Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:08
Duzy problem z pompą wtryskową
Autor Wiadomość
C220D 

Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 27
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 09:49   

konradkar napisał/a:
...

Jedno zdjecie obrobic (juz gotowe) to mozna w pare sekund :(


Nie każdy właściciel :mb: ma aparat cyfrowy :wink: , niektórzy na tym forum moga mieć inne priortytety finansowe, doceniam Twój wkład pracy, ale wystarczyło powiedzieć, że w Lucasie na 202 i 210 wycieki są w 99% na głównej uszczelce.
Konradkar ile godzin zajmuje Tobie napisanie 10 słów :?:
Na tym forum panują takie zasady "wiem ale nie powiem", albo " niech zamówią u mnie komplet uszczelek to im wyślę zdjecia gdzie cieknie" albo " niech przyjadą do mnie na diagnostyke to się dowiedzą" albo "niech przyjadą do mnie to im wymienię komplet uszczelek za 150 PLN + czujnik za 1800 + inny czujnik za 2500 itd. ... itp." , jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, jeszcze dodam, że są też chwalebne wyjątki od tego.
_________________
W202, C220D, 1996, CLASSIC, i ... Lucas
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 10:22   

C220D, myślę kolego że zdecydowanie za bardzo uogólniasz, sądzę, że problem leży w niezrozumieniu a nie złej woli... :!:
Ja nie spotkałem się ze zjawiskami które wymieniłeś, więcej, to chyba właśnie konredkar, jeżeli mnie pamięć nie myli, czas temu jakiś opisał i przygotował dość dokładny fotomanual do naprawy pompy Lucasa...
Pozdrawiam,
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 11:55   

topol napisał/a:
właśnie konredkar, jeżeli mnie pamięć nie myli,


Nie myli Cię, dokładnie tak było, tylko niektórym nie chce się przejrzeć zasobów forum, w tym czasie wolą po narzekać :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Franek 
Mercedes Benz C 220

Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 3 Lipiec 2009, 17:20   

Gomezio napisał/a:
Franek napisał/a:
ja temat z moja pompa olalem na maxa. Bylem autem ostatnio w norwegii 3 razy zrobilem nim juz 23 tys km i z pompy jak lecialo tak leci lecz z autem nic sie nie dzieje wiec nie bede szukal dziury w calym. Pozatym merc idzie do zyda

Ale poinformujesz nabywcę o cieknącej pompie? Chyba, że chcesz :mb: złomować..


Na zlom hmm to jest lalka od pierwszego wlasciciela ...
A czy poinformuje moze tak lecz mnie nikt nie informowal jak go kupilem.
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 3 Lipiec 2009, 17:38   

Franek napisał/a:
A czy poinformuje moze tak lecz mnie nikt nie informowal jak go kupilem.

Ale wiesz.. równa się w górę, nie w dół :-)
 
 
czukox 

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 29 Październik 2009, 23:53   

Witam serdecznie,

Mam problem z moim :mb:

Merc: C220D
Silnik: 2,2 Diesel
Rocznik: 1994


Objawy:
- Gaśnięcie samochodu przy pierwszym odpaleniu po około 5-10sek (b. częsty objaw)
- Przy drugim odpaleniu trzymam przekręcony kluczyk ponieważ wchodzi na duże obroty jak załapie po czym gaśnie i znowu łapie
- Przy rozgrzewaniu silnika do ok 70st nic dziwnego się nie dzieje później zaczyna mi szarpać silnikiem (obroty skaczą) i tutaj dwie opcje 1. pojawia mi się błąd EDC (zostałem poinformowany przez mechanika, że to błąd czujnika położenia wirnika - wykaz z komputera), 2. obroty tak szaleją, że w końcu silnik gaśnie (w tym przypadku ponowny rozruch silnika nie jest za łatwy potrzebuje kilku prób i ok. 10min na poboczu) . W obu przypadkach po rozgrzaniu silnika do prawie 90st, następnie zgaszeniu silnika, ponownie odpalam (czasami muszę poczekać 10-20min przy zgaszonym) i koniec obiawów.
- EDC: gdy wyskakuje mi ten błąd na panelu mój :mb: powoli wchodzi na obroty i max co wyciśnie to 1500obr/min. Jest jeden sposób by wycisnąć ok. 2300obr/min tj. jadąc na wyższym biegu (min 3) wrzucić na niższy nie puszczając nogi z gazu. Jak jadę np. pod górkę to silnik zaczyna strzelać jak z kapiszonów, prawdopodobnie pali olej, bo za mało ropy jest dostarczane (strasznie dymi)
- Objawy powracają przy ponownym zatankowaniu paliwa nawet gdy jest rozgrzany
- Pęcherzyki powietrza w wężykach do filtra paliwa
- Bierze olej (ale to nie jest moim głównym problemem)


Wymieniałem:
- świece żarowe
- filtr paliwa
- o-ringi przy filtrze


Mechanicy na to:
- Błąd czujnika położenia wirnika - wymiana czujnika na nowy ok. 3500zł z robocizną
- Zepsuta pompa paliwowa - wymiana pompy na używaną ok. 2000zł + robocizna
- Zepsuta pompa paliwowa - zamontowanie zamiennika 1. ok. 2000zł, 2. ok. 800zł

Jesteście w stanie mi poradzić co powinienem robić?

