Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
w211 E240 V6 2.6 170KM
Autor Wiadomość
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 19 Grudzień 2017, 18:50   

Michael. W silniku M271 jest kontrola rozrządu co 100.000km i koniec kropka. Widocznie nikt tam nie zaglądał! Po zakupie trzeba było prosto do mechanika i sprawdzić rozrząd, a nie jeździć dopuki silnik się nie rozwali.
Co do W210 to się zgadzam. To są bardzo trwałe samochody, oprócz blachy. Mechanika nie do zdarcia. Trzeba pamiętać, że samochody te po około 10 latach trafiły z Niemiec do Polski i tam nikt nie miał takich dużych problemów z rdzą, tylko my, bo kupiliśmy samochód, który według producenta powinien już nie jeździć.
 
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 19 Grudzień 2017, 19:48   

polofix, wg mnie wtedy jeszcze nie było takiego nacisku na szybką zmianę samochodu. Fakt że korozja wychodzi, ale samochód ma swoje lata. Z technicznego punktu widzenia W202 i W210 są bardzo dobrze zrobione, no bo sam powiedz co się tam dzieje. Raz na 15 lat wymiana przednich wahaczy żeby nie ugnił przy sworzniu i tyle, cała reszta nie poddaje się z dnia na dzień. 203 to inna bajka, nie jest tak łopatologicznie zrobiony, natomiast uważam że W210 to super samochód, jak znajdzie się zdrowy egzemplarz i zadba o jedyny problem, który w nim nagminnie występuje (korozja), to samochód wdzięcznie posłuży lata :)
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 19 Grudzień 2017, 20:23   

mariuszt0 zgadzam się w 100%.
Dbajcie o swoje stare 202 i 210, bo takich samochodów już nigdy nie będzie.
 
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 21 Grudzień 2017, 22:29   

polofix napisał/a:
mariuszt0 zgadzam się w 100%.
Dbajcie o swoje stare 202 i 210, bo takich samochodów już nigdy nie będzie.


idealnie w samo sedno :!: :idea: 8)
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
1JZ 

Pomógł: 18 razy
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 739
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Grudzień 2017, 22:53   

Jakie są wady tych v6 ogolnie? A No pala jak smok. W ogóle nie jadą w budzie okulara i w211, piją olej i to w dużych ilościach, a jak masz dużego pecha to zacznie pukać. Cewki w chorych cenach, dźwięk okropny. Jak tam brać bene to v8, albo przedliftowa rzedowke
_________________

E320 CDI Avantgarde
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 22 Grudzień 2017, 22:58   

moje 2.4 V6 w mieście pali 12L w trasie 9-9,5L, nie jadą? nie przesadzajmy na pewno nie jadą jak wariaty ale to jednak wolnossące motory nie ma z czego pojechać.... mój ani grama oleju nie pije i pierwsze slyszę o tym fakcie, dźwięk maja bardzo przyjemny :) z jedynym z czym się zgodzę to, że sporo piją, cewki są cholernie drogie i że V8 najlepiej :D
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22 Grudzień 2017, 23:34   

Miałem 208 z silnikiem 3.2 czyli ta sama seria co 2.4 itd. V6. Nie wyobrażam sobie tego silnika pod postacią 2.4. 3.2 nie robi roboty a jak wszyscy piszą wyżej, cewki 2 świecie na cylinder itd itp. Naprawdę jak miał bym się męczyć z tą konstrukcją wolał bym 4.3 bo takiego będę szukał do w210.

Co do oleju to olej łyka i nie sprzeczajcie się, to nawet jest opisane w instrukcji. Lanie oleju po bloku nie występowało u mnie pewnie ktoś robił uszczelki.
Rozrząd hałasował, falowały obroty, dźwiek ?? Jaki dźwiek, zwykły odkurzacz nic więcej.

Jedynie jakaś tam satysfakcja że przed sobą masz V6 i tyle. Co do spalania miałem w samej PB to przy jakiejś tam zabawie w mieście 15L wiec no tragedii aż takiej nie ma. Na trasie tak własnie koło 9L.

Są zwolennicy tego silnika i przeciwnicy, ja jestem przeciwnikiem i moim zdaniem nie warto. Chyba że ja za dużo wymagam ale nie sądzę :D Co prawda nigdy nie zrobił numeru że chvj ci w dupe dalej nie jadę, no ale ja jednam wymagam pełnej sprawności silnika :D . Ale o dziwo w chryslerze crossfire ten silnik robił mega robotę. A samochód cięższy od CLK.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 03:41   

Fuck... Jesli z m112 jest tak jak piszecie, o m271 i m27w opinie w ogole tragedia... To chyba bedzie sie przesiasc na jakis odkurzacz. Co za sens kupowac MB zeby pakowac sie w koszta :roll:
Ps. Diesla nie trawie.
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 09:28   

Na forum E klasy, kogo nie zapytasz o benzynowy silnik wyłączając kompressor, każdy poleca M112/113. Ja niestety nie miałem, więc cóż mogę innego powiedzieć, niż tylko powtarzać opinie forumowe. Gdybym był zainteresowany benzyną i chciał przedlifta w W211 to 3.2 V6 było by moim wyborem. Rozumiem też opinie jak ktoś mówi o tym silniku, że te 224KM nie jadą, pewnie ma w garażu same V8 i V12.
12 świec, cewki, myślę, że do przeżycia, to nie jest W202, ale każdy liczy po swojemu i wie na co może sobie pozwolić.

