Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 11:40 |
Komfort jazdy |
Autor |
Wiadomość |
Morda
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 414 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 11:30
|
|
|
Dla mnie sport to to co lubię. Twardo , nisko , szeroki kapeć , i przyklejony do drogi . |
_________________ MB C-180 SPORT
WDB2020181A190669
SSIJ MI WYDECH , LIŻ MI FELE
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 17:28
|
|
|
poprzedni mialem w201 i fotele byly naprawde wygodniejsze i wykonane z lepszego materialu.te tapicerka i twardoscia podobne sa do wykonania VW z tych lat.jezeli chodzi o trzymanie boczne,to tamten tez byl automat i tez mial podlokietnik.pokonujac ostry zakret trzymam sie go prawa reka.przydatna i mocna rzecz jezdzac po miescie. |
|
|
|
|
maatohewetbi
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 64 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18 Marzec 2010, 22:43
|
|
|
No ja poprzednio miałem BMW e36 Coupe...a teraz mam C klasę w wersji Sport i...komfort w BMW jest lepszy. Poza tym, może teraz ktoś mnie zjedzie,ale kierowanie jest o niebo lepsze w BMW a już o skrzyni biegów nie wspomnę. Powoli dojrzewam do zdania, że jednak BMW e36 (miałem już 2 sztuki) jest jednak samochodem lepszym niż W202. Zapomniałem napisać o hamulcach:tutaj BMW także jest górą...sądziłem jednak że Merc będzie lepszym wyborem, no ale mnie trochę rozczarowuje |
_________________ Mercedes-Benz C180 '94 (LPG Stag 300-4) |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 18 Marzec 2010, 22:46
|
|
|
maatohewetbi,
żalisz się czy się chwalisz ? |
_________________ C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 19 Marzec 2010, 01:31
|
|
|
maatohewetbi, heh nie wiem co za e36 miałes ale nie jezdzilem takim zeby komfort w nim byl lepszy od w202, moze poprostu zrób zawieszenie w swoim MB.
Pozdrawiam |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 19 Marzec 2010, 08:53
|
|
|
grzesiekx, komfort kojarzy mi się raczej z "klasykami" i "elegantami", "sport" jest daleki od komfortu |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 19 Marzec 2010, 08:58
|
|
|
maatohewetbi napisał/a: | No ja poprzednio miałem BMW e36 Coupe...a teraz mam C klasę w wersji Sport i...komfort w BMW jest lepszy. Poza tym, może teraz ktoś mnie zjedzie,ale kierowanie jest o niebo lepsze w BMW a już o skrzyni biegów nie wspomnę. Powoli dojrzewam do zdania, że jednak BMW e36 (miałem już 2 sztuki) jest jednak samochodem lepszym niż W202. Zapomniałem napisać o hamulcach:tutaj BMW także jest górą...sądziłem jednak że Merc będzie lepszym wyborem, no ale mnie trochę rozczarowuje |
Jeżeli miałeś w tej coupe-cie serie zawiech a teraz masz sporta - to ty czego oczekujesz? Chcesz komfortu to kup sprężyny od clasica/elegance (mam takie na sprzedaż akurat to twojego motoru), wymieć amory na standardowe gazówki i zmienisz zdanie.
Co do kierowania BMW - to od dawna wiadomo że BMW ma zajeb.... układ kierowniczy więc czego się spodziewałeś że bedzie miał jeszcze lepszy ? Co do hamulców żeby stwierdzić jak co działa to sprzwdź/wymień w wszystko co odpowiada za hamowanie: płyn hamulcowy, klocki przód, tył + tylne szczęki, sprwadź tarcze, zobacz w jakiej kontycji są jarzma, tłoczki hamulcowe itd. - i wtedy można mówić i porównywać hamowanie |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 19 Marzec 2010, 11:48
|
|
|
Gomezio napisał/a: | grzesiekx, komfort kojarzy mi się raczej z "klasykami" i "elegantami", "sport" jest daleki od komfortu | Nie dopatrzyłem się, ze kolega ma sporta |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
avic
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: Szczecin/Konin
|
Wysłany: 20 Marzec 2010, 01:40
|
|
|
No i warto dodać, że jednak C180 nie ma tarcz wentylowanych co jest jego wadą... Nie wiem jak e36, ale jako "sportowy" samochód chyba wentylowane tarcze jednak ma. I stąd ta róznica |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Marzec 2010, 10:30
|
|
|
Co wy macie z tymi wentylowanymi tarczami... zróbcie sobie hamulce lepiej JA nie narzekam, kilka razy na autostradzie prawie w podłoge musiałem deptać i przodem jeszcze nie zahaczyłem nikogo. No ok, raz siebie, jak przechodziłem i się potknąłem przed autem... |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 20 Marzec 2010, 17:18
|
|
|
avic napisał/a: | No i warto dodać, że jednak C180 nie ma tarcz wentylowanych co jest jego wadą... |
raczej zaleta - sa 2 razy tansze a hamuja tak samo jak wetylowane (mowa o sprawnych hamulcach) |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Marzec 2010, 00:08
|
|
|
W podstawowych W124 (200E) też montowano tarcze niewentylowane i problemów z hamowaniem z dwustu nie było |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
maatohewetbi
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 64 Skąd: Radom
|
Wysłany: 21 Marzec 2010, 14:06
|
|
|
pstrag21 napisał/a: | maatohewetbi,
żalisz się czy się chwalisz ? |
Napisałem tylko swoją opinię więc nie wiem do czego pijesz...chyba każdy ma prawo do opinii, a ja takową wyraziłem. |
_________________ Mercedes-Benz C180 '94 (LPG Stag 300-4) |
|
|
|
|
avic
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: Szczecin/Konin
|
Wysłany: 21 Marzec 2010, 16:54
|
|
|
Może i macie racje z tymi hamulcami. Ja tam sie na mechanice hamulców za bardzo nie znam, wiem tylko jak się jeździ c klasą z wentylacją - i może muszę coś poprawić u siebie - ale subiektywnie wyczułem mniejszy skok jałowy pedału. No i po coś w końcu montowali wentylację, prawda? Bo skoro równie dobre są zwykłe..to gdzie tu sens?
edit: chociaż tak sobie myslę..że to mogły być lepsze przewody i swieższy płyn raczej a nie tarcze chyba.. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 11:59
|
|
|
Albo zakonserwowane zaciski hamulcowe z prowadnicam. Wbrew pozorom jest tam kilka rzeczy, które potrafią wymagać napraw Jak nie tłoczek, to prowadnice zacisku, albo stare klocki (po wyjęciu rozpadają się w rękach). O przewodach sparciałych i zapowietrzonym układzie już nie mówie |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
|