Gaśnie po zużyciu połowy zbiornika |
Autor |
Wiadomość |
upsman
Dołączył: 04 Cze 2015 Posty: 10 Skąd: Krośniewice
|
Wysłany: 23 Październik 2016, 21:22
|
|
|
W W201 miałem problem z zanieczyszczeniem tego filterka sitkowego (nr 53 z obrazka). Nie było tak jak na fotce, ale do pewnej objętości paliwa w zbiorniku było ok a poniżej można było sobie kręcić aż do rozładowania aku.
Ogólnie dziwna sprawa bo niby tankowania tylko na orlenie a na sitku żelatyna się zrobiła... |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
upsman
Dołączył: 04 Cze 2015 Posty: 10 Skąd: Krośniewice
|
Wysłany: 23 Październik 2016, 22:05
|
|
|
Oczywiście że tak. Tyle że tak miałem w benzynie. Taka sytuacja... |
|
|
|
|
Mbara
Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 28 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 25 Październik 2016, 22:11
|
|
|
Podepne się pod temat samochód w202 kombi, auto pomimo stanu paliwa powyzej 10litrów nie zapala, po dolaniu kolejnych 5 jest ok staruje od razu. Podejrzewam że problem z przepompowaniem paliwa z komory do komory. Odstawiam auto do mechanika jednak zastanawia mnie dlaczego z pompy paliwa obok zbiornika jest dodatkowy przyłącz cienkiego wężyka. Główny trochę grubszy idzie do listwy wtryskiwaczy a ten cienki jakby wracal do zbiornika. Jak zabrać się za ten zbiornik aby go przywrócic do prawidłowego działania. Czy jak zatankuję do pełna bede miał jakiś dłuższy czas spokój . paliwo uzywam do startu potem załącza się LPG |
_________________ Marek
1996 C200 KOMBI
WDB2020801F486247 |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 31 Październik 2016, 07:45
|
|
|
Czy zbiornik od benzyny będzie pasował do diesla
Wlew paliwa zostaje mój, bo zbiornik jest łączony oryginalnie w nadkolu.
Tylko czy cała reszta będzie pasowała |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
Gaudi
Dołączył: 25 Paź 2016 Posty: 20 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2 Listopad 2016, 08:58
|
|
|
Witam Kolegów,
Po przeczytaniu 9 stron Waszej dyskusji doszukuje się u siebie podobnego problemu, który opisałem tutaj http://www.w202.pl/viewto...er=asc&start=15
Wczoraj rano miałem pół baku, samochód zapalił bez problemu, zrobiłem trasę gdzie spaliłem benzyny tyle, że wskazówka pokazywała mi mniej niż jedną kreskę. Zaparkowałem na mocno pochylonej powierzchni, droga z powrotem to była męka przez uciążliwe szarpanie/dławienie się/przerywanie i to tak samo od niskich obrotów i tych wyższych.
Jak stan paliwa jest powyżej pierwszej krechy to nie ma z tym problemów.
( ja z kolei nie mam problemów z odpalaniem nawet przy tak niskim stanie, u mnie objawia się to wspomnianym "szarpaniem" - skrzynia pracuje ładnie, samochód zachowuje się tak jakby bardzo chciał reagować na to jak operuje pedałem gazu ale nie mógł bo go coś stopuje ). |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Gaudi
Dołączył: 25 Paź 2016 Posty: 20 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 6 Listopad 2016, 17:27
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Być może przepływ paliwa jest zaburzony. Filtr zmieniłeś? |
Wczoraj wymieniłem świece. Mam nieodparte wrażenie, że i świece i kable nie były ruszane od kiedy auto wyjechało z fabryki.
Jak ręką odjął - wczesniej myslalem, że to może czujnik przepływu powietrza, jeszcze wczesniej, że to byla wina luźnej rury powietrza, ta która nachodzi na przepustnice, ale to świece.
Podczas jazdy na D i zatrzymaniu samochodu np na światłach zaczynał się dławić, to samo przy parkowaniu i wyzszych obrotach. Tak jakby jeden cylinder nagle przestawal chodzic.
