Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:08
Duzy problem z pompą wtryskową
Autor Wiadomość
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 2 Luty 2010, 18:56   

lukaszEWI napisał/a:
Witam padła mi pompa wtryskowa ... posiadam Mercedesa W202 C220D rok 1996 pompa wtryskowa Lucas mam kilka pytan osob ktrore mialy juz problemy z pompa a mianowicie chce wymątować sam pompe i dać do pompiarza i chodzi mi o to czy pozniej jak ja zamontuje sam nalezy podlaczyc pod koputer i cos ustawiac czy jak tam jest z ta elekronika ??

Przeszukaj dobrze archiwum forum, na pewno znajdziesz istotne informacje.
W dziale "Zrób to sam" jest nawet fotorelacja uszczelniania pompy.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 2 Luty 2010, 20:11   

Przy wymontowaniu ważne jest ustawić silnik odpowiednio, aby dało się zablokować pompę przeznaczonym do tego bolcem wkładanym z boku. Potem przy rozbiórce i tak ten bolec trzeba wyjąć, ale po ponownym (i poprawnym) złożeniu pompy trzeba ją montować w identycznym ustawieniu silnika i także zablokowaną bolcem...
Do nastawnika pompy sie nie dotykaj, bo bardzo łatwo go przestawić i potem bez choćby KTSa nie wyregulujesz, chyba że masz szczęście w totka...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
lukaszEWI 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 158
Skąd: Osjaków/Wieluń/Opole
Wysłany: 2 Luty 2010, 20:16   

ok dzieki za info bo wlasnie balem sie wyciagac ja i nie wiedzialem jak to jest pozniej z komputerem
_________________
C220 T Classic 1996 - Księżniczka
C220 sedan 1995 - Laleczka
 
 
 
ckakme

Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 33
Skąd: kalisz
Wysłany: 9 Luty 2010, 20:28   

witam podlacze sie pod temat ;pompa lucasa uszkodzony sensor dawki paliwa tzn. zaklejony klejem jego tyl jednak cieknie z niego paliwo przy okazji poduszka silnika do wywalenia.Moje pytanie czy mozna wymienic ten sensor bez wyciagania pompy i czy trzeba pozniej robic jakies regulacje,ustawienia,kalibracje? z gory dzieki za podpowiedzi
_________________
MB 220D 1995
 
 
 
lukaszEWI 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 158
Skąd: Osjaków/Wieluń/Opole
Wysłany: 10 Maj 2010, 22:00   

Witam
mialem uszczelniana pompe Lucasa ( c220 D model T rok 1996) uszczelnianie bylo jakies 2 miesiace temu i teraz znowu kapie wycieka mi paliwo z pompy tylko ze w inny miejscu bylem u mechanika i mowi ze to nie podlega gwarancji a wczesniej zaplacilem 600 zl z czesciamia i robota i chodzi mi mianowicie o to ze kapie mi w miejscu gdzie jest zgrzewany taki plastik z metalem ( nie mam mozliwosci teraz zrobic zdjecia) i moze ktos wie czy moge to zakleic jakismś kleje czy wogole takie cos wchodzi w gre ?
_________________
C220 T Classic 1996 - Księżniczka
C220 sedan 1995 - Laleczka
 
 
 
KamilRDK 
KamilRDK

Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: Tuszyn
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 21:53   

Panowie pomocy.
niebieski dym, klekot, brak mocy, ubytki olej/ropy werdykt uszkodzony zawór regulacji kąta wtrysku, czyszczenie nie pomogło, regeneracja nie pomogła chociaż na stole probierczym podobno wykazało, że lucas działa po włożeniu do S202 ciągle ten sam objaw. Mechanik prowadzący sprawę stwierdził, że należy szukać nowej i nic się nie da zrobić. Gdzie szukać nowej w okolicach Łódzi czy ktoś miał podobny problem wym samego zawor tez nie zalatwila sprawy. W czym szukac problemu. Czy faktynie nic sie ze stara nie da zrobic? Pompa wcześniej była sucha.
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Kamil
S202 IX.1997
_________________
"Strzeż się kobiet, które najpierw chwalą się swoją cnotą, a dopiero potem zapasami na zimę."
WDB2021821F676169 w tym zamiast Lucasa pompa Bosch
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 22:22   

KamilRDK napisał/a:
..Czy faktynie nic sie ze stara nie da zrobic?...