Pozdrawiam i z góry dziękuję
_________________
C220D 1994r
pozdrawiam posiadaczy :mb:
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Październik 2009, 10:39   

To zależy do czego Ci te auto potrzebne i jak długo masz zamiar nim jeździć. Jak am to być dobra inwestycja to nie oszczędzaj. Jak tym autem zarabiasz to tym bardziej nie oszczędzaj.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
czukox 

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 30 Październik 2009, 11:55   

2-3 lata. Problem w tym że nie wiem co mam robić. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś poradzić.

Dzięki
_________________
C220D 1994r
pozdrawiam posiadaczy :mb:
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 30 Październik 2009, 12:48   

czukox napisał/a:
Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś poradzić.


Podjedź na diagnozę do kogoś kto ma SD i się na tym zna, numery błędów zapodaj na forum. Tak na gorąco, to sprawdź: czujnik temp. powietrza zasysanego, zawór EGR i rozdzielacz podciśnienia, który nim steruje, no i obowiązkowo zlikwiduj powietrze w przewodach paliwowych.
Tych mechaników od 3.500tys, to omijaj z daleka.
P.S. Pompa jest oczywiście sucha ?
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
raf200 
Mercedes C 220D

Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 30 Październik 2009, 16:56   

Koledzy pisze w tym temacie ponieważ jest on chociaż troszke powiązany z moim problemem otóz od pewnego czasu wystepuje w moim aucie -a jest nim mercedes W202 C 220D rok 98 (pompa lucasa) problem który objawia sie tym ze kiedy auto rozgrzeje sie do temperatury nominalnej 80 stopni wzrastaja samoczynnie obroty na moment po czym zapala sie kontrolka EPC i auto gasnie i po ponownej próbie odpalenia auto tylko samoczynnie wchodzi na obroty i gasnie, odpali dopiero wtedy kiedy dobrze silnik ostygnie ,jeszcze w chwili kiedy zaczyna temparatura dochodzic do 80 stopni silnik zaczyna inaczej tak jakby pracowac (zagrzechota) i pożadnie zakopci i gasnie, kiedy jest zimny silnik auto odpala bez najmniejszych problemow i takze jezdzi super do osiagnecia temperatury 80 stopni i czy to moze miec związek z uszkodzona pompa lucasa dodam jeszcze ze byla ona regenerowana w lipcu 2008 roku, czy tez tak sobie pomyślalem moze to byc wina czujnika położenia wału korbowego. z góry Bardzo Dziekuje za pomoc moze ktos z was spotkał sie z takim problemem.
 
 
 
Gość

Wysłany: 18 Styczeń 2010, 21:38   

Witam moze ktos mial problem taki jak ja mam c kl W 202 96r 2,2 d maksymalne obroty silnika gaz do oporu to 3,5tys a powinien okolo 7,0 tys jak na obrotomierzu co jest przyczyna prosze o pomoc i dzekuje pozdrawiam
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 21:41   

romaxos, na forum było opisane czego to jest przyczyną i co trzeba z tym zrobić, wystarczy poszukać :!:
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 22:07   

Kowal napisał/a:
co trzeba z tym zrobić

Trzeba ruszyć :twisted:
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 22:56   

romaxos napisał/a:
a powinien okolo 7,0 tys jak na obrotomierzu


Diesel - nie sądzę :wink:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
lukaszEWI 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 158
Skąd: Osjaków/Wieluń/Opole
Wysłany: 2 Luty 2010, 18:41   

Witam padła mi pompa wtryskowa ... posiadam Mercedesa W202 C220D rok 1996 pompa wtryskowa Lucas mam kilka pytan osob ktrore mialy juz problemy z pompa a mianowicie chce wymątować sam pompe i dać do pompiarza i chodzi mi o to czy pozniej jak ja zamontuje sam nalezy podlaczyc pod koputer i cos ustawiac czy jak tam jest z ta elekronika ??
_________________
C220 T Classic 1996 - Księżniczka
C220 sedan 1995 - Laleczka
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,083 sekundy. Zapytań do SQL: 6