Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy 2.2 cdi
Autor Wiadomość
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 23 Maj 2017, 22:41   Brak mocy 2.2 cdi

Witam. Mam problem z moim MB 2.2 cdi 125 km automat. Ostatnio wymienieniałem upg, wymieniłem wszystko dobrze. Ostatnio jechałem trase 200km w jedną strone 10 km od celu spadła moc.
Kręcił tylko do 3 tys i ledwo jechał. Jakoś wróciłem, dzisiaj byłem na komputerze. Wyskoczyło że czujnik listwy wtryskowej, został wymieniony na miejscu. Jako taka moc wrociła choć to nie to samo chyba co przed tym. Wyjechałem od mechanika z 5km znowu brak mocy. Jak się zgasi silnik i odpali to do 3 biegu normalnie, później go blokije.Dzwonie do niego, no przyjedz jeszcze raz podepniemy. Pojechałem i że zamałe cisnienie doładowania czy coś takiego, jak wąż przed ssącym sie złapie to mozna go palcami utrzymać prawie w tym samym miejscu. Chyba powinno go mocniej rozprężać. Mówi, że Turbina. Turbo od razu wymieniłem jak tylko do domu wróciłem(mam drugie 2.2 na części). I to samo. Wymieniłem czujnik doładowania i bez zmian, co to może jeszcze byc?
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2017, 23:17   

KBK, sprawdź podciśnienie.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 24 Maj 2017, 06:29   

Od tego powinno się zacząć
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 24 Maj 2017, 09:15   

Podcisnienie jest, jak odłaczam to ta grucha od Turbo puszca jak podłącze to od razu zaciąga i tak tez chyba być nie powinno
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 24 Maj 2017, 09:34   

KBK napisał/a:
Podcisnienie jest, jak odłaczam to ta grucha od Turbo puszca jak podłącze to od razu zaciąga i tak tez chyba być nie powinno



Wysterowanie zaworu upustowego turbosprężarki jest uzależnione od wielu czynników.




Podciśnienie sprawdza się wakuometrem :!:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
kmtaxi 
Krzysztof

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 167
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24 Maj 2017, 10:21   

Wyskoczył błąd czujnika ciśnienia na listwie, a wymienia się elektromagnetyczny zawór paliwa na listwie, ten od ściany grodziowej.
_________________
W210 2.2 Cdi automat 2001r
był W202 2,2 D 1996r
Jestem też tu:
http://www.w210.pl/index.php
http://www.mercmania.pl/forum/
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 24 Maj 2017, 10:30   

Błędu juz nie wywala, tylko cisnienie doładowania
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 24 Maj 2017, 10:46   

Witam

To teraz podejdź do samochodu przodem i podnieś maskę. Pol lewej stronie chłodnicy jest taki czarny "patent" i do niego dochodzą dwa kabelki elektryczne. Odepnij wtyczkę z tymi kabelkami - oczywiście styki możesz czymś umyć. Sprawdź czy czasem kabelki nie przegniły a trzyma je tylko ta osłonka gumowa.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 24 Maj 2017, 19:41   

Sprawdzałem, czyściłem i madal to samo, czujnij doładowania tez i nie pomogło :/
 
 
mj 

Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 12
Skąd: Wągry
Wysłany: 24 Maj 2017, 20:10   

Sprawdź połączenie pneumatyki mapsensora(jak otworzysz maskę jest po prawej stronie na grodzi) do kolektora ssącego - czy połączenie jest ok. Jeśli na wężyku podciśnienia są ślady oleju szukaj nieszczelności.
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 24 Maj 2017, 21:30   

I czy rurka idąca do kolektora ma przelot-EGR działa czy zaślepiony?
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 24 Maj 2017, 22:17   

Wszystko jest podłaczone jedynie klapki są wyjęte, ale podciśnienie i tak jest podpięte tak jak było
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 24 Maj 2017, 22:20   

Jak są wyjęte to jakim cudem jest podciśnienie spięte tak samo?
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 25 Maj 2017, 09:59   

Te podcisnienie od sterowania klapkami jest normalnie założone i chodzi sobie luźno
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 25 Maj 2017, 12:03   

Gruszka jest szczelna?
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 9