Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
16 Październik 2012, 14:24
Luz kierownicy
Autor Wiadomość
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 10 Listopad 2007, 09:10   Luz kierownicy

Mam niewielki luz na kierownicy .... pytanie czy jest jakś śruba regulacyjna do usunięcia tego luzu ?

.
_________________
------------
 
 
maromer 
C200 Sport 95r

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 444
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 10 Listopad 2007, 09:14   

ale kiedy masz ten luz na zapalonym silniku czy na zgaszonym?
pozdro
_________________
C200 Sport 95r LPG
 
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 10 Listopad 2007, 12:30   

Na zgaszonym
_________________
------------
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 10 Listopad 2007, 12:31   

jak nie wielki luz to ujdzie ale pewnie drązek sie konczy :( a to poważna finansowo sprawa :(
 
 
marcin19_87 


Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 84
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 10 Listopad 2007, 12:37   

na zgaszonym silniku zawsze jest niewielki luz... :) zależy jak wielki on jest i czy jest też zauważalny jak działa wspomaganie :idea:
pozdrawiam
_________________
W202 220 DIESEL 96r. WDB2021211F502998
 
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Listopad 2007, 12:49   

pstrag21 napisał/a:
ale pewnie drązek sie konczy :( a to poważna finansowo sprawa :(

Jeśli się uda to drążek można oddać do regeneracji wtedy koszty naprawy są o wiele niższe
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
grz 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 352
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Listopad 2007, 13:19   

pstrag21 napisał/a:
pewnie drązek sie konczy

To też, ale może przekładnia ma luz?
Wydaje mi się, że przy wybitym drążku byłoby słychać stuki w czasie jazdy... poprawcie mnie jeśli sie mylę.
_________________
V8
__________________________________________
www.gryuliczne.com
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Listopad 2007, 14:56   

Dokładnie słuszna uwaga, miałem problemy z drążkiem i właśnie było słychać denerwujące stukanie
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 11 Listopad 2007, 05:22   

To raczej nie jest luz na drąźkach .... nie mam żadnych stuków ....
Zwrócił mi na to uwage diagnosta jak robił ustawienie zbieżności i geometrię kół.
Wydaje się to byc ewidentny luz na ślimaku czy listwie przekładni..... dlatego pytałem czy jest tam jakaś śruba do regulacji

Czy to jest też na pracującym silniku sprawdze [auto mam w garażu ] ale nie wyczuwałem tego podczas jazdy
_________________
------------
 
 
adamo64 
adamo64

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 65
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11 Listopad 2007, 09:34   

Tak jest regulacja luzu przekładni kierowniczej ,lecz wielu fachowców (tych co znają się na rzeczy ) nie poleca tej regulacji ,ponieważ później dość szybko przekładnia się kończy.Wybór więc należy do Ciebie,jeśli przekładnia już ma taki luz to możesz spróbować i powoli szukać używanej w dobrym stanie.Bywa też że sam przekładnia nie jest dobrze przykręcona do nadwozia i pojawiają się stuki. :|
_________________
W124 250D sprzedana a następna Mercedes w planach
 
 
 
Pawelo 

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 55
Skąd: Śląsk
Wysłany: 11 Listopad 2007, 10:49   

Witam ja miałem luz w kierownicy i regenerowane drążki koszt 180 zł a nowe to koszt ponad 300zł.mechanik mi powiedział że luz powinien być na zgaszonym silniku około 2;2,5cm natomiast na zapalonym nie powinno być wcale.
_________________
Gwiazda i jazda :)
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG
 
 
adamo64 
adamo64

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 65
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11 Listopad 2007, 15:44   

Pawelo i co miałeś regulowany ten luz,jak teraz przekładnia pracuje?Ja się jednak trochę się bałem tej regulacji bo w sumie mi ten nieduży luz nie przeszkadzał. :wink:
_________________
W124 250D sprzedana a następna Mercedes w planach
 
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 11 Listopad 2007, 17:29   

jak na zapalonym luz ginie to dajemy sobie spokój. uwaga przy nieprawidlowej regulacji mozna zrobic sobie kuku!!!
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 11 Listopad 2007, 18:17   

U mnie mechanik grzebał przy śrubie i w krótkim czasie miałem po przekładni-duże luzy.
Wsadziłem od 202 z 99 roku i jest OK.
Pozdrawiam
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
zmichal 
Moderator


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 736
Skąd: lubelskie
Wysłany: 13 Listopad 2007, 00:29   

Panowie - przekładnia to niestety słaby punkt naszych aut :|
Ja u siebie też mam ten problem. Dwukrotnie próbowałem kasować luz na przekładni, ale na niewiele się to zdało.
_________________
E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,172 sekundy. Zapytań do SQL: 10