Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:08 |
Duzy problem z pompą wtryskową |
Autor |
Wiadomość |
mecik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Styczeń 2008, 13:03
|
|
|
Jary mam jeszcze jedno pytanko-bo widze ze jestes w temacie-mianowicie od czasu do czasu muszę odkrecic filtr paliwa,zalac go ropa i dopiero odpala mi auto,tak jakby nie podawał chwilowo paliwa,jak pompowane jest paliwo?zasysa czy jest elektryczna pompka?co moze byc powodem zapowietrzania filtra paliwa(stalo sie tak trzy razy od jakiegos miesiaca i zawsze przy porannym odpalniu).POZDRO |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 17 Styczeń 2008, 20:37
|
|
|
mecik napisał/a: | co moze byc powodem zapowietrzania filtra paliwa |
Sądzę, że pompa paliwa nie ma tu nic do rzeczy, poprostu masz nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj przewody i ewentualnie je wymień, (albo same oringi), myślę że z powodu nieszczelności (piszesz, że po nocy) cofa się paliwo do zbiornika i to jest przyczyna, że rano nie możesz odpalić. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
mecik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Styczeń 2008, 22:39
|
|
|
ok rozumiem ale oringi gdzie?na pompie czy raczej szukac gdzies po drodze-zbiornik>filtr?i czy ewentualne zapowietrzanie moze miec cokolwiek wspolnego z kopceniem na niebiesko jak jest zimny(niespalona ropa,na bank nie olej-inny smród)czy raczej wtryski lub "koniec" pompy?jak sie rozgrzeje wszystko ok.pozro |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 18 Styczeń 2008, 08:24
|
|
|
mecik napisał/a: | czy ewentualne zapowietrzanie moze miec cokolwiek wspolnego z kopceniem na niebiesko jak jest zimny(niespalona ropa,na bank nie olej-inny smród)czy raczej wtryski lub "koniec" pompy?jak sie rozgrzeje wszystko ok.pozro |
Oringi na przewodach (w dobrym sklepie, ASO) będą wiedzieli o co chodzi Co do kopcenia, to albo wtryski leją, albo masz niesprawne świece żarowe, tak mało objawów podajesz że trzeba zgadywać, jak jest zimny pali od strzału czy trzeba trochę pokręcić |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
mecik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18 Styczeń 2008, 10:59
|
|
|
No własnie tez stawiam na swiece,odpala od strzała ale do momentu rozgrzania telepie go jak starym golfem no i kopci ze na swiatłach mnie prawie z dymu nie widac(jak sie rozgrzeje dymka nie widac),odpalam na dwa razy bo za pierwszym razem zawsze zostaje zapalone EPC,za drugim gaśnie,do momentu rozgrzania jak mocniej wdusze gaz rowniez zapala sie EPC,na diagnozach komputerowych wychodziły sprzeczne bledy ale wszyscy "fachowcy" skupiali sie na pompie ze jest padniety sterownik,tyle ze na moje powinno wtedy chodzic zle caly czas a nie tylko moment gdy jest zimny?co o tym sadzisz?pozdro |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 18 Styczeń 2008, 13:00
|
|
|
Myślę że jest jakiś problem z przejściem prądu, podjeź do jakiegoś elektronika niech ci sprawdzi wszystkie sterowniki pompy, łacznie z podgrzewaczam paliwa, no i masz padniętą przynajmniej jedną świecę - posprawdzaj je |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 18:58 Problem z pompą wtryskową
|
|
|
Witam wszystkich użytkowników Mietków!
Mam podobny problem z pompą wtryskową Lukasa i jak widzę to tak jak większość Was.
Mój Miecio to C220D 94/95 Classic. 5 miechów temu regenerowałem pompę w Sobótce bo były z niej wycieki i niestety znowu sie pojawiły-ale tylko od dołu pompy.Na domiar złego są również objawy "telepania" silnika dopóki się nie zagrzeje-świece sprawdzone,są OK.
Jadę za parę dni na naprawę gwarancyjną ,ale goście mnie straszą,że mogły pójść jakieś czujniki w pompie,które niby kosztują około 1800 zeta.
Byłbym wdzięczny jeśli ktoś ze starych użytkowników mógłby mi coś doradzić.To jest mój pierwszy diesel MB, więc za bardzo się nie znam na nim.
THX |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 22 Styczeń 2008, 04:24
|
|
|
Niech Cię nie straszą, tylko konkretnie obejrzą pompę i poprawią, co sknocili... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Luty 2008, 22:02
|
|
|
cześć mam problem z paliwem pęcherzyki w paliwie proszę napisać gdzje jest filtr wstępny jak działają te dwa zbiorniki jak jest zasysane paliwo z tych zbiorników c220 97rok sandrabi@op.pl |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 14 Luty 2008, 22:17
|
|
|
Było o tym wiele razy, poszukaj na forum |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Luty 2008, 22:01
|
|
|
witam proszę napisać gdzie jest ukryty filtr wstępny jak się do niego dobrać w mercedesie c220 d z 97 roku |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 00:40
|
|
|
Janek napisał/a: | ..gdzie jest ukryty filtr wstępny... |
Zazwyczaj w górnej części głównego filtra paliwa |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
pyczs
pycz
Dołączył: 09 Lip 2007 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25 Marzec 2009, 12:17 padaczka
|
|
|
Witam !!! ...ponownie z innego tematu.
MB w202 Elegance (220D) 1995r, silnik 604..., pompa LUCAS
Objawy:
Podczas postoju, np. na czerwonym, na niskich obrotach, czasami silnik dostaje "padaczki" (trzęsie całym sinikiem). W warsztacie komputer wykazał "zawór dawkowania paliwa" (niby pada). Podobno koszt około 2500, a co ciekawsze robi to tylko jeden człowiek w Polsce (Lubartów), tak mi powiedziano. Jestem z Białegostoku, więc wyprawa na cały dzień. Czy może ktoś miał podobne objawy, i wie jak do tego tematu podejść, czy jednak czeka minie wycieczka.
Proszę o pomoc.
p.s.
szukałem na wielu forach, jednak znajdowałem głównie uszczelnienie itp, natomiast nic co by było na temat zaworu dawkowania paliwa. |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 25 Marzec 2009, 12:31
|
|
|
pyczs napisał/a: | szukałem na wielu forach, |
Widocznie nie znalazłeś wszystkiego, dla zaoszczędzenia kasy sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego (powietrze w przewodach). A spec w Lubartowie nie jest jedyny - przejrzyj forum a znajdziesz ich więcej, np. w Gdańsku |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
pyczs
pycz
Dołączył: 09 Lip 2007 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25 Marzec 2009, 15:35
|
|
|
Jary napisał/a: | pyczs napisał/a: | szukałem na wielu forach, |
Widocznie nie znalazłeś wszystkiego, dla zaoszczędzenia kasy sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego (powietrze w przewodach). A spec w Lubartowie nie jest jedyny - przejrzyj forum a znajdziesz ich więcej, np. w Gdańsku |
A bliżej Białegostoku ? |
|
|
|
|
|