zakupem tej od Vito? Owszem, na pierwszy rzut oka może wydawać się to sporą kwotą, ale w przeliczeniu na lata.. Nawet nie ma o czym mówić :-)

Aż zacytuję klasyka:
Cytat:
Słuchaj! Ty będziesz robił dziadowskie oszczędności na sto - dwieście tysięcy, żeby nas byle łajza z kontroli wzięła za tyłek! Więc wbij sobie w ten twój oszczędny, kierowniczy, filmowy łeb: pieniądze należy zdobywać legalnie, a nie lewymi kombinacjami! Ten twój sznurek z helikoptera może sobie fruwać za ćwierć ceny z twoją żoną, a my, zapamiętaj sobie to, wynajmiemy helikopter na dziesięć godzin za pełną stawkę godzinową od instytucji. "Dziesięć godzin" - słownie.


Podkreślenie moje :mrgreen:
 
 
C220D 

Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 27
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2 Marzec 2009, 09:54   

Gomezio możesz połączyć ten wątek: Odpowietrzanie pompy Lucas Arturo86r z tym,
bo zaraz znowu ktoś kto zobaczy powietrze w przewodach w Lucasie będzie chciał wymieniać na rzędówkę, a ten wygasa jutro. Na wszelki wypadek esencję swojej odpowiedzi powtarzam i tutaj:

Widzę, że myślisz o zmianie na rzędówkę, też o tym myślałem, ale chyba nawet Gomezio ma rację "dziadowskie oszczędności" :mrgreen:
bo na samej pompie sie nie skończy:
musisz mieć inną głowicę filtra, filtr wstępny, praktycznie wszystkie nowe przewody do pompy i oringi, nową linkę gazu, wyjmowanie kontrolki EDC.

Ale to pryszcz bo tak:
1) większy hałas
2) większe spalanie co najmniej o 1 L
3) mniejsza moc i najważniejsze słabsze przyśpieszenie, co ma duży wpływ na Twoje bezpieczeństwo, bo będziesz wyprzedzał tak jak maluch F126 :lol:

Wg mnie bez sensu, proponuja to mechanicy, którzy chcą na Tobie zarobić raz na starych częściach drugi raz na robociźnie, trzeci i czwarty raz bo bedziesz musiał znowu do nich jeżdzić na poprawki. Jeszcze raz dziadowskie oszczędności, lepiej sprzedaj i kup :mb: z rzedówką jak ma np. Gomezio. :wink:
_________________
W202, C220D, 1996, CLASSIC, i ... Lucas
 
 
jacek_dd 

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Miechów
Wysłany: 28 Sierpień 2010, 13:27   Pompa Lukas vs Bosch

Witam . Wie ktoś może jaki jest numer katalogowy pompy Bosch do W202 95 kM ? Noszę się z zamiarem wymiany Lukasa na Bosch (rzędową) . Dzięki za pomoc , pozdrawiam.
_________________
W 202 220 D Clasic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,326 sekundy. Zapytań do SQL: 10