Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:08
Duzy problem z pompą wtryskową
Autor Wiadomość
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 17:03   

ckakme napisał/a:
jak sie Tobie autko sprawuje?


Jak Ursus C-360 - pali w każdych warunkach i na każdym dostępnym paliwie.
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 18:28   

Hubertus napisał/a:
Wystarczy wymiana tego czujnika (Pezal 2200-2500) lub wstawienie używki/regenerowanego ( u mnie Diesel serwis w Białymstoku na Elewatorskiej za 1100). Jak dla mnie pomogło. Co prawda teraz mam już wstawioną rzędówkę ale za to co opisujesz u mnie był właśnie ten czujnik odpowiedzialny.

To zrobiłeś interes: najpierw wymieniłeś czujnik a potem sprawna pompę na rzędową?? :shock: ckakme, a spróbuj wymienić filtr paliwa jeszcze raz. Wymieniałes go sam czy u mechanika? Jesli u mechanika, to tym bardziej zrobiłbym to jeszcze raz we własnym zakresie. Jest to czynnośc tak banalna, że nawet zrobisz to pod blokiem- wystarczy klucz, bodajże 22. Koszt niewielki filtra a może pomoże...
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 20:54   

perzu126 napisał/a:
To zrobiłeś interes: najpierw wymieniłeś czujnik a potem sprawna pompę na rzędową


Złoty interes to zrobił poprzedni właściciel tego auta.
Po wymianie czujnika miałem DWA miesiące spokoju zanim pompa puściła gdzieś na łączeniach. Ale przecież miałem sprawną pompę - auto paliło na dotyk, żadnego dymu z rana, zero powietrza w przewodach, moc jak z fabryki, nic nie przerywało podczas jazdy.
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
KamilRDK 
KamilRDK

Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: Tuszyn
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:00   

A jak ma się zabawa z carsoftem7.4 po zamianie pompy na rzędową? Jakieś parametry pracy silnika zawsze można sprawdzić? Warto inwestować w interfejs?
_________________
"Strzeż się kobiet, które najpierw chwalą się swoją cnotą, a dopiero potem zapasami na zimę."
WDB2021821F676169 w tym zamiast Lucasa pompa Bosch
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:03   

KamilRDK napisał/a:
Jakieś parametry pracy silnika zawsze można sprawdzić? Warto inwestować w interfejs?

Nie warto, bo razem z usunięciem lucasa usuwasz elektronikę. Rzędówka właśnie dlatego jest lepsza :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 10 Październik 2012, 20:41   

Witam Kolegów. Jestem Po wymianie pompy na BOSCH. Na początku ładnie smigało a teraz podczas jazdy dławi się jakby brakowało paliwa. Filtry mają dopiero miesiąc więc paliwo musi iść. Podczas jazdy zadławi się i jedzie dalej potem znów dławi ale nie gasnie tylko zadyszka. I nie ważne czy jadę ostro czy normalnie. Efekt ten sam
Macie jakieś rady :cry: ???
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 11 Październik 2012, 09:19   

Po takim przeszczepie trudno powiedzieć co jest nie tak... Może skontaktuj się z osoba która zakładała ta pompę. Może instalacja łapie gdzieś lewe powietrze?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 11 Październik 2012, 13:07   

Łukasz ( sztum) nie wie. Podczas jazdy bez korka paliwa dzieje się tak samo. Przedmuchałem porządnie przewody idące od filtra do baku. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Jeżeli to nie pomoże wymienie podstawę filtra na starszą od modelu :mb: 201 lub :mb: 124.
W tej podstawie ori są przy filtrze plastikowe końcówki i trochę luźne na tyle że mozna je obracać bardzo lekko. Być może że przez te plastiki może być nieszczelność. ale to w planach.
Kolejna sprawa powrót paliwa z wtrysków mam przypięty do pompy. A jak powinien być? Zawsze w starszych modelach powrót szedł do filtra
EDIT 12,10,2012
Przedmuchałem węże paliwowe idące z baku i jak ręką odjąć śmiga aż miło. Musiał być jakiś syf i blokowało paliwo. Pozdrawiam wszystkich 8)
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,105 sekundy. Zapytań do SQL: 7