MERCEDES C200 KOMPRESSOR W202 192KM!SPORT! |
Autor |
Wiadomość |
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 22:58
|
|
|
GAZ JEST DLA KUCHENEK nie dla AUT Nie stać cie na benzynę kup Diesla |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
Karol82
Pomógł: 38 razy Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 1450 Skąd: Żnin/Włocławek
|
|
|
|
|
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:56
|
|
|
Muciek napisał/a: | Sakul, o odezwał się Polaczek W sumie dawno nie było kłótni LPG vs PB vs ON, ale proszę |
Młodziku co Cie Boli?? Kto tu wszczyna kłótnie?? To że mam własne zdanie to problem?
Policz sobie ile wydatków jest związanych z gazem i kiedy on się zwróci ,tym bardziej to są auta przedziału 20 lat, wiec i naprawy będą częściej.
1.Dobry gazownik mało nie bierze
2. częściej wymiana filtrów gazu
3. częściej wymiana filtrów powietrza
4. wymiana membran
5. uszczelniaczy, uszczelek
6.Droższe przeglądy , opłaty
7.wymiana filtrów paliwa
8. wymiana świec
9. wymiana kabli wysokiego napięcia/wiązki
Największe zniszczenia powoduje w zaworach, czy gniazdach zaworowych. Te elementy po prostu nie lubią gazu i zużywają się o wiele szybciej. Głowica , wymyte suche tłoki, uszczelniacze to wszystko się zużywa.
Reasumując
Inwestycja się opłaca dla aut młodych 3-5 lat którymi pojeździsz parę lat żeby zwróciły się koszty całej instalki oraz przelicznik paliwa . Co innego kupić auto które już instalacje posiada. jedynie ''oszczędzasz'' kwotę instalacji Tyle ode mnie
Peace |
|
|
|
|
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:57
|
|
|
Karol82 napisał/a: | Sakul, się uspokój, to nie jest forum w203 |
Po 1. Nie krzycz.
po 2. Uspokajać, to sobie możesz psa na podwórku. |
|
|
|
|
Karol82
Pomógł: 38 razy Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 1450 Skąd: Żnin/Włocławek
|
|
|
|
|
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 00:14
|
|
|
spox ale wku%$* mnie takie teksty .
Peace Spoko masz Celine |
|
|
|
|
jarekq1990
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 9 Skąd: śląsk/małopolska
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:01
|
|
|
ja prdl myślałem że tutaj przynajmniej nie będzie takich pajaców... będę chciał to zapytam o w202 przerobionego na węgiel, albo parowóz...
a teraz chciałbym się dowiedzieć coś o kompresorze w LPG i czy ew może ktoś zna auto z podanej aukcji przeze mnie, albo coś zobaczyliście niepokojącego już na zdjęciach...
Sakul, dla Twojej informacji przy moim trybie jazdy i ilości pokonywanych kilometrów, LPG wychodzi dużo taniej, mimo rzekomego szybszego zużywania się niektórych elementów... zresztą do ludzi z Twoim podejściem nic nie przemówi... |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:19
|
|
|
Nie klocic mi sie tu bo ostrzezenia pojda w ruch
jarekq1990, dobrze trafiles, nikt za bardzo tutaj awantur nie robi, czasem komus trafia sie gorsze dni |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:40
|
|
|
Miałem benzynę automat zagazowałem go i sobie chwaliłem koszty niemażne ,późniejsze wydawanie na stacji za tankowanie uśmiech na Gebie.Pamierajcie to sekwencjia ,osobny komputer sterujący i nic lepszego nie może być jak DUZO jeździsz
Dizel miałem 2 szt,Automaty bo mi się zachciało klekota i mówiąc szczerze nigdy niepatrze na koszty Dupe wozi to lejie w bak |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3896 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 07:24
|
|
|
jarekq1990, on już wisi jakiś czas na allegro, moim zdaniem pryśnięty na szybko Warto to sprawdzić
Silnik dobrze znosi gaz
Możesz zapytać czy gość pojawia się w jakimś rejonie w Krk to zawsze mogę rzucić okiem |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 09:19
|
|
|
Sakul napisał/a: | To że mam własne zdanie to problem? |
Problem, nie problem. Jak Ty wygłaszasz opinię, to masz własne zdanie, jak ktoś wygłasza opinię w Twoim wątku to jest obraza. Każdy kij ma dwa końce.
Sakul napisał/a: | Policz sobie ile wydatków jest związanych z gazem i kiedy on się zwróci ,tym bardziej to są auta przedziału 20 lat, wiec i naprawy będą częściej.