Cytat:
Co za sens kupowac MB zeby pakowac sie w koszta :roll:

A kto kupował Mercedesa ze względów ekonomicznych kiedykolwiek? :shock:

a na temat kompressora:
http://w211.eu/viewtopic.php?f=29&t=9098
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 09:52   

Greg_G napisał/a:
kto kupował Mercedesa ze względów ekonomicznych kiedykolwiek?

Mam na mysli awaryjnosc wspolczesnych silnikow benzynowych... Wydajac kase chcialoby sie nie myslec o rozrzadzie czy walkach kiedy sprawdzic bo sie motor posypie...
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 10:09   

MICHAL200 nie słuchaj tutaj pojedynczych opinii tylko poczytaj fora, bo 3.2 to bardzo chwalone silniki, dużo ludzi ich szuka dlatego mają spore ceny jeszcze w stosunku do innych. Kumpel ma 3.2 w W210 w 4maticu i jest wszystko w porządku, nie ma co się zniechęcać.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 10:15   

Wszystkie silniki m112, m113 , m271 m272 są udane. M272 po wymianie wałka jest udanym silnikiem i można brać. Przy zakupie takiego silnika, trzeba patrzeć czy udokumentowana jest wymiana. Jak jest to brać. Dodam, że od pewnego numeru silnika, i rocznika chyba 2007 były montowane wałki bez wad. M112 i m113 to jedynie koszt kabli i cewek nie jest mały. Może koszt jest w normie, ale kabli jest dużo i dlatego tak wychodzi.
M271 koszt wymiany rozrządu w serwisie to coś około 7000. W zwykłym warsztacie, cały komplet wyjdzie może ze 2 koła. Spalanie jest najniższe i to jest ten plus tego silnika.
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 10:18   

Muciek napisał/a:
MICHAL200 nie słuchaj tutaj pojedynczych opinii tylko poczytaj fora, bo 3.2 to bardzo chwalone silniki, dużo ludzi ich szuka dlatego mają spore ceny jeszcze w stosunku do innych. Kumpel ma 3.2 w W210 w 4maticu i jest wszystko w porządku, nie ma co się zniechęcać.

Racja. Ja bym brał taki. Jeżdżę z m113 i sobie chwalę. M112 i M113 to te same silniki tylko M113 o dwa cylindry większe. czyli o kilkanaście cm dłuższe, 99% osprzętu ta sama.
 
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 12:35   

Jeżeli 7,5 s do 100 w samochodzie "sportowym" jakim jest 208 jest dla kogoś zadowalająca to jedynie zazdrościć małych wymagań :mrgreen: Ja jedynie stwierdzam fakt że moim zdaniem nie warto pchać się w 3.2 i lepiej w 4.3 oczywiście w zależności od modelu i czy występował w nim :roll:

Ale lepiej napisać że zrobisz sobie rozrząd za 2000 dołożysz jeszcze 800 no później jeszcze 1000 i masz całkiem spoko silnik :|
Znowu pogratulować portfela i braku innych wydatków.
Pomijam fakt że 1/2 opini na ten temat piszą ludzie którzy taki samochód użytkują jedynie w niedziele i od święta. Ja dobrze wiedziałem co w moim kuleje, ale jak przyjechał pierwszy kupiec po niego to jak by nogi Boga złapał nie chciał wychodzić.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 23 Grudzień 2017, 12:58   

WoleMerce napisał/a:
Jeżeli 7,5 s do 100 w samochodzie "sportowym" jakim jest 208 jest dla kogoś zadowalająca to jedynie zazdrościć małych wymagań :mrgreen: Ja jedynie stwierdzam fakt że moim zdaniem nie warto pchać się w 3.2 i lepiej w 4.3 oczywiście w zależności od modelu i czy występował w nim :roll:

Ale lepiej napisać że zrobisz sobie rozrząd za 2000 dołożysz jeszcze 800 no później jeszcze 1000 i masz całkiem spoko silnik :|
Znowu pogratulować portfela i braku innych wydatków.
Pomijam fakt że 1/2 opini na ten temat piszą ludzie którzy taki samochód użytkują jedynie w niedziele i od święta. Ja dobrze wiedziałem co w moim kuleje, ale jak przyjechał pierwszy kupiec po niego to jak by nogi Boga złapał nie chciał wychodzić.

Zaraz będziemy pisać o 320 AMG i i tak ktoś się znajdzie niezadowolony z osiągów.
Sądzę, że każdy musi dobrać silnik do swoich potrzeb. Ci co jeździli wcześniej c180 122KM, będą w szoku jak odchodzi 320. Drugi na C320 nie spojrzy, bo 224KM za mało. Każdy niech sobie wybierze co chce.
Jak dla mnie to w W211 silnik 3.2 przewyższa bardzo ten 2.6. 3.2 pali mniej o jakieś 5% i osiągi ma o wiele lepsze. Czyli lepiej jak by to było 3.2.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,179 sekundy. Zapytań do SQL: 9