Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:43 |
Bierze Olej |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 21:39
|
|
|
Mauro napisał/a: | Moja gwiazda bierze 200ml/ 1000km, 15W/40. Nie ma wycieków, nie dymi, a przebieg szacuję na min. 300tys. |
To bierze ci dużo.
Jeździsz na badziewnym oleju. Przebiegi tego rzędu w tym motorze nie powinny mieć żadnego wpływu na spalanie oleju. Dlaczego nie jeździsz na półsyntetyku? Może tu tkwi problem? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Mauro
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 21:47
|
|
|
Wiesz... napisałem że przebieg ma min. 300tys, ale nie zdziwiłbym się gdyby było o wiele więcej. Nie wiem jaki olej lał poprzedni właściciel, ale kiedy go kupiłem to każdy fachman radził mi lać mineralny przy takim przebiegu. Zalewam go Mobilem. |
_________________ MB C180 LPG Sport '94
WDB2020181F109784 |
|
|
|
|
s15191
GOŚKA
Dołączyła: 15 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 21:48
|
|
|
to na jakim oleju jeździ nie ma wpływu na jego spalanie, przypatrz się odmie i czy dolot nie jest zasyfiony w gęstym szlamie(jak smoła)i czy w ogóle odma nie jest zatkana |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 22:05
|
|
|
s15191 napisał/a: | to na jakim oleju jeździ nie ma wpływu na jego spalanie, przypatrz się odmie i czy dolot nie jest zasyfiony w gęstym szlamie(jak smoła)i czy w ogóle odma nie jest zatkana |
1) Jeżeli chodzi o olej - to jesteś w błędzie.
2) Nie spotałem się jeszcze żeby w tych silnikach (C180) się zapychała odma. (szczególnie, że jest tylko jedna górna). Bardziej to tyczy się diesli.
3) Przy takiej konsumpcji oleju 0,2L/1000km dolot będzie zasyfiony i to bardzo |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Mauro
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 22:22
|
|
|
Możesz napisać, jak fachowo zabrać się do tego, żeby udrożnić ten dolot? |
_________________ MB C180 LPG Sport '94
WDB2020181F109784 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 23:44
|
|
|
Mój ma ponad i nie bierze grama...? Czyzby UPG? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
artek88
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 259 Skąd: Jarosław
|
|
|
|
|
Mauro
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 10:22
|
|
|
Nex@pl napisał/a: |
Mój ma ponad i nie bierze grama...? Czyzby UPG? |
Nie sądzę, że instalacja LPG ma, lub musi mieć wpływ na zużycie oleju. Zanim zakładałem gaz, zużycie było takie samo. |
_________________ MB C180 LPG Sport '94
WDB2020181F109784 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 12:14
|
|
|
Mauro, http://www.w202.pl/viewto...ze+olej&start=0 zobacz w tym temacie, wcześniej też podawałem link i może być dolna odma zapchana
[ Dodano: 14 Luty 2010, 12:15 ]
Marcin Pop. napisał/a: | Bardziej to tyczy się diesli. | to żadna reguła, benzyniaki też mają dolne odmy |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 14:15
|
|
|
Adaśko napisał/a: | Marcin Pop. napisał/a:
Bardziej to tyczy się diesli.
to żadna reguła, benzyniaki też mają dolne odmy |
No to gdzie w c180 jest dolna odma? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 14:53
|
|
|
że wtrące tez bym ją prze..... tą dolną w C 180 |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
bialy125
C180 ELEGANCE 94r.
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 23 Skąd: Parczew
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 17:28
|
|
|
moja celina ma juz 250 tys udokumentowane.. jeżdżę już 8 miesięcy 2 razy wymieniałem olej co 10000km i na bagnecie ubywało nie więcej niż 2 mm nie wiem czy dużo ale zdaje mi się ze chyba to jest norma...:) |
_________________ C180 ELEGANCE 94r. BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Luty 2010, 17:56
|
|
|
Cytat: | Nie sądzę, że instalacja LPG ma, lub musi mieć wpływ na zużycie oleju. Zanim zakładałem gaz, zużycie było takie samo. |
UPG = Uszczelka Pod Głowicą, nie LPG.
Tak tylko rzuciłem pomysł, u mnie raz zmalał poziom, jak na assyscie miałem -1000km (powrót zza granicy i zła kalkulacja )
Oprócz poziomu było widać, że kolor jużnie ten co nowy A teraz od wymiany do wymiany olej praktycznie czysty. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
ballu001
Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2010, 22:54 znikajacy olej
|
|
|
Witam jestem posiadaczem mercedesa c klasy 2,5 td rok 97. Mam Duzy problem z którym nie umie sobie poradzic żaden mechanik albo ja po prostu może caly czas trafiam na idiotów. Mam auto rok i caly czas bierze mi olej… i wydostaje się przez odme. I jest w calym układzie. Wydaje mi się ze nastepuje to przewaznie przy duzych obrotach. Ostatnio nalalem stan i zmieniałem biegi na wysokich obrotach. Po przejechaniu 700 km na bagnecie było minimum oleju. Pierwszy mechanik wymienil mi turbine ale nie mam w 100 % pewności ze faktycznie to zrobil. Teraz inny wymienil zawor odmy i dalej nic. Czy wiecie może co może byc za przyczyna ?? Dziekuje za odpowiedzi… |
_________________ C250 TurboDiesel '97 Esprit ATP Tour |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 80 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2010, 08:26
|
|
|
jesli chcesz sprawidzic czy to turbo to poprostu odkrec przewd przed intercoolerem i za i sprawdz czy jest tam olej jesli go tam nie bedzie to oznacza ze turbo jest ok. A jak odpalisz go albo jak wlasnie cisniesz go na "wyzszych" oborotach(czego w dieslu w sumie nie powinno sie robic) widzisz jakies obloki za toba? |
|
|
|
|
|