1.Dobry gazownik mało nie bierze
2. częściej wymiana filtrów gazu
3. częściej wymiana filtrów powietrza
4. wymiana membran
5. uszczelniaczy, uszczelek
6.Droższe przeglądy , opłaty
7.wymiana filtrów paliwa
8. wymiana świec
9. wymiana kabli wysokiego napięcia/wiązki |
Może sam policz wydatki i zobaczysz, że jak ktoś jeździ dużo, to instalacja zwróci mu się bardzo szybko i nawet jak dobry gazownik Cię dobrze skasuje. Wymiana filtrów to nie są jakieś bajońskie sumy. Przy prawidłowym ustawieniu LPG, co nie jest problemem przy sekwencji, z silnikiem nic złego się nie dzieje i chodzi praktycznie tak samo. Przegląd do dowodu jest droższy o 63 zł, żadnych dodatkowych opłat nie ma. Świece, kable, filtry, wiązka: jak gazu brak też trzeba wymieniać. Jak motor zdrowy i sprawny to LPG nic mu nie zrobi, a Ty oczywiście powielasz mity i stereotypy o LPG.
Jak kogoś nie stać na benzynę, to i na diesla go nie stać, bo:
1. Regeneracja turbospręzarki dużo kosztuje,
2. Regeneracja wtryskiwaczy dużo kosztuje,
3. Regeneracja pompy wtryskowej dużo kosztuje
4. ON praktycznie tyle samo kosztuje co PB
5. Silniki mają duży przelot i zawsze jest coś do zrobienia, więc jak władujesz kasę, to na paliwie nie zaoszczędzisz: tutaj LPG to bardzo dobre rozwiązanie, tym bardziej, że te motory dobrze znoszą gaz. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 09:47
|
|
|
Sakul napisał/a: | Muciek napisał/a: | Sakul, o odezwał się Polaczek W sumie dawno nie było kłótni LPG vs PB vs ON, ale proszę |
Młodziku co Cie Boli?? Kto tu wszczyna kłótnie?? To że mam własne zdanie to problem?
Policz sobie ile wydatków jest związanych z gazem i kiedy on się zwróci ,tym bardziej to są auta przedziału 20 lat, wiec i naprawy będą częściej.
1.Dobry gazownik mało nie bierze
2. częściej wymiana filtrów gazu
3. częściej wymiana filtrów powietrza
4. wymiana membran
5. uszczelniaczy, uszczelek
6.Droższe przeglądy , opłaty
7.wymiana filtrów paliwa
8. wymiana świec
9. wymiana kabli wysokiego napięcia/wiązki
Największe zniszczenia powoduje w zaworach, czy gniazdach zaworowych. Te elementy po prostu nie lubią gazu i zużywają się o wiele szybciej. Głowica , wymyte suche tłoki, uszczelniacze to wszystko się zużywa.
Reasumując
Inwestycja się opłaca dla aut młodych 3-5 lat którymi pojeździsz parę lat żeby zwróciły się koszty całej instalki oraz przelicznik paliwa . Co innego kupić auto które już instalacje posiada. jedynie ''oszczędzasz'' kwotę instalacji Tyle ode mnie
Peace |
Suche tłoki
Generalnie to dzięki temu że swoje ex C200 kupiłem z gazem
przeliczyłem 100.000km które zrobiłem, różnice ceny benzyny i gazu które wyjechałem przy tym jakby spalił 1L mniej na PB
- minus wszystkie koszty serwisów gazu,
- minus koszty wymiany filtrów gazu
- minus różnice droższego przeglądu
- minus jedna wymiana wypalonego tłumnika
Pozostało mi 15.000zł czyli to co zapłaciłem za auto 8lat wstecz (samo na siebie zarobiło na tym co zaoszczędziłem). Nadal będziesz się upierał? To zacznij liczyć wszystko dokładnie...
NAWET GDYBYM MUSIAŁ WYMIENIĆ NA KONIEC SILNIK ZA 1000ZŁ TO NADAL ZOSTAJE MI 14.000ZŁ OSZCZĘDNOŚCI.
Takie opinie były, są będą jeszcze długo u nas dopóki ludzie nie nauczą się liczyć.. Polak powie (nie każdy ale mamy przykład) łeee gaz to jest dla kuchenek a Hemlut zakłada LPG do 5litrowego motoru i kalkuluje zyski kilka-kilkanaście tysięcy Euro przy jakim przebiegu uzyska a przy ich przelotach bardzo szybko. Zaś większy motor większe oszczędności.
ps. markowe przewody WN wytrzymują 45tys kilometrów na LPG.
ps2. wtryski? Ja używam http://www.motochemia.pl/...00ml-p-296.html raz na pełne tankowanie PB czyli raz na pół roku niewiele ponad 11zł. |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 12:52
|
|
|
Nie ma co się kłócić widac, ze ten ktos nie miał nigdy auta z lpg i nie wie co to jest. Szkoda sie odzywać.
Co do LPG w kompressorze, polecam z czystym sumieniem |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 13:11
|
|
|
Suche tłoki- co to znaczy?
Może i są silniki, które gazu nie lubią. Ale stare benzynowce Mercedesa robią dużo km i trudno stwierdzić czy gaz szkodzi. W wielu padają uszczelki pod głowicą, ale z reguły tym, które chodzą tylko na benzynie.
Diesel opłaca jeśli:
- Masz piec na opał
- Jesteś kierowcą TIRa, lub dobrze znasz kierowce TIRA |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
|