Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:08
Duzy problem z pompą wtryskową
Autor Wiadomość
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Styczeń 2008, 13:03   

Jary mam jeszcze jedno pytanko-bo widze ze jestes w temacie-mianowicie od czasu do czasu muszę odkrecic filtr paliwa,zalac go ropa i dopiero odpala mi auto,tak jakby nie podawał chwilowo paliwa,jak pompowane jest paliwo?zasysa czy jest elektryczna pompka?co moze byc powodem zapowietrzania filtra paliwa(stalo sie tak trzy razy od jakiegos miesiaca i zawsze przy porannym odpalniu).POZDRO
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 17 Styczeń 2008, 20:37   

mecik napisał/a:
co moze byc powodem zapowietrzania filtra paliwa


Sądzę, że pompa paliwa nie ma tu nic do rzeczy, poprostu masz nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj przewody i ewentualnie je wymień, (albo same oringi), myślę że z powodu nieszczelności (piszesz, że po nocy) cofa się paliwo do zbiornika i to jest przyczyna, że rano nie możesz odpalić. :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Styczeń 2008, 22:39   

ok rozumiem ale oringi gdzie?na pompie czy raczej szukac gdzies po drodze-zbiornik>filtr?i czy ewentualne zapowietrzanie moze miec cokolwiek wspolnego z kopceniem na niebiesko jak jest zimny(niespalona ropa,na bank nie olej-inny smród)czy raczej wtryski lub "koniec" pompy?jak sie rozgrzeje wszystko ok.pozro
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 18 Styczeń 2008, 08:24   

mecik napisał/a:
czy ewentualne zapowietrzanie moze miec cokolwiek wspolnego z kopceniem na niebiesko jak jest zimny(niespalona ropa,na bank nie olej-inny smród)czy raczej wtryski lub "koniec" pompy?jak sie rozgrzeje wszystko ok.pozro


Oringi na przewodach (w dobrym sklepie, ASO) będą wiedzieli o co chodzi :idea: Co do kopcenia, to albo wtryski leją, albo masz niesprawne świece żarowe, tak mało objawów podajesz że trzeba zgadywać, jak jest zimny pali od strzału czy trzeba trochę pokręcić :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18 Styczeń 2008, 10:59   

No własnie tez stawiam na swiece,odpala od strzała ale do momentu rozgrzania telepie go jak starym golfem no i kopci ze na swiatłach mnie prawie z dymu nie widac(jak sie rozgrzeje dymka nie widac),odpalam na dwa razy bo za pierwszym razem zawsze zostaje zapalone EPC,za drugim gaśnie,do momentu rozgrzania jak mocniej wdusze gaz rowniez zapala sie EPC,na diagnozach komputerowych wychodziły sprzeczne bledy ale wszyscy "fachowcy" skupiali sie na pompie ze jest padniety sterownik,tyle ze na moje powinno wtedy chodzic zle caly czas a nie tylko moment gdy jest zimny?co o tym sadzisz?pozdro
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 18 Styczeń 2008, 13:00   

Myślę że jest jakiś problem z przejściem prądu, podjeź do jakiegoś elektronika niech ci sprawdzi wszystkie sterowniki pompy, łacznie z podgrzewaczam paliwa, no i masz padniętą przynajmniej jedną świecę - posprawdzaj je :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Gość

  Wysłany: 21 Styczeń 2008, 18:58   Problem z pompą wtryskową

Witam wszystkich użytkowników Mietków!
Mam podobny problem z pompą wtryskową Lukasa i jak widzę to tak jak większość Was.
Mój Miecio to C220D 94/95 Classic. 5 miechów temu regenerowałem pompę w Sobótce bo były z niej wycieki i niestety znowu sie pojawiły-ale tylko od dołu pompy.Na domiar złego są również objawy "telepania" silnika dopóki się nie zagrzeje-świece sprawdzone,są OK.
Jadę za parę dni na naprawę gwarancyjną ,ale goście mnie straszą,że mogły pójść jakieś czujniki w pompie,które niby kosztują około 1800 zeta.
Byłbym wdzięczny jeśli ktoś ze starych użytkowników mógłby mi coś doradzić.To jest mój pierwszy diesel MB, więc za bardzo się nie znam na nim.
THX :roll:
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 22 Styczeń 2008, 04:24   

Niech Cię nie straszą, tylko konkretnie obejrzą pompę i poprawią, co sknocili... :wink:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Gość

Wysłany: 14 Luty 2008, 22:02   

cześć mam problem z paliwem pęcherzyki w paliwie proszę napisać gdzje jest filtr wstępny jak działają te dwa zbiorniki jak jest zasysane paliwo z tych zbiorników c220 97rok sandrabi@op.pl
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 14 Luty 2008, 22:17   

Było o tym wiele razy, poszukaj na forum :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Gość

Wysłany: 15 Luty 2008, 22:01   

witam proszę napisać gdzie jest ukryty filtr wstępny jak się do niego dobrać w mercedesie c220 d z 97 roku
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 16 Luty 2008, 00:40   

Janek napisał/a:
..gdzie jest ukryty filtr wstępny...


Zazwyczaj w górnej części głównego filtra paliwa :idea: :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
pyczs 
pycz

Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 25 Marzec 2009, 12:17   padaczka

Witam !!! ...ponownie z innego tematu.
MB w202 Elegance (220D) 1995r, silnik 604..., pompa LUCAS
Objawy:
Podczas postoju, np. na czerwonym, na niskich obrotach, czasami silnik dostaje "padaczki" (trzęsie całym sinikiem). W warsztacie komputer wykazał "zawór dawkowania paliwa" (niby pada). Podobno koszt około 2500, a co ciekawsze robi to tylko jeden człowiek w Polsce (Lubartów), tak mi powiedziano. Jestem z Białegostoku, więc wyprawa na cały dzień. Czy może ktoś miał podobne objawy, i wie jak do tego tematu podejść, czy jednak czeka minie wycieczka.
Proszę o pomoc.

p.s.
szukałem na wielu forach, jednak znajdowałem głównie uszczelnienie itp, natomiast nic co by było na temat zaworu dawkowania paliwa.
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 25 Marzec 2009, 12:31   

pyczs napisał/a:
szukałem na wielu forach,


Widocznie nie znalazłeś wszystkiego, dla zaoszczędzenia kasy sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego (powietrze w przewodach). A spec w Lubartowie nie jest jedyny - przejrzyj forum a znajdziesz ich więcej, np. w Gdańsku :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
pyczs 
pycz

Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 25 Marzec 2009, 15:35   

Jary napisał/a:
pyczs napisał/a:
szukałem na wielu forach,


Widocznie nie znalazłeś wszystkiego, dla zaoszczędzenia kasy sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego (powietrze w przewodach). A spec w Lubartowie nie jest jedyny - przejrzyj forum a znajdziesz ich więcej, np. w Gdańsku :wink:


A bliżej Białegostoku ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,064 sekundy. Zapytań do SQL: 6