Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 08:55 |
Pompa Lukas vs Bosch |
Autor |
Wiadomość |
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 9 Październik 2014, 16:53
|
|
|
perzu126 napisał/a: | wiskontii, jak by miał mu to ogarnąc za 300zł to nawet opłacałoby sie jechac tam W mrozy ropa gesta to może tak nie będzie ciekło |
Piotr oczywiscie tylko jak juz uszczelka lub zimering znalazł miejsce wycieku to zmienna temperatura żle nato wpływa w nocy -10 rano -2 a cisnienie jest jednakowe i wowczas elektronika zaczyna fiksowac w pompie |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
mrjunior
w202 sport 220 d
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 22 Skąd: Syców
|
Wysłany: 10 Październik 2014, 19:32
|
|
|
A czy niska temperatura np +7 może powodować że auto nie odpali? Bo w poprzednim tygodniu odpalał mi za drugim razem i faktycznie najpierw pojawił się EDC a potem wszystkie kontrolki. Jednak później zaczął normalnie odpalać jak zrobiło się nieco cieplej, tylko nie wiem czy przez temperaturę czy przez to że być może coś dokrecilem bo sprawdzałem czy przypadkiem coś nie jest luźne. Okaże się w najbliższym czasie. A możecie tylko napisać co oznacza ten tryb awaryjny? Szukałem w Google, jednak nie ma wyjaśnienia tylko przypadki że wchodzi w tryb awaryjny. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 10 Październik 2014, 20:04
|
|
|
mrjunior, jak swiece nie zagrzeją to nie odpali. Inaczej musi palić, niezależnie od temperatury. Spróbuj zapalać na dwa razy: najpierw zeby zagrzać swiece, cofnij zapłon i za drugim razemkręć rozrusznikiem odrazu. A jeszcze pytanie: ile masz paliwa w baku? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11 Październik 2014, 07:23
|
|
|
mrjunior napisał/a: | A czy niska temperatura np +7 może powodować że auto nie odpali? Bo w poprzednim tygodniu odpalał mi za drugim razem i faktycznie najpierw pojawił się EDC a potem wszystkie kontrolki. Jednak później zaczął normalnie odpalać jak zrobiło się nieco cieplej, tylko nie wiem czy przez temperaturę czy przez to że być może coś dokrecilem bo sprawdzałem czy przypadkiem coś nie jest luźne. Okaże się w najbliższym czasie. A możecie tylko napisać co oznacza ten tryb awaryjny? Szukałem w Google, jednak nie ma wyjaśnienia tylko przypadki że wchodzi w tryb awaryjny. |
Tryb awaryjny to: Pompa nie dostaje i nie podaje odpowiedniej dawki paliwa na wtryskiwacze wówczas zapala sie EDC i samochód Bardzo muli ledwie się porusza lub zaraz zgaśnie
Poczytaj
http://mercedes.auto.com....ic.php?t=119977 |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
mrjunior
w202 sport 220 d
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 22 Skąd: Syców
|
Wysłany: 11 Październik 2014, 09:15
|
|
|
To w moim przypadku odpalał w normalnie, bo za drugim razem ani nie był zamulony ani nie gasł. Z mojej strony wyglądało to na to, że dostało się powietrze przez nieszczelną uszczelkę i wychodził na wyższe obroty i gasł. Jeśli chciałem go ponownie odpalić bez czekania na świece to znowu obroty skoczyły tym razem nie do 2 tyś, ale około 1,2 tyś obrotów i zgasł. Więc robiłem tak że próbowałem odpalić, za drugim razem czekałem aż świece zgasną ale nie odpalałem,a za trzecim czekałem znowu na świecie i normalnie odpalał jakby nic się nie stało.
