Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:08 |
Duzy problem z pompą wtryskową |
Autor |
Wiadomość |
Hubertus
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 71 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 17:03
|
|
|
ckakme napisał/a: | jak sie Tobie autko sprawuje? |
Jak Ursus C-360 - pali w każdych warunkach i na każdym dostępnym paliwie. |
_________________ MB C220D 1995 WDB2021211A281913
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 18:28
|
|
|
Hubertus napisał/a: | Wystarczy wymiana tego czujnika (Pezal 2200-2500) lub wstawienie używki/regenerowanego ( u mnie Diesel serwis w Białymstoku na Elewatorskiej za 1100). Jak dla mnie pomogło. Co prawda teraz mam już wstawioną rzędówkę ale za to co opisujesz u mnie był właśnie ten czujnik odpowiedzialny. |
To zrobiłeś interes: najpierw wymieniłeś czujnik a potem sprawna pompę na rzędową?? ckakme, a spróbuj wymienić filtr paliwa jeszcze raz. Wymieniałes go sam czy u mechanika? Jesli u mechanika, to tym bardziej zrobiłbym to jeszcze raz we własnym zakresie. Jest to czynnośc tak banalna, że nawet zrobisz to pod blokiem- wystarczy klucz, bodajże 22. Koszt niewielki filtra a może pomoże... |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Hubertus
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 71 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 20:54
|
|
|
perzu126 napisał/a: | To zrobiłeś interes: najpierw wymieniłeś czujnik a potem sprawna pompę na rzędową |
Złoty interes to zrobił poprzedni właściciel tego auta.
Po wymianie czujnika miałem DWA miesiące spokoju zanim pompa puściła gdzieś na łączeniach. Ale przecież miałem sprawną pompę - auto paliło na dotyk, żadnego dymu z rana, zero powietrza w przewodach, moc jak z fabryki, nic nie przerywało podczas jazdy. |
_________________ MB C220D 1995 WDB2021211A281913
|
|
|
|
|
KamilRDK
KamilRDK
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Tuszyn
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:00
|
|
|
A jak ma się zabawa z carsoftem7.4 po zamianie pompy na rzędową? Jakieś parametry pracy silnika zawsze można sprawdzić? Warto inwestować w interfejs? |
_________________ "Strzeż się kobiet, które najpierw chwalą się swoją cnotą, a dopiero potem zapasami na zimę."
WDB2021821F676169 w tym zamiast Lucasa pompa Bosch |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:03
|
|
|
KamilRDK napisał/a: | Jakieś parametry pracy silnika zawsze można sprawdzić? Warto inwestować w interfejs? |
Nie warto, bo razem z usunięciem lucasa usuwasz elektronikę. Rzędówka właśnie dlatego jest lepsza |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 10 Październik 2012, 20:41
|
|
|
Witam Kolegów. Jestem Po wymianie pompy na BOSCH. Na początku ładnie smigało a teraz podczas jazdy dławi się jakby brakowało paliwa. Filtry mają dopiero miesiąc więc paliwo musi iść. Podczas jazdy zadławi się i jedzie dalej potem znów dławi ale nie gasnie tylko zadyszka. I nie ważne czy jadę ostro czy normalnie. Efekt ten sam
Macie jakieś rady ??? |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 11 Październik 2012, 13:07
|
|
|
Łukasz ( sztum) nie wie. Podczas jazdy bez korka paliwa dzieje się tak samo. Przedmuchałem porządnie przewody idące od filtra do baku. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Jeżeli to nie pomoże wymienie podstawę filtra na starszą od modelu 201 lub 124.
W tej podstawie ori są przy filtrze plastikowe końcówki i trochę luźne na tyle że mozna je obracać bardzo lekko. Być może że przez te plastiki może być nieszczelność. ale to w planach.
Kolejna sprawa powrót paliwa z wtrysków mam przypięty do pompy. A jak powinien być? Zawsze w starszych modelach powrót szedł do filtra
EDIT 12,10,2012
Przedmuchałem węże paliwowe idące z baku i jak ręką odjąć śmiga aż miło. Musiał być jakiś syf i blokowało paliwo. Pozdrawiam wszystkich |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
|