No i metodą wyciagania po kolei kabli namierzyłem, o który chodzi, ale profilaktycznie wymieniłem świece i kable ( bo guma sypała się i pękała w rękach, dosłownie ) .
Takze jestem zadowolony, ze teraz wszystko jest super, auto dostało w końcu werwy i reaguje na gaz jak powinno.
Mam nadzieje, że teraz przestanie pić 15 L na 100km |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 3 Grudzień 2016, 17:18
|
|
|
Zbiornik wymieniłem na taki sam od 200D, gość miał też od benzyny ale nie pasował by. Chodziło o podłączenie, a dokładnie odpowietrzenie, całkiem inaczej to wygląda w benzynie.
Teraz chodzi jak trzeba, z ciekawości rozciąłem obie komory szlifierką. Nic tak nadzwyczajnego nie widziałem tam, poza jedną najistotniejszą rzeczą.
Pokrótce mogę powiedzieć, że chodzi o sposób pobierani paliwa ze zbiornika (wewnątrz komory)
Mogę powiedzieć, że to będzie przełom w tematach ze zbiornikiem paliwa od Diesla
Jak znajdę trochę czasu to wstawię wieczorem zdjęcia. |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Grudzień 2016, 20:06
|
|
|
asasyn18, czekam z niecierpliwością... Czy D i CDI mają identyczne zbiorniki...? |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 4 Grudzień 2016, 12:03
|
|
|
To, że paliwo jest przepompowywane z lewej komory do prawej za pomocą "tego" to pewnie większość już wie. Przewód powrotny idzie nad wałem a następnie jest podłączony do zasobnika który zasysa paliwo z prawej komory.
I tu pojawia się największy problem z tym zasobnikiem, oraz różnymi kanałami wewnątrz tego zasobnika, którymi przepływa paliwo... Kanały te są małej średnicy i jest sporo miejsc które to mogą powodować zatkanie tego całego ustrojstwa.
Wewnątrz zasobnika znalazłem spory kawał kluchy gumowatej który to właśnie blokował przepływ paliwa. Nie ma możliwości tego wypłukania ponieważ całość jest zamknięta. I tak oto wygląda sytuacja ze zbiornikiem paliwa, co tam już wleci to pewnie już zostanie.
Więcej zdjęć będzie tutaj »»» https://plus.google.com/u/0/photos/103158071039580160309/albums/6359975682359987201
Lewa komora
Prawa komora
|
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Grudzień 2016, 12:46
|
|
|
asasyn18, super robota.
Ale czy nie pomyliłeś stron w opisie...? Powrót wchodzi chyba do komory lewej, a pompowane do silnika jest z prawej...? Opieram się tylko na schemacie układu paliwowego CDI, który może się różnic od D...
[ Dodano: 4 Grudzień 2016, 13:07 ]
tym niemniej w CDI, też najpewniej występuje ten zasobnik. Na schemacie który znalazłem opisany jako "Catch-tank".
https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/136/4382/41999293/leitung-cdi-grafik-160654978090234165.gif
I też może sprawiać problem z przepływem paliwa.
Pytanie czy można się do niego dostać bez rozpruwania zbiornika...? |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 4 Grudzień 2016, 13:50
|
|
|
badmojo napisał/a: | Ale czy nie pomyliłeś stron w opisie...? Powrót wchodzi chyba do komory lewej, a pompowane do silnika jest z prawej...? |
Nie pomyliłem się, podaję strony zgodnie z montażem zbiornika na aucie.
Dobrze mówisz do lewej komory idzie powrót, a z prawej jest pobierane.
Drugie i trzecie zdjęcie to lewa komora wraz z tym ustrojstwem co przepompowuje paliwo do prawej połowy.
Cytat: | Pytanie czy można się do niego dostać bez rozpruwania zbiornika...? |
Ciężka sprawa, jedyna możliwość to przez pływak. Odkręcasz pierścień i jakoś po omacku może tam coś zdziałasz... Słabe są szanse, ale jak i tak nie będziesz miał nic do stracenia to można spróbować. Tylko jest tam bardzo mało miejsca. |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 4 Grudzień 2016, 13:57
|
|
|
asasyn18, Super robota wreszcie wiemy dokładnie co w środku PISZCZY
daj to do działu zró to sam |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
|