Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:40
Komfort jazdy
Autor Wiadomość
wiolcia 
wiolcia

Dołączyła: 10 Sie 2007
Posty: 16
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 12 Październik 2007, 19:48   Komfort jazdy

Witam.
Czy może ktoś mi podpowiedzieć; czy jest znaczna różnica w komforcie jazdy między wersją esprit a Classic czy Elegance.
Mój Esprit wydaje mi się trochę zbyt twardy (jak na moje wyobrażenie mercedesa).
Myślałam że to sprawa zużytych elementów zawieszenia ale są po gruntownym remoncie włącznie z wymianą amortyzatorów.
Czy wymiana sprężyn na te z wersji Classic może coś poprawić ?
Ostatnio zmieniony przez zmichal 12 Październik 2007, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 12 Październik 2007, 19:53   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Październik 2007, 20:00   

Nie jechałem Classiciem i Elegantem (które mają identyczne zawieszenie), ale po przesiadce ze Sporta, który ponoć przestawia kręgi w kręgosługie (moim zdaniem to idealny kompromis pomiędzy komfortem a wyglądem), stwierdzam, że Esprit jest bardzo przyjemny ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
wiolcia 
wiolcia

Dołączyła: 10 Sie 2007
Posty: 16
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 12 Październik 2007, 20:06   

Jeśli chodzi o wygląd to mi pasuje ale trochę trzęsie
 
 
zmichal 
Moderator


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 736
Skąd: lubelskie
Wysłany: 12 Październik 2007, 20:50   

No właśnie.
To są właśnie nasze wspaniałe krajowe drogi...

Ale większość i tak woli wersje sporowe samochodów i najlepiej na super niskoprofilowych oponach i felgach 18-tkach.
Ja ich wciąż nie mogę zrozumieć - dopłacać często sporo kasy za to, aby pogorszyć sobie komfort jazdy :?:

Należy też wziąć pod uwagę fakt, iż na naszych wyboistych drogach jeżdżenie autem o sportowych nastawach zawieszenia powoduje też większe rozklekotanie całego samochodu, problemy z trzeszczeniem i skrzypieniem plastików wewnątrz i inne przykre rzeczy...

No ale jak kto woli! - ja bym w życiu nie kupił C klasy Sport czy Esprit, właśnie ze względu na zawieszenie. Mimo, iż też lubię sportowe akcenty!
_________________
E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
 
 
rob 


Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Październik 2007, 22:40   

Espritem przemieszczam się przez ponad dwa lata i zrobiłem nim 43 tysiące kilometrów, w zeszłym tygodniu byłem na przeglądzie u znajomego diagnosty(facet jest naprawdę rzetelny) Po dokładnych badaniach uszerbku na zdrowiu MB nie stwierdzono. Zaznaczam że ogumienie mam w rozmiarze 205/55 R16. Tak moją Mercedes stworzono-dla mnie ideał.
_________________
C 200T CDI esprit selection
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 13 Październik 2007, 00:02   

zmichal napisał/a:
No ale jak kto woli! - ja bym w życiu nie kupił C klasy Sport czy Esprit, właśnie ze względu na zawieszenie. Mimo, iż też lubię sportowe akcenty!
i własnie TU sie mylisz ! mam Sport, niski, kapec 195 na razie po zimie bedzie z 205 fele 15 amg, i powiem CI ze Mondeo którym tez jezdze na 16 jest duzo twardsze, Mercedes wprost płynie przez nierównosci...


w galerii zdjęcia !
_________________


 
 
Macias27td 
wymęczony

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 153
Skąd: 3miasto
Wysłany: 13 Październik 2007, 01:12   

dokładnie Mercedes płynie...
miałem wcześniej Tipo GRANTOURISMO 2.0 i obniżyłem w nim zawieszenie-sprężyny WEITEC progresywne i amortyzatory gazowe BILSTEIN.
jeśli chodzi o bezpieczeństwo to polecam,jeśli chodzi o komfort...auta nie szło ugiąć naciskając maskę więcej jak blat Waszego biurka. drogi nasze dały mi się wtedy we znaki jak nigdy dotąt.podeszfa buta ma leprzą amortyzacje.
ale porównując dziś moją 2ipółitrówke,stwierdzam, że jest równierz twarda (classic2,5td) jednak "tylko wtedy kiedy trzeba" znaczy Mercedes bardzo dobrze wybiera wszystkie nierówności a w zakrętach jest odpowiednio twardszy.bezpieczny.
do tego jeszcze ASR który nie raz potrafi zatrzymać "dupke" na właściwym torze jazdy.
pozdro
_________________
naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)

2.5TD
R.I.P

(już 2 razy ją oszukałem)
 
 
 
Pawelc280 

Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 53
Skąd: USA
Wysłany: 16 Październik 2007, 04:43   

ja mam wersje elegance zawiesznie jakies 30 tys km zrobione i posprawdzane i powiem jedno komfortowe ale jak dla mnie za bardzo zaluje ze nie mam sporta po prostu samochod plywa mi w zakretach i zaznaczam auto nie bylo bite pozdr
_________________
C280 1995 nizastapione auto
Mitsubishi Eclipse g3
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 16 Październik 2007, 08:40   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 21 Grudzień 2011, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Stasio 

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Październik 2007, 09:38   

Mam Elegance z fabrycznym zawieszeniem sportowym ,sprawdzałem po Vinie .Czyli na mój gust wszystkie te wersje różnią się wyposażeniem ,a dodatkowo w wersjach też się różnią.Wyposażenie sportowe na nasze drogi jest bardzo złe ,może jak bym wcześniej wiedział to bym go nie kupił.
_________________
MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL
 
 
wiolcia 
wiolcia

Dołączyła: 10 Sie 2007
Posty: 16
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 16 Październik 2007, 10:18   

Ale czy oprócz sprężyn te auta różnią się też amortyzatorami ?
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Październik 2007, 12:57   

Wg mnie tak amortyzatory są inne bo inna jest charakterystyka skoku zawieszenia
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 16 Październik 2007, 17:01   

Wystarczy sprawdzić w EPC i wszystko jasne.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 16 Październik 2007, 17:35   

Stasio napisał/a:
Mam Elegance z fabrycznym zawieszeniem sportowym ,sprawdzałem po Vinie .Czyli na mój gust wszystkie te wersje różnią się wyposażeniem ,a dodatkowo w wersjach też się różnią.Wyposażenie sportowe na nasze drogi jest bardzo złe ,może jak bym wcześniej wiedział to bym go nie kupił.


Ja wlasnie zmienilem orginalne spręzyny i amortyzatory z elegance na sporta :) ) a to dlatego, ze chcialem zeby nizej siedzial. Jesli chcesz zmieniac sprezyny daj znac :)
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 12