Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
22 Maj 2012, 18:56
Problem przy jeździe po koleinach
Autor Wiadomość
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 26 Marzec 2008, 14:37   

Camel- napisał/a:
topol napisał/a:
Przy szerszych oponach (205) to myszkowanie w koleinach może być normalne

Dobrze, że napisałeś "może" bo u mnie w lato na 205 nic nie myszkuje


A to zależy od kolein....... 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Marzec 2008, 17:56   

Bez przesady, topol.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 26 Marzec 2008, 18:05   

Camel- napisał/a:
Bez przesady, topol.

nie bardzo rozumiem? Mam taki odcinek, że myszkuje mi elegancko, a na innych mam spokój.... 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 26 Marzec 2008, 22:06   

Geniek napisał/a:
..przy skręconych jest taki sam luz jak przy zgaszonym silniku.


I tu masz chyba problem, bo na pracującym silniku luzu nie może być wogóle :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
pool82 
Chudini

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Marzec 2008, 22:14   

Ja mam podobny problem. Podczas próby wyjazdu z koleiny samochod jakby sam ciagnie i wyskakuje z koleiny. Dodam ze ok 1 miesiac temu mialem wymieniane gumy wahacza dolnego z przodu (gumy FEBI i MEYLE wzmocniona) oraz ustawione wszystkie kąty. Szykuje sie do wymiany w tylnym zawieszeniu tulejek plywajacych. Byc moze one sa jeszcze przyczyna takiego stanu rzeczy. Teleskopy z przodu sa w porzadku, z tylu może nie są najlepsze ale też nie najgorsze.
Po prostej samochod mi smiga jak po sznurku. Jednak przy bocznym wietrze myszkuje.
I teraz pytanie: co jeszcze moze byc nie tak??
 
 
Geniek 
Geniek

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 86
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27 Marzec 2008, 09:32   

Jary napisał/a:
I tu masz chyba problem, bo na pracującym silniku luzu nie może być wogóle :mb:


Na pewno? Dopiero kilkanaście postów wcześniej ktoś (dokładniej to chyba sewan ) mi pisał, że na skręconych kołach przy pracującym silniku to jest normalny objaw. To jak w końcu jest?
_________________
Geniek

------------------------------------------
C180 Classic, 94r. VIN: wdb2020181a138666
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 27 Marzec 2008, 09:49   

Wydaje mi się że jadąc na wprost po koleinach i po dziurach wyrywa Tobie kierownicę, więc luz przy skręconych kołach nie ma nic wspólnego.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 27 Marzec 2008, 13:17   

Jary napisał/a:
I tu masz chyba problem, bo na pracującym silniku luzu nie może być wogóle :mb:

Zapomniałeś, że w tych przekładniach przełożenie zmienia się w zależności od kąta skręcenia kół i przy max. skręcie luz jest rzeczą normalną...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 27 Marzec 2008, 14:24   

Właśnie! 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
aloha1970

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 117
Skąd: warszawa
Wysłany: 27 Marzec 2008, 15:05   

Witam mi uciekała kierownica ,robiłem zawieszenie tył, przód , bez zmian okazało się że łożysko przednie prawe koło do wymiany ,wymieniłem i stał się cud, chodzi jak po szynach .trzeba tylko odpowiedniego mechaniora trafić bo ja za 3 razem na zmyślnego trafiłem pozdrawiam.
:)
_________________
1970
 
 
mruk 
CLK 320 Sport

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Marzec 2008, 17:05   

Panowie, którym koleiny wyrywają kierownice z rąk. Jaki macie wymiar ET felg zamontowanych w waszych samochodach? Nie macie czasem zamontowanych felg innych niz fabryczne?

Jeśli wymiar ET (odsadzenia) jest inny niz zalecany przez producenta to jeden z efektów to takie właśnie wyrywanie kierownicy z rąk przy przejazdach przez podłużne nierówności.
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 27 Marzec 2008, 18:20   

mruk napisał/a:
Jeśli wymiar ET (odsadzenia) jest inny niz zalecany przez producenta
To może mieć sens :roll:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 27 Marzec 2008, 20:04   

Adaśko napisał/a:
To może mieć sens


Żadnego :idea: :mb:

[ Dodano: 27 Marzec 2008, 19:06 ]
jjankiello napisał/a:
przy max. skręcie luz jest rzeczą normalną...


No to szukajcie dalej, powodzenia :wink:
Ja twierdzę że przy sprawnej, pracującej pompie luzu nie ma prawa być :P
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mruk 
CLK 320 Sport

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Marzec 2008, 11:10   

Jary napisał/a:
Adaśko napisał/a:
To może mieć sens


Żadnego :idea: :mb:


A sprawdzales to kiedys? Otoz sam moge sobie odpowiedziec na to pytanie ze nie sprawdzales, bo jakbys to zrobil to bys wiedzial, ze odsadzenie kol ma bardzo duzy wplyw zarowno na prowadzenie pojazdu jak i na na sily odczuwane na kierownicy. Kiedys w sporcie sporo eksperymentowalismy z roznymi odsadzenieami kol (za pomoca felg z roznymi ET jak i "dystansow").
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 28 Marzec 2008, 11:53   

mruk napisał/a:
Otoz sam moge sobie odpowiedziec na to pytanie ze nie sprawdzales,


Powtarzam ŻADNEGO, no dodam jeszcze warunki: sprawne zawieszenie i układ kierowniczy, jeszcze jedno razmawiamy tutaj o autach turystycznych a nie wyczynowych, czy do sportów ekstremalnych, bo to całkiem inna bajka :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,173 sekundy. Zapytań do SQL: 10