Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:42
stukanie w przednim zawieszeniu na kostce brukowej
Autor Wiadomość
bubu_piotr 
TAXI DRIVER


Pomógł: 153 razy
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 1174
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 10 Grudzień 2008, 19:34   

W inter carsie i na allegro też są. ja kupiłem chyba po 86 zł. w sklepie z częściami do :mb:
_________________
C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554

 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 10 Grudzień 2008, 20:30   

bubu_piotr napisał/a:
W inter carsie i na allegro też są. ja kupiłem chyba po 86 zł. w sklepie z częściami do :mb:
No niestety u nas ceny są troszke inne a na stronie intercarsu nie ma podanej ceny za lemfordera tylko najdrozszy trw za jakies 86zł plus przesyłka.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
bubu_piotr 
TAXI DRIVER


Pomógł: 153 razy
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 1174
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 11 Grudzień 2008, 06:48   

janucha78,
Ja miałem w oryginale drążek TRW (bardzo dobry) a teraz dostałem na wymianę zregenerowany ze znaczkiem :mb: .
Już drugie auto mam, gdzie drążki i w naszym przypadku górne wahaczę regeneruję i nie chcę nic innego ! Robię rocznie około 50 tys. km i przy poprzednim aucie (BMW) regenerowałem wahacze co 2 lata (100 tys. km).
Ceny były za oryginalne, czy nawet lemfordera kosmiczne a regeneracja sworznia w aluminiowym wahaczu to 50 zł. + 50 zł. tuleja met-gum.
Inna rzecz, że dobrego fachowca w regeneracji trudno trafić, lecz w Poznaniu jest jeden wyśmienity i ma dobre ceny (nie robi regeneracji podróbek- tylko oryginały)
Plusem jest też to, że ma do wielu aut na wymianę.
_________________
C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554

 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 13 Grudzień 2008, 00:30   

janucha78 napisał/a:
macie jakis pomysł co to może byc?

Wspornik drążka pośredniego :?:
Jest tam tulejka, którą się wymienia, a wytarta tez potrafi stuknąć.
Do tego jest jeszcze amortyzator układu kierowniczego...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 13 Grudzień 2008, 10:26   

Cytat:
Wspornik drążka pośredniego :?:
Jest tam tulejka, którą się wymienia, a wytarta tez potrafi stuknąć.
Do tego jest jeszcze amortyzator układu kierowniczego...
Wspornik i amortzator napewno ok.musze jeszcze dokładnie sprawdzic tulejki na wachaczu tylko nie wiem czy lepiej bedzie na podniesionym czy opuszczonym samochodzie?no i oczywiscie jeszcze wahacz górny ale tez nie mam pomysłu jak go sprawdzic bez wyciągania.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 13 Grudzień 2008, 10:45   

Na opuszczonym (w normalnym położeniu) sprawdzasz breszką. Naciągasz w różne strony i podważasz...
Dolny wahacz raczej nie ma powodu stukać na tulejach, bo tam sporo gumy jest (chyba, że tej gumy już nie ma, ale to już by auto nie jechało prosto... Może stukać na sworzniu, ale te masz nowe.
Jeśli juz to górny wahacz albo jakiś element układu kierowniczego...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mower01 
ach te diesle

Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 62
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 13 Grudzień 2008, 15:55   

u mnie też tak stukało i nikt nie mógł dojśc co to... wymieniłem końcówki drążków, gumy stabilizatora, górny wachacz, sworzeń i dalej stukało, dzisiaj się wziełem za amortyzatory chociaż szczerze wątpiłem że to będzie to, okazało się że amorki jeszcze dobre były (jeszcze fabryczne) tylko że tuleja na dole amorka ta co się go przykręca była na maksa wyrobiona. Łomem przedtem naciągałem i tego nie widziałem bo ciężki dostęp troche tam jest, ale teraz w końcu cisze na maxa mam w środku :lol: :lol:
_________________
2,0 diesel 94r.Elegance brillant silver
 
 
Gość

Wysłany: 16 Grudzień 2008, 19:40   

Witam. Przeczytałem wszystkie wasze pomysły i objawy są identyczne do moich. podajecie rozne przyczyny ale nikt nie zaproponowal sprawdzenia i regulacji przekładni kierowniczej (maglownicy) u mnie był luz i autko trosze nie pewnie sie prowadzilo a po regulacji jest ok. częściowo dalo sie usunąć stuki ale najprawdopodobniej bedzie konieczna regeneracja
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Grudzień 2008, 20:19   

aaddaamm, usunałeś luz na przekładni? :) Hm... w jaki sposób? Regulacją luzu? A przecież podobno takiego nie ma... :>
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 09:25   

podobno jest jakas sruba ktora sie reguluje luz przekladni, ale skraca to jej zywotnosc
jak to wkoncu jest ?
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 10:41   

btx napisał/a:
podobno jest jakas sruba ktora sie reguluje luz przekladni
Nie ma takiej śruby, to co jest w górnej części przekładni zakontrowane nakrętką służy do regulacji położenia całej przekładni w lewo lub w prawo. Gdybyś przykręcił np o dwa obroty żadnego luzu nie wykasujesz, tylko w jedną stronę skręcać będzie mocniej, a drugą słabiej, ponadto kierownica będzie krzywo patrzyła, tak samo się ma gdybyś odkręcił. Ponadto odkręcając kontrę i ruszając tą śrubę możesz rozszczelnić sobie przekładnie i płyn będzie wylatał :wink:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
volcanoadam 
Zdobywca!

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 185
Skąd: Birmingham UK
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 10:55   

U mnie tez sa stuki, ale tylko przy skreconych kolach na kostce brukowej. Warto wspomniec, ze nie ma to najmniejszego wplywu na prowadzenie pojazdu.
Wymienilem gumy stabilizatora i koncowki drazkow. Mechanik nic wiecej sie nie dopatrzyl, a potrzasal ta brecha, ze balem sie czy samochodu z podnosnika nie zrzuci.
Przypadkiem zorientowalem sie, ze jak intensywnie porusze kierownica przy skrecie, to wtedy stuka (nawet na postoju). Po ponownych ogledzinach mechanik stwierdzil, podobnie jak u aaddaamma, ze to przekladnia kierownicza, i gdybym chcial to naprawiac, to bedzie sporo kosztowac. Zalecenia: jezdzij, az sie rozleci :cry:
_________________
VA

Obecnie:
W124 E 300 TD, auto, '99
WDB1241902F252289

Rozbity, sprzedany:
W202 C 220 CDi kombi, manual, '99
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 11:02   

a mozliwe, ze przez ta srubke prawe kolo przy maksymalnym skrecie w lewo wydaje dziwny dzwiek, tzn opona tak jakby darla ? moze za mocny skret byc ustawiony ?
 
 
volcanoadam 
Zdobywca!

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 185
Skąd: Birmingham UK
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 11:22   

btx napisał/a:
a mozliwe, ze przez ta srubke prawe kolo przy maksymalnym skrecie w lewo wydaje dziwny dzwiek, tzn opona tak jakby darla ? moze za mocny skret byc ustawiony ?

Prawdopodobnie ograniczniki skretu (taka male gumy) juz sa zuzyte.
_________________
VA

Obecnie:
W124 E 300 TD, auto, '99
WDB1241902F252289

Rozbity, sprzedany:
W202 C 220 CDi kombi, manual, '99
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 12:21   

w ktorym miejscu sa te ograniczniki ?
patrzylem w aucie ale nie ma tam zadnych gum :/ jest tylko metalowe zakonczenie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,191 sekundy. Zapytań do SQL: 11