Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 17:57
C180 dławienie silnika i brak mocy :(
Autor Wiadomość
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 14:44   

kostek napisał/a:
Marcin Pop. napisał/a:
kostek napisał/a:
zobacz stopien zużycia świec, mogą swiadczyć o potrzebie wymiany cewki


Jak to można stwierdzić


jak wyjmiesz swiece np po 5 czy 10 tys km spójrz na ich zużycie. W są dwie cewki, każda podaje prąd na dwie swiece, bodajże 1 cewka na swiece 1 i 4 a 2 cewka na swiece 2 i 3 (patrzac od przodu auta)
jesli sa nierównomiernie zuzyte moze to swiadczyć o potrzebie wymiany jednej z cewek, lub nawe obu


Jeżeli ciśnienie w cylindrach będzie nierównomierne (zbyt duża tolerancja), pierścienie tłokowe / gładź cylindra zdarta to efekt będziesz miał taki sam i nie będziesz w stanie powiedzieć, że to wina cewki / cewek zapłonowych
Stopień zużycia świec zapłonowych od cewki / cewek ma mały wpływ na wolne obroty.
Pod kątem zużycia świec obstawiał bym układ korbowo - tłokowy, chłodzący :idea:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
kostek 
ważne jest serce


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1381
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Sierpień 2008, 14:57   

ale nie można tego wykluczyć, remolmar miał podobne objawy i okazało sie ze cewki sie skonczyły :)
_________________
c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde

Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki


Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie
 
 
goner 

Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 17
Skąd: lubin
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 15:24   

hmm w takim razie lecę po kolei, najpierw przepływka, potem cewki , na końcu , nie daj boże cylindry (nie dymi , nie bierze oleju , przebieg 210 tys, może jeszcze pożyje ) :)
_________________
w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy"
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 15:38   

goner napisał/a:
przebieg 210 tys, może jeszcze pożyje


przy łaskawym traktowaniu jeszcze 4x tyle
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
remolmar 


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 164
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 22:37   

goner napisał/a:
hmm w takim razie lecę po kolei, najpierw przepływka, potem cewki , na końcu , nie daj boże cylindry (nie dymi , nie bierze oleju , przebieg 210 tys, może jeszcze pożyje ) :)


cewki mozesz sprawdzic na poczatek ogladajac je. patrz zdjecia jakie zpodalem w poscie.widac dokladnie uszkodzenie cewek
_________________
C180 sport 1997 WDB2020781F615081 kombii

 
 
 
goner 

Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 17
Skąd: lubin
Wysłany: 3 Wrzesień 2008, 06:28   

Wczoraj po południu wymieniłem przepływomierz, w starym zauważyłem że był rozbierany i naprawiany !!! ( czego to ludzie nie wymyślą) . Objawy szarpania ustąpiły ale jeszcze czekam bo wczesniej tez potrafił ze 2 dni jezdzić narmalnie a potem znowu się "rzucał".
dziś komputer i sprawdzenie.
_________________
w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy"
 
 
ozim 
C180 Esprit '94

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 48
Skąd: Płock
Wysłany: 3 Wrzesień 2008, 11:35   

Wczoraj wymieniłem zawór na listwie wtryskowej (ten od strony chłodnicy) i wszelkie dławienie poranne ustało !!!!!
 
 
goner 

Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 17
Skąd: lubin
Wysłany: 3 Wrzesień 2008, 16:59   

zrobione 150 km bez najmniejszego szarpnięcia. wymiana przepływomierza wystarczyła.
Kolegom którzy poświęcili swój czas i wiedzę dzięki. pluski w drodze.
_________________
w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy"
 
 
mar2000 
mar2000

Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: gdynia
Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 19:46   

a czy po wymianie przepływomierza, trzeba podjechac na komp, czy jest to zbyteczne?
_________________
C220 benz WDB2020221A002422
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 20:02   

mar2000 napisał/a:
czy jest to zbyteczne?


Jest to zbyteczne .
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mar2000 
mar2000

Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: gdynia
Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 21:38   

tak jak myslałem, dzieki
_________________
C220 benz WDB2020221A002422
 
 
jurek84 

Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Bukowno
Wysłany: 20 Wrzesień 2008, 20:51   

Chciałem tylko dodać, że po wymianie przepływomierza ustąpiły wszelkie efekty takie jak: brak wolnych obrotów i gaśniecie na zimnym, strzały, brak mocy, nierówna praca... Wydatek rzędu 458 PLN, ale jest teraz miodzio :) A tak na marginesie, nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie z 6 lipca??
_________________
C180/1996r.
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 31 Październik 2008, 15:35   

to mam dylemat co wymienic najpierw :(
czy cewke, czy przeplywke :/

kazda uszkodzona cewka bedzie miala takie nadpalenia jak na zdjeciach remolmara ?

na komp wyskakuje blad cewki 1i4

fura jak zimna nie do jazdy, jak sie zagrzeje to lepiej ale lipa bo brak mocy od 4 biegu a przy 3500 obr/min mul straszny. wszystko wskazuje na to i na to :/
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 31 Październik 2008, 15:57   

Wymień cewkę, ale najpierw zamień miejscami cewki i zobaczysz czy błąd pojawia się na 2 i 3 cylindrze, będziesz pewny wtedy.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 31 Październik 2008, 16:08   

tak tez zrobie z cewkami,
a mam pytanie jeszcze jak powinno pracowac auto bez przeplywomierza ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,234 sekundy. Zapytań do SQL: 10