|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
W202 2,3K Co myślicie? |
Autor |
Wiadomość |
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 10 Grudzień 2010, 23:24
|
|
|
grabor8 napisał/a: |
Topol...taki byk... wstydź sie... |
Nie byk, tylko cytat z instrukcji... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
mattey
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 13:58
|
|
|
Widze, ze i tu powstal temat o tym modelu. Od dlugiego czasu juz zachodze w glowe dlaczego nie zostal jeszcze sprzedany.
Przegladam regularnie oferty sprzedazy i ten egzemplarz widnieje tam juz od ponad miesiaca, a nawet dluzej.
Jako, ze nie mialem zbyt wielkich funduszy to pominalem go, bo kosztowal 16 tysiecy. A teraz 12,5
Pojawia sie pytanie, czy sprzedawca naprawde obnizyl cene, bo ludzie boja sie kompresora oraz przez to, zeby auto nie stalo pod chmurka? Ok, moze - ale o 3,5k?
Predzej padlo pytanie w sprawie kompresora. Przeczytalem predzej caly temat o 200/230K na forum i nie bylo jednoznacznej odpowiedzi.
Z tego co udalo mi sie wywnioskowac, to jedynym sposobem jest sprawdzenie "na sluch".
http://www.youtube.com/watch?v=KhrtLk1WrMM - czy tak powinien brzmiec? Powinno go byc caly czas slychac, nawet bez dodawania gazu?
Jezeli kompresor jest trzepniety to slychac nieustanne pukanie? Jak sie to objawia? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 16:07
|
|
|
Na moje Kompressor powinien być nie wiele słyszalny. Pamiętam jak przyjechał do mnie gość z Wrocławia z 230K kombi i sprawdzaliśmy tą W202 i kompresor nie był mocno słyszalny. Ten z filmiku wyje strasznie. Jechałem jeszcze CLK 230 Kompressor z rzekomym przebiegiem 30 tys i również nie wył. Był słyszalny to logiczne ale żadnego wycia, nawet na zimnym silniku. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
mattey
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 18:33
|
|
|
Nawet na zimnym silniku? Znalazlem kolejny filmik na youtube
http://www.youtube.com/wa...feature=related
- "Do you know what makes this sound like "woo"? It makes kompressor for sure?"
- "It's the secondary air system for a better cold start. a valve takes air from the supercharger to the engine. the sound is just at the beginning...and disappears in a short time.."
Tutaj wlasciciel wlasnie mowi, ze na poczatku, na zimnym silniku slychac ten dzwiek, pozniej on natomiast zanika...
Musze przyznac, ze zbiles mnie z tropu Camel
Z drugiej strony sprawa z kompresorem wydaje sie byc srednio ciekawa, skoro tak ciezko okreslic jego stan. Niemniej, nie spotkalem sie jeszcze z opinia, zeby w jakims egzemplarzu cos z nim sie stalo...
Loteria? |
|
|
|
|
Tomek 007
W211 E220 cdi 150KM
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 123 Skąd: okolice Tarnowa
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 19:18
|
|
|
Mój brat ma E 200 KOMPRESSOR,auto ma 170tys/km i kompressor zawsze słychać, nie tak mocno jak tu http://www.youtube.com/watch?v=KhrtLk1WrMM ale jest zawsze słyszalny. |
_________________ S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 20:19
|
|
|
Hmm może rzeczywiście go słychać na zimnym... teraz to ja sam nie wiem |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 20:50
|
|
|
Zadać pytanie na W 203.Tam więcej kompersorów. |
|
|
|
|
radzio87-1987
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 20:53
|
|
|
Panowie nie wiem ile można temu wierzyć:
http://www.mercmania.pl/forum/topics3/7647.htm
ale wydaje mi się że gość "pogipogus" da nam odpowiedz na to pytanie.
Moim zdaniem, takie charczenie jak na tym filmiku wskazuje prędzej na uszkodzenie niż na normalną pracę.
Mój znajomy ma w203 kompressor z 2000r i kompletnie nie słychać kompressora. |
|
|
|
|
mattey
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 21:12
|
|
|
To charczenie to jakas pierdola. W komentarzu ktos napisal, ze da sie to naprawic za pomoca srubokretu.
radzio87-1987, tyle, ze mozesz mowic o silniku 1,8 163konnym. Tam moze byc inaczej.
Ogolnie powstal metlik. Ja juz sam nie wiem jak ten kompresor ma pracowac... Chyba, ze tak jak mowi kolega z innego forum.
http://www.youtube.com/wa...feature=related tu znowu cisza... |
|
|
|
|
radzio87-1987
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14 Grudzień 2010, 21:28
|
|
|
Na ostatnim filmiku słychać go dopiero jak dostaje obrotów, dokładnie tak jak napisali na innym forum, swoją drogą jak coś co "wyje" może pracować normalnie. Logicznie myśląc kompresor powinien być cichy.
