Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy 2.2 cdi
Autor Wiadomość
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 23:10   

Od klapek juz zaslepiłem dzisiaj ale nadal to samo, mała nieszczelność będzie i bedzie źle? Bo tak to trzyma podcisnienie tylko przeciagne go do 120 i wtedy wchodzi w jakiś tryb awaryjny. Jak będę jechał spokojnie to cały czas będzie podciśnienie
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Czerwiec 2017, 09:14   

KBK, Eh...to skąd wiesz, że znika podciśnienie? Po wejściu w tryb awaryjny to komputer wyłącza turbinę a nie brak podciśnienia.

[ Dodano: 8 Czerwiec 2017, 09:18 ]
KBK napisał/a:
Od pewnego czasu pojawiło sie syczenie z lewego nawiewu, przy pewnych obrotach silnika. A gdy mi sie właczy ten jakby tryb awaryjny co obroty idą tylko do 3tys to to przestaje syczeć. Co to może być? Przy servo cos?

A jeśli istotnie syczy Ci z lewego nawiewu, to jest nieszczelność ma regulatorze wysokości reflektorów. Rozebrać i sprawdzić.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 8 Czerwiec 2017, 16:32   

Znika bo później jak zdejmuje przewód to nic sie nie dzieje. Syczy to gdzieś od silnika przy grodzi
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 8 Czerwiec 2017, 17:13   

KBK, a byłeś na kompie?
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 8 Czerwiec 2017, 18:46   

Masz schemat i działaj. Aczkolwiek wg mnie to coś dziwnego że cały czas masz moc itp a po 120km/h już wchodzi w tryb awaryjny :)


_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 8 Czerwiec 2017, 23:09   

A ja Wam wszystkim powiem - bez wakuometru, to możecie sobie w nosie podłubać.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Czerwiec 2017, 23:34   

KBK, to obstawiał bym serwo...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 00:24   

badmojo, szukajcie a znajdziecie 8)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 01:11   

Tez właśnie myślałem nad serwem, mam w zapasie. Ale najpierw musze maske pomalować po przykrym incydencie 😂
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 10:21   

Daniel, oprócz wakumetru potrzebne jeszcze są wartości podciśnienia. Jak je znasz to podaj. Bez tego samo urządzenie nic Ci nie da.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 13:02   

badmojo, jestem w trakcie przygotowania obszernego tutorialu dotyczącego układu podciśnienia na przykładzie OM611. Ponieważ zrobiłem również fotorelacje z naprawy, wiec trochę to potrwa zanim wszystko ogarnę. Daj mi jeszcze 2-3 dni :D
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 15:38   

Daniel, ok :-)
KBK, a byłeś na SD...? Bo jeśli to komputer włącza tryb awaryjny ze względów bezpieczeństwa (serwo), to powinno to wyjść po podłączeniu.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 20:10   

Byłem jak ten czujnik mi blokował później jak podłączył to nic nie pokazywało niby
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Czerwiec 2017, 19:11   

KBK, jakiś wynik...?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 25 Czerwiec 2017, 09:43   

Nie nadal coś syczy tak jakby przez osłone kolumny kierowniczej, czasu nie miałem bo ogarniałem maske którą sie otworzyła przy 120 :lol: będę dzwonił do tego Pana kiedy moge podjechać na kompa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,144 sekundy. Zapytań do SQL: 10