|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 16 Październik 2012, 14:24 |
Luz kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
mchali
W202 2.5td 95'
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 125 Skąd: MC-P
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2010, 15:10
|
|
|
podłącze się do tematu z jednym małym pytaniem, mam dość duży luz na przekładni, czy mogę bez żadnego problemu wstawić na miejsce oryginalnej taką od w124 lub w201? są trochę tańsze i ponoć bardziej wytrzymałe, gdyby nawet zrobił się tam jakiś luz to zawsze dało by się go wyregulować tą magiczną śrubką której w w202 już nie ma... |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2010, 15:21
|
|
|
W W202 jest ta śruba tylko w innym miejscu, dostępna od spodu (od góry i tak nie ma dojścia).
Przekładnie niestety nie są plug&play, ale na pewno troche rzeźby i druciarstwa i będzie działać. To jak ze... wszystkim |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
mchali
W202 2.5td 95'
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 125 Skąd: MC-P
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2010, 20:21
|
|
|
o kurcze nie wiedziałem że jest, wcześniej czytałem na forum to były burzliwe dyskusje na ten temat Ci co pisali że jest, zaznaczali że musi to robić fachowiec i że po takim zabiegu przekładnia długo nie pociągnie... czyli jak by nie było taka z w124 jest lepsza, wujek pamiętam kiedyś kręcił jak chciał w jedną i drugą stronę i skręcił cacy, pojeździł tak parę lat i aż do momentu sprzedaży było cacy
Jak będę miał okazję to zapytam mechanika co sądzi o kręceniu moją śrubką lub ewentualnie czy potrafi wcisnąć tam tą przekładnie od w124. dzięki za podpowiedź |
|
|
|
|
pasik33
Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 28 Lipiec 2010, 23:23
|
|
|
Witam!
Ja mam dosyć spory luz przy zapalonym silniku okolo 4-5 cm jak nie więcej :/. I tu zaczyna się moje pytanie mianowicie - jaką mam pewność, że to jest przekładnia a nie drążek kierowniczy? Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Lipiec 2010, 16:40
|
|
|
pasik33, wchodzisz pod auto i wszystko widać. Najlepiej sprawdzić na kanale, bo przednie koła (ukł. kierowniczy) są obciązone. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 30 Lipiec 2010, 14:26
|
|
|
pasik33 napisał/a: | Witam!
Ja mam dosyć spory luz przy zapalonym silniku okolo 4-5 cm jak nie więcej :/. I tu zaczyna się moje pytanie mianowicie - jaką mam pewność, że to jest przekładnia a nie drążek kierowniczy? Z góry dzięki za odpowiedź |
najlepiej jak wejdziesz pod kanał, jedna osoba będzie kręcić Ci kierownicą, a Ty będziesz patrzył czy ramię do drążka się porusza, czy tylko fragment od kierownicy do przekładni. to chyba najlepsze rozwiązanie.
też mam problem z luzem, na zapalonym ok 5-7mm po wymianie oleju w przekładni się pojawił. pewnie się skuszę i poszukam tej śruby do regulacji luzu.
ps. ma ktoś jakiś rysunek podglądowy jak wygląda przekładnia od środka? |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
Smush
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 1 Sierpień 2010, 13:06
|
|
|
U mnie był dość spory luz, tak że jak moja rodzicielka siadła za kółkiem i wjechała na droge z koleinami spanikowała, wysiadła i powiedziała ze nie chce dalej jechać bo nosiło na wszystkie strony. popytałem paru mechaników większość zwalała na przekładnie no i na za szerokie koła, 225 z przodu. Też miałem obawy ze to przekładnia, wymieniłem gały które są taniutkie i auto prowadzi się jak powinno. |
_________________ C180 Esprit ATP tour\96 WDB2020181F442496 |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Sierpień 2010, 08:28
|
|
|
A co to? |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 2 Sierpień 2010, 09:41
|
|
|
koncowki ? |
_________________ C180 1999r WDB2020182F845343 |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2010, 10:57 przekładnia kierownicza i luzy na niej
|
|
|
Witam kolegów
Przed momentem przejrzałem sporo postów na forum związanych z przekładnią kierowniczą w202, w połowie jest napisane, że istnieje możliwość regulacji luzu jakąś ukrytą śrubką pod przekładnią, a druga połowa twierdzi coś zupełnie innego.
Czy byłby w stanie ktoś mi powiedzieć na 100% jak jest w rzeczywistości? Na zapalonym silniku luz sięga mi ok 1 cm, a nie chcę wyjmować przekładni nie wiedząc jak jest w rzeczywistości.
Tak na marginesie: luz powstał po tym jak mechanik złym olejem zalał przekładnię po wymianie pompy wspomagania. Czy będzie można go łatwo zgubić? |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2010, 15:22
|
|
|
Luz nie jest akceptowalny do 3cm? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2010, 18:33
|
|
|
Do 2,5cm mierzony na obwodzie koła kierownicy Silnik zapalony, koła na wprost. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2010, 19:03
|
|
|
Camel- napisał/a: | Do 2,5cm mierzony na obwodzie koła kierownicy Silnik zapalony, koła na wprost. |
Teoria jedno a praktyka drugie.
Camel-, - przytakim założeniu przekładnia jest złom a auta nie idzie utrzymać na płaskiej, równej drodze |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2010, 19:10
|
|
|
Marcin Pop., tak podaje WIS.
edit: przepraszam, to chyba sumaryczny luz. Swoją drogą - tak olbrzymi... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2010, 20:03
|
|
|
Camel- napisał/a: | Marcin Pop., tak podaje WIS.
edit: przepraszam, to chyba sumaryczny luz. Swoją drogą - tak olbrzymi... |
Wis nie jest wyrocznią. Studiując go można zauważyć błędy |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,068 sekundy. Zapytań do SQL: 6
| |
|