Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:19 |
Jaka instalacja LPG do kochanej Celinki??? |
Autor |
Wiadomość |
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Luty 2014, 10:59
|
|
|
Tomek90, jedź do gazownika, zapytaj co Ci zaproponuje, wrzuć tutaj lub na forum LPG i zobaczymy Generalnie lepiej znaleźć ogarniętego gazownika, który zna się na rzeczy niż magika który obieca, że zrobi za pół ceny |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 13 Luty 2014, 11:05
|
|
|
Dokladnie tak, u mnie w okolicy sa znane 2 zaklady, jeden w ktorym jest taniej i czas oczekiwania to kilka dni (montowalem kiedys i nie polecam) i drugi facet grzebie w garazu, czas oczekiwania na montaz to dobry miesiac i ja placilem 2500 za Stag 4+ i wtryski Hana 2000, i nie mam zastrzezen, a pracuje u niego moj dobry kumpel to sporo osob przyjezdza do niego na poprawe, regulacje itp. |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Luty 2014, 11:11
|
|
|
MICHAL200, ja u siebie miałem podobnie, nie dostanę się do gościa z dnia na dzień, zwykle 1-2 tyg, ale gazowałem u niego 4 samochody i nigdy nie narzekałem |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
Tomek90
Tomek90
Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Luty 2014, 17:33
|
|
|
No tak fach mistrzów w mojej okolicy jest kilku i z poprzedniego auta mam doświadczenie ze nie są kompetentni bo na jakieś usterki po naprawie jednego z nich to jeździłem co tydzień i zawsze zwalał wine na inny podzespół . Może ktoś z warszawy ma ogarnietego gazownika i poleci ?? |
_________________ w202 95' 2.2benz Esprit WDB2020221A229997 |
|
|
|
|
K2_Costa
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 131 Skąd: Dukla
|
Wysłany: 28 Marzec 2014, 18:04
|
|
|
...i gaz założony nawet już trochę przejechałem.
Problemy niestety są, albo raczej uwydatniły się :/
Na benzynce falowało lekko, dla gazu to lekko jak widać jest za dużo i uciągnąć się nie może (przy dość sporym załadowaniu), na benzynie problem nie występuje...
Wrzucam fotki jak pod maską gaziarz ogarnął temat - bo bardzo schludnie to wygląda.
całość na Lovato smart,
butla 55l w kole. |
_________________ Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T |
|
|
|
|
sloma7d
Dołączył: 07 Sty 2014 Posty: 13 Skąd: gorzow wlkp
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2014, 03:28
|
|
|
To moze byc wina map jedz do niego niech ci sprawdzi czy mapy nie sa rozjechane |
|
|
|
|
K2_Costa
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 131 Skąd: Dukla
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 21:25
|
|
|
to by było za proste
już byłem, sprawdzone, jeździliśmy z kompem, testowaliśmy pod obciążeniem...
gaz ok.
problem występuje na benzynie, gaz to tylko powiela i "wzmacnia". |
_________________ Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T |
|
|
|
|
Marek768kb
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 50 Skąd: Łask
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 17:04
|
|
|
Witam, czy do 2.3 kompressor polecicie mi instalacje lpg tech z wtryskami valtek ? Warsztat w łodzi na ul. Oblęgorskiej podał takie ceny . 2200 za valtek i 2400 za wtryski dragon ,co sądzicie ? |
_________________ -W202 2.3k |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 18:28
|
|
|
Marek768kb, moim zdaniem do kompressora nie ryzykowałbym zakładanie valteków. Zapytaj jeszcze, jakie to miałby być valteki. |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
Marek768kb
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 50 Skąd: Łask
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 21:41
|
|
|
A co byś polecił ? widziałem wysokie oceny użytkowników kompressorów z tymi valtekami i zakładał je ten warsztat . Cena wydaje mi sie niska ,spodziewałem sie 3000 za instalke. Valtek nie jest najtańsza listwą ? |
_________________ -W202 2.3k |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 23:32
|
|
|
Marek768kb, z tego co ja się orientuję, bardzo dobre opinie zbierają wtryski Hana. Napisz do kolegów z forum, którzy mają LPG jaką mają konfiguracje |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
AS PIK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 136 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 12:28
|
|
|
Powoli myślę nad instalacją dla mojego Mietka. Tak więc pytam:
1. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat
2. Jak instalacja? III czy IV? (Zależy mi aby Mietek nie stracił osiągów)
3. Silnik C200 136 - Czy ktoś autopsji może coś konkretnie polecić?
4. Po czwarte... ma to być konkretna instalacja
5. ...jak z spalaniem?! |
_________________ Sport&Skóra C200
C200 Sport&Skóra
WDB2020201F108022 |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 13:31
|
|
|
Cytat: | 1. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat |
Ja popytałbym w okolicy, ewentualnie na forum W201&W124 spróbować podpytać
Cytat: | 2. Jak instalacja? III czy IV? (Zależy mi aby Mietek nie stracił osiągów) |
Jak instalacja jest założona i skalibrowana poprawnie, nie ma mowy o stracie mocy.
IV generacja (sekwencja), jeżeli się nie mylę III generacja jest praktycznie niedostępna (jeżeli chodzi o nową) ponieważ jest przeznaczona głównie do silników z wtryskiem mechanicznym.
Cytat: | 3. Silnik C200 136 - Czy ktoś autopsji może coś konkretnie polecić? |
Tutaj pozwolę zacytować sobie MICHAL200 i sam tez poszedłbym w tą stronę:
Stag 4+ i wtryski Hana 2000. Ewentualnie wrzuć tutaj co zaproponował Ci gaziarz
Cytat: | 4. Po czwarte... ma to być konkretna instalacja |
Możesz rozwinąć?
Cytat: | 5. ...jak z spalaniem?! |
Popatrz na moją stopę U Ciebie nie powinno być większej różnicy
Taka rada, zapytaj od razu gdzie chcą zainstalować wlew i w jaki sposób chcą wyprowadzić przewody |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
AS PIK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 136 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 16 Maj 2014, 11:16
|
|
|
Abdul napisał/a: | Cytat: | 1. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat |
Ja popytałbym w okolicy, ewentualnie na forum W201&W124 spróbować podpytać
Cytat: | 2. Jak instalacja? III czy IV? (Zależy mi aby Mietek nie stracił osiągów) |
Jak instalacja jest założona i skalibrowana poprawnie, nie ma mowy o stracie mocy.
IV generacja (sekwencja), jeżeli się nie mylę III generacja jest praktycznie niedostępna (jeżeli chodzi o nową) ponieważ jest przeznaczona głównie do silników z wtryskiem mechanicznym.
Cytat: | 3. Silnik C200 136 - Czy ktoś autopsji może coś konkretnie polecić? |
Tutaj pozwolę zacytować sobie MICHAL200 i sam tez poszedłbym w tą stronę:
Stag 4+ i wtryski Hana 2000. Ewentualnie wrzuć tutaj co zaproponował Ci gaziarz
Cytat: | 4. Po czwarte... ma to być konkretna instalacja |
Możesz rozwinąć?
Cytat: | 5. ...jak z spalaniem?! |
Popatrz na moją stopę U Ciebie nie powinno być większej różnicy
Taka rada, zapytaj od razu gdzie chcą zainstalować wlew i w jaki sposób chcą wyprowadzić przewody |
Aktualnie z moim stylem jazdy i trasami (krótkimi) Mietek pali ok 12 litrów na 100, przy dłuższych trasach jest ok 10, a w cyklu pozamiejskim 9.
Zakładam że przy instalacji będzie palił powiedzmy 14-15 pokonując trasę do pracy itp.
A co do konkretnej instalacji, myślę że lepiej dać 3 tys i zaopatrzyć się w dobrą i dobrze wyregulowaną instalkę, jak robić to raz a porządnie |
_________________ Sport&Skóra C200
C200 Sport&Skóra
WDB2020201F108022 |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Maj 2014, 12:00
|
|
|
AS PIK napisał/a: | Zakładam że przy instalacji będzie palił powiedzmy 14-15 pokonując trasę do pracy itp. |
Za dużo liczysz moim zdaniem jak będzie 12-13 to góra.
To co podałeś to 2,4 łyka
AS PIK napisał/a: | A co do konkretnej instalacji, myślę że lepiej dać 3 tys i zaopatrzyć się w dobrą i dobrze wyregulowaną instalkę, jak robić to raz a porządnie |
Też tak myślę Daj znać jak idą postępy |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
|