Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:42
jakie amortyzatory?
Autor Wiadomość
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Listopad 2008, 15:06   

Ciekawe jak to się ma z oryginałami. Kiedyś mnie przewieziesz ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 19 Listopad 2008, 15:10   

Camel- napisał/a:
Ciekawe jak to się ma z oryginałami. Kiedyś mnie przewieziesz ;)

Poprzednie były zakładane w serwisie przez właściciela w Niemczech w porównaniu do B4 były o 2cm niższe.
Porównywałem B4 z B6 jeżeli chodzi o twardość i praktycznie nie czuć różnicy.
Myślę, że sprawę załatwia tutaj twarda sprężyna od sporta.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Listopad 2008, 16:36   

!Łukasz!, hm, a jak trzymanie tej spręzyny wygląda? Równie dobrze? Ja mam właśnie załozone oryginały, co prawda nie kończa mi się, ale jestem ciekaw :D

B6 ma tą zalete, że:
-regeneruje się, a regeneruje go jedyny serwis Bilsteina na Europe wschodnią w Warszawie :)
-możliwość skórcenia skoku, zmiany właściwości tłumienia i innych takich. Kiedyś czytałem, że z powodzeniem używany w KJSach i jakiś mniej profesionalnych rajdach (nie znam się na tym). ;)

Ale i tak wole B4, bo B6 drogie :P
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 19 Listopad 2008, 16:49   

Camel- napisał/a:
!Łukasz!, hm, a jak trzymanie tej spręzyny wygląda? Równie dobrze?
Wszystko jest jak najbardziej w porządku :D
Chciałem B6 ale cena jest spora, za dwa B6 mam komplet B4
Regeneracja dobra sprawa ale prędzej zmienię teraz samochód niż wymienię kolejne amorki :D
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 19 Listopad 2008, 18:41   

lojek napisał/a:
Wszyscy gadu gadu ale nikt nie napisał jakie amorki poleca koledze
Hehe czekałem własnie czy ktos wogole zauwazy :P

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
smochy_bronx 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 266
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Listopad 2008, 20:41   

jako ciekawostke moge powiedziec ze bylem dzisiaj na przegladazie i pokazało 85% sprawnosci na wszystkich kołach po 9 miesiacach uzywania (B4)
_________________
MB C180 Elegance 95r.
 
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 19 Listopad 2008, 23:57   

smochy_bronx, a masz wydruk taki jak ja ?? Jak u Ciebie z naciskami na os ??
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
smochy_bronx 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 266
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Listopad 2008, 10:04   

nie mam zadnego wydruku tylko dane byly wyswietlane na ekranie na biezaco pdoczas przegladu
_________________
MB C180 Elegance 95r.
 
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 29 Czerwiec 2009, 21:25   

Dziś robiłem pierwsze badanie techniczne :mb: odkąd ją kupiłem - niedługo będziemy oblewać rocznicę :D Wszystko wyszło cacy poza amortyzatorami :(
Oś przednia lewa 82% prawa 81% nacisk 668 daN
Oś tylna lewa 51% prawa 80% nacisk 716 daN
Wynika z tego że czeka mnie wymiana tylnych amorów.

Czytając tego posta dowiedziałem się że generalnie polecacie Bilsteina B4 lub Kayaba.
Czy są może inne godne polecenia i skąd mogę się dowiedzieć jaką twardość amorków mam wybrać do Esprita. Nikt też nie napisał ile amorki kosztują ;)
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Czerwiec 2009, 21:49   

Krzychs2, do Esprita wchodzą seryjne amorki :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
merlin2 

Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:18   

dodam tylko ze jak nawet wychodzi ze amory sprawne na 72% oba to warto wymienić, czasem jest tak ze od nowości nie są wymieniane, polecam bilstein !
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:30   

A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:36   

Camel- napisał/a:
A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje

Przy takiej różnicy strony lewej do prawej jak u mnie to niepodważalnie jest do wymiany. Od jakiegoś czasu zauważyłem zmianę w zachowaniu auta.
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:37   

Camel- napisał/a:
A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje :)

Najlepszym testerem amortyzatorów jest rondo z torami tramwajowymi. Najlepiej jak najmniejsze. Można wtedy wyczuć każdy amortyzator osobno..... :wink:
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:40   

sewan napisał/a:
Najlepszym testerem amortyzatorów jest rondo z torami tramwajowymi. Najlepiej jak najmniejsze. Można wtedy wyczuć każdy amortyzator osobno.....

U mnie tramwaje nie jeżdżą ale tydzień temu jeździłem po W-wie i auto traciło przyczepność na torach.
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,153 sekundy. Zapytań do SQL: 10