Da się ale nie warto, wymień na rzędową i będziesz miał spokój, jak by co to mam lucasa na części (ale długi kabel). :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 6 Kwiecień 2012, 01:55   

Ja wkrótce sprzedam lucasa. Trzeba tylko wymienić zawór stop. A poza tym pompa sprawna. Lepiej wymienić na rzędową chyba że sprzedajesz auto
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
KamilRDK 
KamilRDK

Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: Tuszyn
Wysłany: 6 Kwiecień 2012, 08:51   

Próbowałem obserwować opinie ludzi, którzy zmienili na rzędową i z początku super opinie, w miarę szybko ich tematy się ucinały na dłuższą metę myślicie, że to dobre rozwązanie co z elektroniką sterowna pompy? Mam klimatyzacje i hak w kombi, zawsze będzie stawać na wysokości zadania bo wymiana pompy to raczej poważna ingerencja.
_________________
"Strzeż się kobiet, które najpierw chwalą się swoją cnotą, a dopiero potem zapasami na zimę."
WDB2021821F676169 w tym zamiast Lucasa pompa Bosch
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 6 Kwiecień 2012, 18:06   

To jest taka ingerencja jak wymiana kół :lol:
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 6 Kwiecień 2012, 21:27   

KamilRDK napisał/a:
co z elektroniką sterowna pompy?


Możesz ja odsprzedać i zminimalizujesz koszty wymiany :P
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 11 Kwiecień 2012, 00:32   

KamilRDK napisał/a:
z początku super opinie, w miarę szybko ich tematy się ucinały na dłuższą metę
Ucinały się wraz z problemami... a auto ze zmienioną pompą wbrew pozorom szybciej zejdzie do kupca, niż z oryginalnym Lucasem - wszystko dzięki reputacji tych pomp, znanej już od dobrych 10 lat, bo tyle już czasu ludzie mają z nimi problemy...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
ckakme

Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 33
Skąd: kalisz
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 10:10   

Witam ponownie.Mam pytanie,od kilku tyg czuje,ze podczas jazdy auto na ulamek sekundy traci moc,jakby sie zadlawil na chwile.Wczoraj tez taki objaw,po czym zapalily sie wszystkie kontrolki i auto zgaslo ,zapalilem paoierosa, odpalilem auto za pierwszym razem bez problemow,i wrocilem do domu.Dzis rano auto odpalilo za pierwszym razem zadne kontrolki edc nie swieca.Czy macie pomysl co to moze byc,czy to koniec lukasa(problemy z dawka paliwa)czy cos innego?,filtr paliwa i powietrza wymieniony tydz temu. Pozdrawiam
_________________
MB 220D 1995
 
 
 
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 10:26   

Objawy takie jak u mnie. Osobiście nie zalecam dłuższych tras. Sam jeździłem z takimi niedogodnościami jakiś miesiąc aż w końcu auto zatrzymało się gdzieś na trasie. Czujnik tłokorozdzielacza czy też czujnik położenia tłoka pompy o ile dobrze to nazwałem. Auto odpalało na dotyk, moc była jednak tak jak piszesz - coś tam przerywało na ułamek sekundy. Jak widzę w opisie to i rocznik aut mamy ten sam. Wystarczy wymiana tego czujnika (Pezal 2200-2500) lub wstawienie używki/regenerowanego ( u mnie Diesel serwis w Białymstoku na Elewatorskiej za 1100). Jak dla mnie pomogło. Co prawda teraz mam już wstawioną rzędówkę ale za to co opisujesz u mnie był właśnie ten czujnik odpowiedzialny. Siedzi on z tyłu pompy między przewodami paliwowymi. Stara pompa uszczelniona i z wymienionym czujnikiem (gwarancji było chyba parę miesięcy na niego, nie wiem czy jeszcze ważne) leży gdzieś jeszcze w garażu....
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
ckakme

Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 33
Skąd: kalisz
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 10:41   

Dzieki za szybka odp,czyli jednak lukas ,tez myslie o wymianie na rzedowke u slynnego tu pana Lukasza jak sie Tobie autko sprawuje?
_________________
MB 220D 1995
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,074 sekundy. Zapytań do SQL: 6