Jeżeli chodzi o W203 na pewno ma silnik 1,8, ciekaw jestem czemu nie ma 2,3 k, nie sprawdził się? |
|
|
|
|
mattey
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 00:12
|
|
|
radzio87-1987 napisał/a: |
Jeżeli chodzi o W203 na pewno ma silnik 1,8, ciekaw jestem czemu nie ma 2,3 k, nie sprawdził się? |
Wg moich zrodel byl 2,3K o mocy 197KM
Bardziej myslalem, ze wyje, gdy silnik sie nagrzewa, natomiast gdy jest nagrzany to jest cicho.
Mozliwe, ze w ostatnim filmie silnik byl nagrzany, natomiast w pozostalych pisali, ze silnik byl zimny. Takie domniemywania... |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 20:53
|
|
|
Byłem u kompresora w otwocku ;p
1 razem w sobotę kompresor byl zawalony warstwą lodu śniegu
i stal bez prądu nawet nie zapalił
1 drzwi tylko dało rade zapalić
koleś wygląda ciamajdowato kupil se w203 i zapomniał o kompresorku ;/
umówiłem sie na środę że kupi nowy akumulator zmieni opony i go od mrozi
dzisiaj o 15 po 10 minutach oczekiwaniach zajeżdża c klasa na zimowych oponach
ładnie od mrożona
i mówi koleś że wraca z myjni kopara mi opadla ;D
drzwi ledwo żeśmy po otwierali
no pojechaliśmy na przejażdżkę most huczy przy niskich obrotach dosyc mocno lecz czym wyższe to cichnie .
Skrzynia pracuje ładnie sztywno
Silnik ma moc wkręca się ładnie na obroty tyłek odrazu myszkuje
asr się świeci na desce lecz zapala się po kilku minutach od odpalenia silnika podobno zaczęło się palić po zmianie aku i to błąd w komputerze który trzeba wykasować
kontrola trakcji działa zapala sie trójkąt gdy traci przyczepność .
Abs działa auto ładnie hamuje . Opony zimowe nie złe .
Zawieszenie czuć że świeżo po remoncie .
climatronic działa lecz chyba do nabicia bo koleś mówi ze 3 lata go nie nabijał .
elektrycznych szyb nie otwieraliśmy bo strach czego nie przyjarać po myciu .
centralny działa
ciekawy alarm w samochodzie gdy niesie sie go 10 cm do góry to wyje np jak by ktos na lawete wjeżdżał lub kradł koło .
Kod zabezpieczający przed odpaleniem .
2 rysy na masce nie grube i 2 na dachu mówi że jak odśnieżał to musiał to zrobić ja uważam żę sąsiad go nie lubi za bardzo ;p
silnik nie kopci z pod korka , kompresor sie łądnie załącza .
tłumik końcowy wybebeszony
xenony po wymianie zwrotnic i żarówek delikatnie zaparowane sprzedawca mówi że po tym długim staniu i dzisiejszej myjce.
lewy błotnik purchel , klapa wokół zamka , delikatnie lewe drzwi od dołu zaczyna brać , przy prawym lusterku dziwnie lakier chropowaty
szyby wszystkie 97 przednia 98
lusterka podgrzewane i tylnia szyba grzana sprawne
kołpaki orginalne na stalówkach
kierownica skóra popękana , gała zmieniona na jakieś drewno ;p
Przód raczej bezwypadkowy , tył możę delikatnie dostał ale to naprawde delikatnie
środek zadbany czyściutki
Moim zdanie samochod warty tych pieniędzy
w porównaniu to co często ogolądałem to warty grzechu dziekuje za uwage ;p |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 21:04
|
|
|
caliber napisał/a: | dziekuje za uwage ;p |
na zdrowie |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
maciejo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 154 Skąd: chicago
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 21:14
|
|
|
o umnie kompressor slychać cały czas, z tym ze wiadomo przy mniejszych obrotach znacznie mniej dźwięki jaki on wydaje sie przy 2,5 tyś obrótów. A co do awarii z nim związanych , mojemu znajomemu padło łożysko igiełkowe w kompressorze , stało sie w momencie gdy wracał do rodziny jakies 400 km do domu , rzekomo słyszał dziwny dźwięk ale jak to w Mercu jakto mowią'' ze jak słychac jeszcze 3 lata pojeździ'' skonczyło sie tym ze wracał bez kompressora. z tego co wem kupil używke za 15oo zl i śmiga. U mnie bez awaryjnie pozdrawiam |
_________________ Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,093 sekundy. Zapytań do SQL: 5
| |
|