Otwarty przez: MICHAL200 25 Marzec 2014, 13:29 |
sprzeglo magnetyczne kompresora |
Autor |
Wiadomość |
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 09:33
|
|
|
TraczU napisał/a: | lukaszkonrad, Akurat dolot w tym miejscu jest sztywny i nie powinno byc problwmu, uszczelnia to oring duzy wiec powietrze sie nie dostanie jesli jest przykrecone na 3 sruby. A jak cos to sprobj wkrecic dluzsza srubke. Np 40-35mm powinno dac rade.
Moglbys mi zrobic zdjecie jak ida podcisnienia pod klapka na przodzie glowicy, na kompressorze i jesli masz jak to za kolektorem ssacym miedzy sciana grodziowa a kolektorem. |
chodzi ci o klapkę tę z gwiazdą , zgadza się? bo jeszcze nie rozbierałem tego elementu, kurde ciężka sprawa bo filtr zasłania ale może coś dam rade ogarnąć tylko nie wiem czy dziś bo jade na weekend i mam trocche napięty grafik |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 10:33
|
|
|
lukaszkonrad, tak tą klapkę, jak byś dał rade byłbym bardzo wdzięczny. Klapke łapiesz od strony chłodnicy od dołu lekko do siebie i schodzi. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
|
|
|
 |
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 20:21
|
|
|
mam nadzieje że Ci pomoże coś te foto , niestety nie było już super jasno
a tak wyszła u mnie alokacja przepływki ,
wiem że nie jest to idealne ułożenie tych rurek sylikonowych ale wykożystałem tutaj oryginalne łączniki sylikonowe, tak jak na manualu wrzucanym przez mbmaster'a
z czasem trrzeba bedzie zrobić to na jakichś fajnych czerwonych łącznikach co by pasowało do dekla, jak widzicie wykożystałem cześć obudowy przepływki, na to nasadzona 70mm łącznik od turbo works (czerwony) o średnucy 63mm |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 21:21
|
|
|
lukaszkonrad, dzieki bardzo niestety nie wszystko mamy tak samo
mod alokacji dobrze opisany |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
|
|
|
 |
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 22:51
|
|
|
to ty TraczU nie masz M 111.973 ? może masz M 111.975
a pochwalę wam się
 |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Czerwiec 2012, 14:04
|
|
|
lukaszkonrad, miodzio. nie no silnik mam ten sam, ale u Ciebie niema podciśnien na przedniej ścianie pokrywy głowicy. Są widoczne miejsca na sruby ale tego ustrojstwa brak.
foto-miodzio |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
|
|
|
 |
mikey bee
michal
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 51 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 21:32
|
|
|
lukaszkonrad, dzieki za foto na pewno bardzo pomocne. juz zaczynam szukac czesci do przerobki bo zauwazylem ze na zimnym nie chce krecic i dalwi sie dopoki temperatura podskoczy do min 50 stopni...
akurat mi sie udalo zdjac pokrywke przd blokiem i zamontowac zarowke pod przewodami i wisi sobie ladnie wiec powietrzze z chlodnicy troche moze ja chlodzic w cieplejsze dni.
pokrywka przykryla wszystko ladnie wiec wyglada jak seria
TraczU, jakies wiesci na froncie kolek i testow? |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 17:22
|
|
|
Jutro oddaje materiał do tokarza i ruszamy z testami, jak dobrze pójdzie to jutro/ pojutrze pierwsza relacja. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
|
|
|
 |
mbmastermx
SLK 200K

Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2012, 12:03
|
|
|
Hello jak tam postępy? |
_________________ Mój VIN: WDB1704451F031819 |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 14:10
|
|
|
mbmastermx, gotowe !
Wszystko działa. Zrobiłem trasę na dzień dobry i hula narazie prawie 500 km testu i jest wszystko OK. MOC jest fajna, 245/35 18" kręci się do 2 biegu a na seryjnym kole nie chciał zerwać przyczepności.
Koszt wykonania stalowego kółka, ze stali jakościowej do wykrojenia potrzeba 6kg do tego wycięcie wałka na wymiar, usługa tokarza nie licząc dojazdów itp wyszło 300zl ale powiedział ze 2-gi raz za tyle nie zrobi bo toczenie kółka, nacinanie pasków na wieloklinie rowków na zegery, wiercenie otworów, gwintowanie, czas oczekiwania ok tygodnia max dwa w zależności ile ma roboty z większymi klientami. Trzeba będzie do tego dorzucić jakieś 30 zł dla tokarza. Po materiał mam 20km w jedną stronę ale bywa tak że czasami jestem w okolicy. Myślę, ze jak będzie 400zl z dla Was to nie bedzie krzywdy. Pasek zostaje seryjny bo mimo, że mam swój od nowości, jest juz "plastikowy" to ani razu nie złapał uślizgu. Z tym, że mam nowy napinacz paska, bo podobno trzeba i dobrze go naciąga. Jak coś to nowy Oryginał mam za 200zł, ale były ostatnie 2 sztuki jak kupowałem i jedną wziąłem na zapas mogę za tyle samo odstąpić bo mi nie będzie potrzebna.
Zainteresowani kólkiem na PW:)
pozdr.
Do kolorowych:
Nie jest to ogłoszenie więc chyba nie łamie regulaminu. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
Ostatnio zmieniony przez TraczU 23 Czerwiec 2012, 17:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mbmastermx
SLK 200K

Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 14:45
|
|
|
No ok a jakieś pomiary robiłeś w sensie ile do 100km/h?
Cykniesz jakąś fotkę jak to wygląda pod maską?
Czy kompresor głośno wyje?
Czy są wahania obrotów na jałowym?
Czy spalanie się zmieniło?
|
_________________ Mój VIN: WDB1704451F031819 |
|
|
|
 |
maciek20244
Mck-Nsk
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 146 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 14:55
|
|
|
mbmastermx napisał/a: | No ok a jakieś pomiary robiłeś w sensie ile do 100km/h?
Cykniesz jakąś fotkę jak to wygląda pod maską?
Czy kompresor głośno wyje?
Czy są wahania obrotów na jałowym?
Czy spalanie się zmieniło?
| x2 |
_________________ Mercedes-Benz C230 Kompressor
VIN: WDB2020241F329794
 |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 15:51
|
|
|
maciek20244, mbmastermx,
1.fote wrzuce za jakiś czas.
2.przy predkosciach do 120 km/h w trasie nie jest nawet uciązliwy
3.o obrotach pisałem u siebie w temacie jest idealnie jak wczesniej
4.spalanie w trasie wyszlo 9l na 18" wiec jest tak jak było. a nawet mniej o.O
[ Dodano: 23 Czerwiec 2012, 19:02 ]
 |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
|
|
|
 |
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 16:47
|
|
|
a tu jeszcze powinna być chyba ta część klinująca , zgadza się? dokręcana na te 3 śruby? |
|
|
|
 |
TraczU
Michał

Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 17:04
|
|
|
lukaszkonrad, zostaje stara, daje sobie rade w 100% więc po co kombinować, wystarcza 3 śrubki 5mm jakies 2cm długości.
Koszt byłby dosć wysoki z racji na wieloklin. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
 |
|
|
|
 |
|