Próbowałem odpalić, że czekałem aż świece zgasną, później znowu przekręcałem kluczyć i znowu czekałem aż świece zgasną, ale nic to nie dawało bo auto nie odpaliło za 1 razem i znowu obroty dochodziły do 2 tyś i gasł. Jedak jeśli silnik był rozgrzany palił normalnie. Okaże się, jak będzie zimno czy znowu problem wróci. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
mrjunior
w202 sport 220 d
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 22 Skąd: Syców
|
Wysłany: 12 Październik 2014, 08:50
|
|
|
Nie, gdyż nie wyciągnąłem pompy, bo wyciągnę i co wtedy? Ani jej rozebrać nie mogę, a nie mam pewności że on zrobi tą pompę jak należy i czy później nie będzie z nią problemów. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Rumcajs
Dołączył: 13 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18 Październik 2014, 21:36
|
|
|
Witam Ponownie. Pisałem w tym temacie, kilka stron temu o problemach z EPC. Jeszcze się z tym nie uporałem, jakoś brak fachowców w okolicy, ale nie o to teraz chodzi. Chciałem zapytać o coś innego, a mianowicie dlaczego jak zapalam normalnie, czyli czekam aż świecie się nagrzeją i kontrolka zgaśnie to włącza się EPC, a jak zapalam nie czekając aż kontrolka świec zgaśnie to auto pali normalnie i żadne EPC nie wywala? Wiadomo, że na zimnych świecach nie zapali, dlatego przekręcam kluczyk, grzeje świece, wyłączam zapłon i jeszcze raz pale "jak benzyniaka" czyli od razu. W czym jest problem? Czy to rzeczywiście ta pompa? Bo nikt mi nie potrafi pomóc, każdy mówi co innego, a wolę się upewnić co to jest niż wchodzić w koszta... |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18 Październik 2014, 21:50
|
|
|
Rumcajs, Mam do czynienia z pompami Lukas znam je praktycznie od podszewki ale zawsze można coś udoskonalić jeśli chodzi o konkretnie o Twój opis to elektronika pompy załapuje jakiś błąd i tu trudno stwierdzić jaki bo na kompie pokaże ci schematycznie kat wtrysku. sama pompa ma zewnętrznie 4 cewki elektroniczne i one nawzajem się kłócą jak powstaje problem i w tym wypadku której wierzyć wyeliminować Najwyraźniej jest coś ze wstępnym podgrzaniem jest morzliwosc tego wykluczenia ale muszę pokopać w swoich zapiskach jaki przewód zasilająca pompę przeciąć ale zarazem zwracam uwag ie ze na zimę dni jest to wskazane |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Rumcajs
Dołączył: 13 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18 Październik 2014, 22:07
|
|
|
wiskontii, Jak był pod komputerem to wykazywał błąd P1224. Już nie wiem co mam z tym robić, a fachowców brak |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18 Październik 2014, 22:11
|
|
|
Rumcajs, Typowy numer awaryjny który komputer pokazuje i jesteś w czarnej D.......e bo nie wiadomo gdzie i to jest ogólnikowo poczytaj
http://mercedes.auto.com....ic.php?t=119977 |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
robpl
Dołączył: 21 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: poznan
|
Wysłany: 23 Październik 2014, 21:52 zapytanie
|
|
|
Witam mam jedno pytanie czy udalo sie komus cos ustalic na temat tych gosci z bydgoszczy co przerabiaja pompe lucasa na bosha
za wszelka odpowiedz bede wdzieczny |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Październik 2014, 22:55
|
|
|
robpl, Nie znam tych Gosci ale ostro się reklamują Popytaj kolegów co są z Bydgoszczy |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
yevhen
yevhen
Dołączył: 26 Lis 2012 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23 Październik 2014, 22:59
|
|
|
Witam ja miałem problem z błędem P1227 i musiałem odpalać na dwa razy autko. Za pierwszym razem wskakiwał w tryb awaryjny za drugim już normalnie chodził ale jak parę razy podczas jazdy mi się to zdarzyło to przerobiłem dziada na bosha. Jak na razie chodzi ale auto nieco "żabkuje" trzeba się przyzwyczaić.
Niestety od przeróbki mam problem z kontrolką świeć żarowych bo zapala się po odpaleniu, mechanik sprawdzał i wszystkie są oki. Drugi mechanik stwierdził że to wina obejścia kompa bo potencjometr gazu jest zapięty w max otwarciu i niby komp głupieje. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem po przeróbce na bosha? |
|
|
|
|
|